Nå er jeg skikkelig, skikkelig skuffet! Var til forsamtale på Rikshospitalet i november og fikk beskjed om at jeg ikke skulle gi beskjed om førstkommende mens da, men vente til mensen etter det med å gi beskjed og da skulle jeg starte med nesespray den syklusen. Fikk mens 31.12 og ringte idag og sykepleieren sa at det er helt feil, at det tar noen sykluser fra man begynner å ringe inn til man får plass. :-(
Hvis jeg hadde ringt inn ved forrige blødning, som jeg fikk beskjed om ikke å gjøre, hadde jeg kanskje fått plass nå. Nå vet jeg ikke helt når det blir. :-( Hun snakket noe om uke 6/7, noe om uke 8 og noe om uke 12, men jeg fikk vel egentlig ikke med meg helt hva hun mente, annet enn at det ikke blir nå, mest sannsynlig. Hun satte meg på venteliste for denne syklusen, siden jeg hadde fått feil beskjed, men det virket veldig lite sannsynlig at jeg får starte denne måneden. :-(
Scratching får jeg i hvert fall ikke tatt nå, når jeg ikke vet om det blir noe, og jeg er veldig usikker på om vi skal prøve på egenhånd siden det kanskje blir oppstart denne syklusen, eller om vi skal droppe det. Er så skuffet nå...