Når jeg tok spray var det mange ganger jeg ikke syntes det kom ut noe og da tok jeg en ekstra for sikkerhetsskyld og det gjorde ingenting så tror ikke du trenger å bekymre deg for det
Så godt å høre! Da skal jeg ikke bekymre meg for det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg tok spray var det mange ganger jeg ikke syntes det kom ut noe og da tok jeg en ekstra for sikkerhetsskyld og det gjorde ingenting så tror ikke du trenger å bekymre deg for det
Det går kanskje an å skylle den tuppen? Vet jeg måtte det på nesespray for pollenallergi...
Veldig sant! Og hu rota skikkelig nedi der! Endte med at jeg måtte ligge og trykke på høyre eggstokk slik at hun skulle se eggposene! Og da kjente jeg den nåla hu holdt på med[emoji23] og hu var jo borti og stakk hull på blæra mi også[emoji51][emoji51]
Jeg skal ha uttak i morgen. Hvilken erfaring har dere med antall eggposer under siste UL og antall egg ut?
Stressa for at alle skal være tomme...
Jeg har hatt fire eggposer og fire egg ut og fem eggposer og fire egg ut. Hvor mange eggposer har de sett hos deg, da?
Det hørtes helt ufyselig ut! Stakkars deg! Ber de meg klemme på eggstokken mens de roter rundt med en nål inni der, kommer jeg til å svime av. Jeg har nok med å holde meg fast...
Det så ut som det var 3-4 på hver side. På den ene siden har jeg endo, og usikker på om de kommer til.. Sist hadde jeg maaange flere eggposer..
Jeg kjenner litt på det samme, har også uttak i morgen. Hadde seks follikler i størrelsen 14-16 mm, resten var mindre enn det, så er redd for at de har stanset stimuleringen for tidlig. Men får vel bare stole på at de vet hva de gjør [emoji4] masse lykke til i morgen! Er det første uttak?Jeg skal ha uttak i morgen. Hvilken erfaring har dere med antall eggposer under siste UL og antall egg ut?
Meg og?Sendt i pm[emoji4]
Jeg kjenner litt på det samme, har også uttak i morgen. Hadde seks follikler i størrelsen 14-16 mm, resten var mindre enn det, så er redd for at de har stanset stimuleringen for tidlig. Men får vel bare stole på at de vet hva de gjør [emoji4] masse lykke til i morgen! Er det første uttak?
Er vi de eneste som tar inn på hotell?
Jeg har fortsatt vondt i magen, kjennes ut som luftsmerter... kan det være lutinusen som gjør dette?
Det er typ sånn vondt at jeg ikke orker å være i bevegelse.... men ikke så vondt som i natt[emoji85]
Jeg skal ha uttak i morgen. Hvilken erfaring har dere med antall eggposer under siste UL og antall egg ut?
Håper de hører på meg denne gangen.. Får jeg høre "du er jo snart ferdig" en gang til, er jeg redd jeg kniper igjen bena og stikker..
Ja, det står i pakningsvedlegget at jeg skal skylle den etter hver bruk og det gjør jeg. Den har dessverre ikke blitt noe bedre av den grunn. Kanskje det er jeg som har endret teknikk? Jeg kom plutselig på at man skulle spraye utover mot neseveggen og har blitt flinkere til å passe på at jeg gjør det. Kanskje det er problemet?
Jeg har fortsatt vondt i magen, kjennes ut som luftsmerter... kan det være lutinusen som gjør dette?
Det er typ sånn vondt at jeg ikke orker å være i bevegelse.... men ikke så vondt som i natt[emoji85]
Puh.. så spent på kontroll i morgen. Kjenner heldigvis noe på begge sider så får håpe det er egg på begge sider denne gangen. De to siste forsøkene har jeg kun fått egg på høyre side. Begynner å bli lei sprøyter og magen er ganske øm og blå[emoji57] 12 dager med sprøyter i dag... krysser fingrene for at jeg kan sette eggløsningssprøyten i morgen