FEBRUAR 2018

Da kommer jeg inn til dere her inne. Jeg er nok dessverre godt i gang med en spontanabort nå og får da forhåpentligvis mensen igjen i slutten av desember. Håper bare at den ikke blir forsinket... Da ringer jeg inn og skal få resepter og så skal jeg etter hvert begynne med nesespray som jeg skal ta i to-tre uker. Hvis alt går som det skal, får jeg vel uttak/innsett i midten av februar en gang. Håper så på å lykkes denne gangen.

Ser at det skrives om scratching her, og det er noe jeg også vurderer før neste forsøk.

Så trist at det ikke gikk nå[emoji174][emoji174]

Men velkommen hit til oss!! [emoji173]️[emoji173]️ nå skal det lykkes for oss alle!!

Håper du blir fort ferdig med blødning og at kroppen kommer seg igjen[emoji173]️

Så trist at det ikke gikk nå[emoji174][emoji174]

Men velkommen hit til oss!! [emoji173]️[emoji173]️ nå skal det lykkes for oss alle!!

Håper du blir fort ferdig med blødning og at kroppen kommer seg igjen[emoji173]️

Takk, ja nå skal det virkelig lykkes!

Jeg mener at jeg ved de andre tidlige SAene mine har fått EL og mens omtrent til vanlige tid, så jeg håper på det denne gangen også og at blødningen er raskt unnagjort uten så veldig mye smerter...

Takk, ja nå skal det virkelig lykkes!

Jeg mener at jeg ved de andre tidlige SAene mine har fått EL og mens omtrent til vanlige tid, så jeg håper på det denne gangen også og at blødningen er raskt unnagjort uten så veldig mye smerter...

Da krysser vi fingrene for at kroppen oppfører seg som normalt[emoji5][emoji5]

Da har jeg fått papirer fra klinikken, og skal gå på menopur 225 IE i 5 dager og cetrotide 0,25 1 dag. Regner med de setter meg opp på UL syklusdag 7, når siste dosen med menopur skal settes før jeg begynner på cetrotide, eventuelt at jeg blir bedt om å ta menopur flere dager? Husker ikke fra sist jeg :p Bare egga blir bra nok og mange nok er jeg fornøyd. Gikk på 150 IE med menopur sist. :)

Da har jeg fått papirer fra klinikken, og skal gå på menopur 225 IE i 5 dager og cetrotide 0,25 1 dag. Regner med de setter meg opp på UL syklusdag 7, når siste dosen med menopur skal settes før jeg begynner på cetrotide, eventuelt at jeg blir bedt om å ta menopur flere dager? Husker ikke fra sist jeg :p Bare egga blir bra nok og mange nok er jeg fornøyd. Gikk på 150 IE med menopur sist. :)

Veit ikke hvordan det er på din klinikk, men jeg starta med Puregon (tilsvarer din menopur) på CD 2! På sprøytedag 5 starta jeg på Orgalutan (tilsvarer din Cetrotide)! Jeg var på kontroll dag 6, og da måtte jeg gå 2 dager til med Puregon og 3 dager til med Orgalutran! Siste dag med Orgalutran satte jeg Ovitrelle! Så jeg starta med Orgalutran før UL[emoji5]

Håper større dose gjør susen[emoji5]

Da har vi fått bekreftet at vi har plass til forsøk
:Heartbigred
Icsi, kort protokoll. Forsøk 1, barn 1. St.olavs.
Stimulerer med rekovelle, og cetrotide som anti-stim.

Så bra!!! Blir spennende :):):)

Vet du når i Februar du får starte opp??[emoji5][emoji5]

Dere som har vært gjennom det her før; hvordan reagerte dere på hormonene? Er så redd for hvordan det blir. Etter jeg startet med letrozol har jeg hatt så sykt mye humørsvingninger, synes litt synd på mannen innimellom, så lurer veldig på hvordan det blir med sprøyter..

Dere som har vært gjennom det her før; hvordan reagerte dere på hormonene? Er så redd for hvordan det blir. Etter jeg startet med letrozol har jeg hatt så sykt mye humørsvingninger, synes litt synd på mannen innimellom, så lurer veldig på hvordan det blir med sprøyter..

Jeg fikk ingen spesielle bivirkninger![emoji5] hvertfall ikke av sprøytene! Men jeg hadde influensa mens jeg tok dem, så kan jo være noen bivirkninger krysset hverandre[emoji12][emoji12]

Fikk ikke så mye bivirkninger av selve hormonene annet enn hodepine.. men psykisk merker jeg det... tenker veldig mye noe som resulterer i dårlig søvn, humorsvingninger, nattesvette ... osv...

Jeg fikk ingen spesielle bivirkninger![emoji5] hvertfall ikke av sprøytene! Men jeg hadde influensa mens jeg tok dem, så kan jo være noen bivirkninger krysset hverandre[emoji12][emoji12]

Fikk ikke så mye bivirkninger av selve hormonene annet enn hodepine.. men psykisk merker jeg det... tenker veldig mye noe som resulterer i dårlig søvn, humorsvingninger, nattesvette ... osv...

Ok, da håper jeg det ikke blir altfor gale. Er nok den psykiske delen jeg er mest redd for. Hodepine skal jeg fint klare, men humørsvingningene skulle jeg fint klart meg uten. Sliter på både meg og sambo.. Får vel bare prøve å huske at det bare er for en periode, og ikke for alltid[emoji4]

Ok, da håper jeg det ikke blir altfor gale. Er nok den psykiske delen jeg er mest redd for. Hodepine skal jeg fint klare, men humørsvingningene skulle jeg fint klart meg uten. Sliter på både meg og sambo.. Får vel bare prøve å huske at det bare er for en periode, og ikke for alltid[emoji4]

Psykisk er det tungt, og det er veldig viktig å snakke sammen og vise hverandre forståelse! Jeg har hatt mange dager hvor jeg har vært langt nede, og stengt meg inne og ikke sagt så mye! Har bare villet være for meg selv! Og da har jeg sagt det til mannen! At han ikke må ta det personlig eller tro at det er noe han har gjort! Og da har han respektert det og latt meg være[emoji5] hadde han presset meg de dagene tror jeg det hadde klikket for meg!

Noen andre enn oss som gleder oss som tullinger? :Heartbigred

Ja,vi!!! Vet jo ikke helt hva vi går til så er vanskelig å forberede seg helt...men sykepleieren var veldig tydelig på at vi måtte tenke oss godt om , før vi setter i gang da det er tungt. Men altså, det er en no brainer for oss. Jeg gleder meg masse. Tenk å glede seg til ivf!!! :P

Da melder jeg meg inn her. Testet negativ i går på blodprøve etter innsett av 3 dagers i styrt syklus. Har ett 3dagers igjen på frys som vi setter inn i februar. Hvis det ikke går så vurderer vi sterkt å gi oss. Jeg vet rett og slett ikke om jeg takler flere negative svar. Tenkte litt i går at det er lettere å godta at vi fikk bare ett barn enn flere negative tester. Jeg klarer ikke å gå på jobb eller forholde meg til gravide. Det har begynt å gå ut over livskvaliteten og jeg vet ikke om det er verdt kjempinga lenger. Vi har en nydelig IVFgutt født i 15 som vi koser oss med[emoji173]

Back
Topp