FEBRUAR 2018

Hei jenter! Jeg var aktiv i oktoberforumet, helt til forsøket ble avbrutt da ingen egg (av 4) ble befruktet og jeg gikk litt i kjelleren etter store forventinger.

Men man må opp på hesten igjen så da melder jeg meg inn.

Bringebærpudding - 1 ISCI (etter avbrutt IVF) - B1 - Begynner på kort protokoll i slutten av januar - Porsgrunn

Vel.. prøven var VIRKELIG dårlig, jeg har aldri engang hørt om så dårlige tall.
Og han fikk masse refs fordi det var heeelt sikkert de tre boksene snus han bruker i uken, og hun var ganske krass og sa at tjukke folk fikk dårlig sæd siden han er litt tjukk:confused:. Ikke det at han har vært syk, vi har vært hjemme to netter på en uke, reist konstant, setevarmer, for mange dager siden utløsning.

Men herregud, slik kan man jo ikke møte noen som kommer i en sårbar situasjon[emoji35][emoji35] men mann fikk også beskjeden på en fryktelig måte, men ikke i nærheten av det der!! Hvordan tok han det?

Hei jenter! Jeg var aktiv i oktoberforumet, helt til forsøket ble avbrutt da ingen egg (av 4) ble befruktet og jeg gikk litt i kjelleren etter store forventinger.

Bringebærpudding - 1 ISCI (etter avbrutt IVF) - B1 - Begynner på kort protokoll i slutten av januar - Porsgrunn

Så fint å ha deg tilbake[emoji173]️ hvordan går det med deg nå?

Så bra du skal få starte opp igjen[emoji173]️ denne gangen må det jo gå bedre[emoji7][emoji7]

Men herregud, slik kan man jo ikke møte noen som kommer i en sårbar situasjon[emoji35][emoji35] men mann fikk også beskjeden på en fryktelig måte, men ikke i nærheten av det der!! Hvordan tok han det?
For å ta henne i forsvar fra mine egne meninger har jeg konkludert med at hun kanskje var stresset siden det var dobbeltbooket, og ikke hadde en så fantastisk dag. :)

Yay, da kan vi komme i mål sammen håper vi på :Heartred

Så bra! Har du fått snakket med Hausken?
Venter fortsatt på å bli ringt tilbake.. men han er ikke bekymret overhode, siden han var så syk i oktober så er han overbevist om at det er derfor :confused005

Om det er noen trøst så har jeg vært igjennom 2 avbrutte fordi ingen egg har overlevd til innsett ... vi får heie og støtte hverandre igjennom kommende forsøk [emoji173]️ er vondt å ikke få noe tilbake etter alt strevet med stimulering og uttak [emoji19] jeg vet inderlig godt hvor vondt det gjør! Ønsker deg masse masse lykke til!! [emoji4]

4.IVF, planlagt uttak i uke 6 på Riksen.Skal gå på elonva og menopur. Har lav AMH, så nå skal de sette meg på en høy dose. Håper vi endelig lykkes[emoji4]

4.IVF, planlagt uttak i uke 6 på Riksen.Skal gå på elonva og menopur. Har lav AMH, så nå skal de sette meg på en høy dose. Håper vi endelig lykkes[emoji4]

Velkommen hit og masse lykke til[emoji16][emoji16] første barnet?[emoji173]️

Blir med her jeg [emoji4] så fremt det ikke på mirakuløst vis blir en graviditet i desember blir det oppstart i slutten av januar på oss. #1IVF, B1, Porsgrunn. Skal gå på Rekovelle og Cetrotide

Blir med her jeg [emoji4] så fremt det ikke på mirakuløst vis blir en graviditet i desember blir det oppstart i slutten av januar på oss. #1IVF, B1, Porsgrunn. Skal gå på Rekovelle og Cetrotide

Så spennende[emoji5][emoji5] velkommen hit[emoji173]️ håper du får full klaff[emoji173]️

Jeg og!! Endelig noen med rekovelle!

Jeg og!! Endelig noen med rekovelle!

Jeg har googlet meg grønn etter noen med erfaring med Rekovelle gøy at det er noen i samme gruppe. Som jeg forstod skal det være mildere og lettere å få riktig dose med en gang, så blir spennende å se hvordan det går. Var i hvert fall stiv nok pris

Om det er noen trøst så har jeg vært igjennom 2 avbrutte fordi ingen egg har overlevd til innsett ... vi får heie og støtte hverandre igjennom kommende forsøk [emoji173]️ er vondt å ikke få noe tilbake etter alt strevet med stimulering og uttak [emoji19] jeg vet inderlig godt hvor vondt det gjør! Ønsker deg masse masse lykke til!! [emoji4]
Takk for at du skriver! Det er jo helt grusomt :( Har dere fått noe svar på hvorfor det har vært slik med dere? :) Porsgrunn nevnte at dette forsøket ikke skulle telles da, så jeg får tre nye om jeg ikke skjønte feil! så får bare være tålmodig i denne prosessen og håpe det går til slutt. Masse lykke til til dere <3

Så fint å ha deg tilbake[emoji173]️ hvordan går det med deg nå?

Så bra du skal få starte opp igjen[emoji173]️ denne gangen må det jo gå bedre[emoji7][emoji7]
Tusen takk <3 Det går helt greit, prøver å holde ut til forsøk! :p Jeg TRENGER et bedre forsøk nå med noe å sette tilbake ihvertfall :) hvordan går det med deg?

Tusen takk <3 Det går helt greit, prøver å holde ut til forsøk! :p Jeg TRENGER et bedre forsøk nå med noe å sette tilbake ihvertfall :) hvordan går det med deg?

Det skjønner jeg at du trenger[emoji173]️[emoji173]️ det går bedre med meg nå! Men har vært en skikkelig dritthøst, og jeg er sliten etter mange forsøk! Er litt godt å ha litt pause nå faktisk! Jeg har hatt 5 innsett, ink en MA, på 10 mnd! Så har vært hardt både fysisk og psykisk!

Back
Topp