Jeg begynte å blø igår, så imorgen skal jeg ringe inn til sykehuset. Skal starte lang protokoll denne syklusen og er veldig spent! Gruer meg til bivirkninger, har tidligere bare hatt kort protokoll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte å blø igår, så imorgen skal jeg ringe inn til sykehuset. Skal starte lang protokoll denne syklusen og er veldig spent! Gruer meg til bivirkninger, har tidligere bare hatt kort protokoll.
Tusen takk!Lykke til!
Masse lykke til[emoji173]️
Lykke til[emoji4]
Masse lykke til!
Får håpe det gir bra resultat[emoji4]
Jeg har og brukt 450 med menopur (2 ganger). Første gangen fikk jeg ut 7 egg (og et på frys), andre gangen fikk jeg bare 1. Jeg må visst treffe riktig syklus for å få mange egg.
Så flott med sju og ett på frys! Håper på noe slikt jeg også! Jeg har fått ut fire begge ganger, men når bare halvparten blir befruktet og den siste gangen var det bare ett av dem som utviklet seg videre, så føles det veldig sårbart.
Har du også lav Amh/få antrale follikler? Min amh har vært på 5, 11 og 3 de siste 14 månedene og målt i den rekkefølgen, med bare en måned mellom 11 og 3. Tror dessverre at de laveste tallene er mest riktige, for de pleier bare å finne fem antrale follikler. Hadde du 450 fra første forsøk eller har du hatt lavere dose med dårligere resultater tidligere?
Gruer meg litt til 450, for jeg synes det er så ubehagelig å sette mye. 375 oppleves som mye, og nå blir det enda mer... Måtte det bare gi gode resultater!
På rekovelle så er det automatisk trykk, de velger ikke hvor fort det skal gåJeg har AMH på 2 - målt for 2 år siden. Jeg har samme antall som deg. Jeg sliter litt med at jeg sjeldent får egg på venstre. Hadde flaks første gangen for da hadde jeg egg på begge sider. De to neste forsøkene har jeg kun hatt på høyre. Jeg pleier også å ha ca 50% som blir befruktet.
På neste forsøk (neste syklus) skal jeg prøve 150 elonva i tillegg til 350 menopur. Litt spent på hvordan det går. Sist jeg forsøkte elonva brukte jeg bare 0,75 menopur i 7 dager og så 300 menopur resten av dagene (totalt 13 dager). Da fikk jeg ut 4 egg. Fikk satt inn 2 og ingen på frys.
Det er mye å ta 450 på en gang, men synes det hjelper å ta det litt sakte.
Håper du får plass tidlig! Utrolig dårlig om du har så ustabil syklus og hun ikke brydde seg. Meg spurte hun om jeg visste ca når mens kom. Iflg alle appene mine er det 1/2.feb, men alt kommer jo ann på den hersens eggløsninga. Testene dine så meget snart positive ut ja!Uff, jeg er egentlig litt småstressa jeg nå altså! Redd EL kommer for tidlig og at jeg får mens altfor tidlig ifht planlagt oppstart[emoji57][emoji57][emoji57]
Nå er disse testene noen timer gamle, men tror ikke det er så veldig lenge til de er positive[emoji51]
Håper det hvertfall kan gå noen dager til, helst til helga! Men tviiiler! Får vente med å ringe St.Olavs til etter de er positive, og høre hva de tenker ang tidligere oppstart! Men redd det er fullt[emoji22][emoji22][emoji22]
Tempen derimot er ikke enig i at EL er snart! Den går opp! Og den bør jo gå ned før EL!
Håper du får plass tidlig! Utrolig dårlig om du har så ustabil syklus og hun ikke brydde seg. Meg spurte hun om jeg visste ca når mens kom. Iflg alle appene mine er det 1/2.feb, men alt kommer jo ann på den hersens eggløsninga. Testene dine så meget snart positive ut ja!
Ligger i senga og venter på tr.. kommer vel ikke før imorgen, men synes hun kan være kjapp.
Undret på å hente meg digital el.test siden dette er siste syklus før ivf, så jeg har stålkontroll denne gangen
Kjenner igjen monitorpinnerDe tok utgangspunkt i 32-dagers syklus til meg, for er det jeg har hatt siste året! Forrige syklus ble bare 29 dager, og ligger vel ann til det eller kortere nå! Er på CD 13, og har stabil lutealfase på 14 dager! Jeg får alltid TR akkurat to uker etter positiv EL-test!
Øverste testen her er testpinne til monitoren! Den ga meg høy! Har digitale jeg skal ta på ettermiddagen! Da er det liksom ikke noe tolkning som må til[emoji5]
Jeg har AMH på 2 - målt for 2 år siden. Jeg har samme antall som deg. Jeg sliter litt med at jeg sjeldent får egg på venstre. Hadde flaks første gangen for da hadde jeg egg på begge sider. De to neste forsøkene har jeg kun hatt på høyre. Jeg pleier også å ha ca 50% som blir befruktet.
På neste forsøk (neste syklus) skal jeg prøve 150 elonva i tillegg til 350 menopur. Litt spent på hvordan det går. Sist jeg forsøkte elonva brukte jeg bare 0,75 menopur i 7 dager og så 300 menopur resten av dagene (totalt 13 dager). Da fikk jeg ut 4 egg. Fikk satt inn 2 og ingen på frys.
Det er mye å ta 450 på en gang, men synes det hjelper å ta det litt sakte.
Kjenner igjen monitorpinner
Var så misfornøyd med min at det var sykt, fikk bare høy hele tiden. På et halvt år fant den maks to ganger når singelhormon fant hver gang
På rekovelle så er det automatisk trykk, de velger ikke hvor fort det skal gå