FEBRUAR 2018

Bare med de om å skulle eggposene hvis de ikke finner egg. På siste uttak så var det kun et av mine som inneholdt egg første gangen de tømte den. Endte opp med 4 egg ut av 5 eggposer. Tidligere har jeg hatt 7 av 8 og 1 av 4.

Tusen takk, da er det bare å håpe[emoji169]

Hmm.. kan være. Jeg tok de bare som vanlig nesespray, tror ikke jeg tenkte noe særlig på hvor jeg sprayet. Tenkte vel mer at så lenge den vonde smaken kom så hadde jeg tatt den riktig.

Ja, det smaker definitivt ikke godt! Har nok økt forbruket mitt med tyggis, sjokolade og pastiller betraktelig pga Synarela. Jeg får også en skikkelig kjemisk smak i munnen kort tid etter at jeg her satt Menopur, så må ha et eller annet som smaker godt da også.

Ja, det smaker definitivt ikke godt! Har nok økt forbruket mitt med tyggis, sjokolade og pastiller betraktelig pga Synarela. Jeg får også en skikkelig kjemisk smak i munnen kort tid etter at jeg her satt Menopur, så må ha et eller annet som smaker godt da også.

Det har jeg fått denne gangen og! Trodde bare det var meg som var smårar[emoji23] Man får lissom den samme smaken i munnen som det lukter av de sprøytene med «vann»

Jeg får sånn kjemisk følelse i hodet, og blir latterlig tørst av rekovelle :sorry:

Jeg har fortsatt vondt i magen, kjennes ut som luftsmerter... kan det være lutinusen som gjør dette?
Det er typ sånn vondt at jeg ikke orker å være i bevegelse.... men ikke så vondt som i natt[emoji85]
Helt normalt etter uttak fikk jeg beskjed om. Hver gang har jeg hatt skikkelig vondt i magen! Skikkelig luftsmerte!

Det har jeg fått denne gangen og! Trodde bare det var meg som var smårar[emoji23] Man får lissom den samme smaken i munnen som det lukter av de sprøytene med «vann»

Ja, akkurat den smaken. Skikkelig ekkelt!

Noen som har fått satt ovitrelle samme dag som du har på ultralyd ?? Eller 2 gangen du var på ultralyd ? Håper sånn at jeg kan ta den i morgen kveld! Så får jeg innsett før helgen ❤ kan offentlig sykehus sette inn egg i helgen forresten ?

Jeg får sånn kjemisk følelse i hodet, og blir latterlig tørst av rekovelle :sorry:

Jeg er også veldig tørst for tiden, har ikke tenkt på at det kan være en bivirkning, men det er det sikkert. Urinen lukter forresten også kjemisk.

Noen som har fått satt ovitrelle samme dag som du har på ultralyd ?? Eller 2 gangen du var på ultralyd ? Håper sånn at jeg kan ta den i morgen kveld! Så får jeg innsett før helgen ❤ kan offentlig sykehus sette inn egg i helgen forresten ?

Sist satte jeg Ovitrelle samme dag som andre kontroll. :-) På Riksen har de visst åpen i helgen, sa legen. :-)

Noen som har fått satt ovitrelle samme dag som du har på ultralyd ?? Eller 2 gangen du var på ultralyd ? Håper sånn at jeg kan ta den i morgen kveld! Så får jeg innsett før helgen [emoji173] kan offentlig sykehus sette inn egg i helgen forresten ?

Jeg hadde kontroll på lørdag og satt ovitrelle samme dag[emoji5] Riksen har innsett og uttak i helgen.. Vet ikke om andre har..

Jeg hadde kontroll på lørdag og satt ovitrelle samme dag[emoji5] Riksen har innsett og uttak i helgen.. Vet ikke om andre har..
Kanskje Haugesund har det og da:) jeg vet isåfall at det har åpent en liten stund på lørdagen.. får vite det i morgen uansett men klarer nesten ikke vente, hehe:p

Noen som har fått satt ovitrelle samme dag som du har på ultralyd ?? Eller 2 gangen du var på ultralyd ? Håper sånn at jeg kan ta den i morgen kveld! Så får jeg innsett før helgen [emoji173] kan offentlig sykehus sette inn egg i helgen forresten ?

Jeg går ganske lenge på hormoner, men har pleid å sette den på 2 kontrollen offentlig og den 3 på privat.

Helt normalt etter uttak fikk jeg beskjed om. Hver gang har jeg hatt skikkelig vondt i magen! Skikkelig luftsmerte!

Godt å høre det er normalt for det er jammen ikke behagelig! Har ikke vært sånn ved mine 2 andre uttak så litt nytt for meg [emoji43]

Huff, det er ikke godt det der. Var så overrasket selv, for hadde ikke hørt om andre som hadde på samme måte. Var luftsmerter på meg også og magen sa generelt full stopp for min del i en ukes tid etter uttak. Det gir jo også smerter og ubehag. Men, det gikk gradvis over altså! Hold ut og ta Paracet om du må!

Kjennes ut som luftsmerter ja, men kommer jo ikke noe luft ut [emoji85] når jeg har luft i magen til vanlig så kommer ting liksom ut[emoji28] ja ja.. er vel normalt ...

Godt å høre det er normalt for det er jammen ikke behagelig! Har ikke vært sånn ved mine 2 andre uttak så litt nytt for meg [emoji43]

Du får se på det som «positivt» at det ikke er som de andre gangene, for da har du jo ikke fått satt inn![emoji12] at all forandring er bra forandring?[emoji12]

Back
Topp