FEBRUAR 2018

Veldig sant! Og hu rota skikkelig nedi der! Endte med at jeg måtte ligge og trykke på høyre eggstokk slik at hun skulle se eggposene! Og da kjente jeg den nåla hu holdt på med[emoji23] og hu var jo borti og stakk hull på blæra mi også[emoji51][emoji51]

Åh fikk helt vondt jeg nå:facepalm: stakkars deg for et styr! Blir spennende å høre resultater i morgen:D håper du deler det med meg:joyful:

Jeg skal ha uttak i morgen. Hvilken erfaring har dere med antall eggposer under siste UL og antall egg ut?

Stressa for at alle skal være tomme...

Hadde en lang samtale med Porsgrunn i høst hvor dette bl.a. ble tatt opp, og det ble skrevet i kritisk info at jeg skulle tilbys mer smertestillende.. Får Paracet og vival en halvtime før, samt petidin iv rett før uttak. Tok også oxynorm selv etter uttaket i august, og ikke det hjalp en gang. Har smerter i mange timer etter uttaket. Hoppa nesten ut av stolen på slutten også..

Håper jeg klarer å stå på mitt når jeg er der om et par uker, vil forsøke å avtale å få mer smertestillende i forkant før de begynner på andre eggstokken.

Ah du tilhører Porsgrunn samme som meg [emoji4] jeg spurte etter mer smertestillende og fikk det forrige uttak.. Fikk det ikke denne gangen! Men spørr etter mer, både mer Petidin og bedøvelse i skjedeveggene[emoji173]️

Stakkars deg! Du får bare be om mer smertestillende. Ikke noe godt å ha det så vondt[emoji20] Virker som de ikke er så vanskelige på det der jeg har vært.
Håper de hører på meg denne gangen.. Får jeg høre "du er jo snart ferdig" en gang til, er jeg redd jeg kniper igjen bena og stikker..

Var en overgang for meg også!! Er jo opprinnelig fra Skien, så er jo ikke akkurat vokst opp led slik kulde[emoji12]

Nei det er du ikke da [emoji85]
Vi overnattet i Skien før uttaket på fredag! Fin by[emoji4][emoji4]

Skjønner det! Jeg har nettopp strikket ferdig skjørt til meg selv, mangler bare å feste trådene, det er en ting jeg fortsatt trenger hjelp med av og til..
Begynner på dressen i kveld regner jeg med :D

Jeg har ikke peeiling hvordan jeg fester tråder eller «strikker av» på pinnene så jeg bruker MYE YouTube [emoji23][emoji28]

Hvilken oppskrift?

Jeg strikker mye :) Har en hel eske med babytøy, håper det snart kommer en baby som kan bruke de.
Dale Cortina heldress 319 -11, oppskriften ligger på nett :)
Strikker den i en babylilla sånn at jeg kan bruke den til begge kjønn!
Ikke for det, vi er ganske enig om at gutter kan gå i rosa og jenter i blått, så det blir vi nok å være konsekvente med :D

Ah du tilhører Porsgrunn samme som meg [emoji4] jeg spurte etter mer smertestillende og fikk det forrige uttak.. Fikk det ikke denne gangen! Men spørr etter mer, både mer Petidin og bedøvelse i skjedeveggene[emoji173]️

Det er det første jeg skal snakke med sykepleieren om for å si det sånn!

Åh fikk helt vondt jeg nå:facepalm: stakkars deg for et styr! Blir spennende å høre resultater i morgen:D håper du deler det med meg:joyful:

Glad jeg var meget rusa for å si det sånn[emoji23][emoji23]

Jeg skal dele vettu[emoji7][emoji7]

Nei det er du ikke da [emoji85]
Vi overnattet i Skien før uttaket på fredag! Fin by[emoji4][emoji4]

Vurderer å overnatte selv pga lang reisevei, hvilket hotell var dere på?
Tenker man blir litt mindre frynsete hvis man slipper å stå opp kl.5 og grue seg 3t i bil.

Noen her som har erfaring med Babyklister? Jeg har en del av det (fruktus femina) fra vi prøvde på vanlig måte før ivf, men da var jeg av den oppfatning at det skulle taes etter eggeløsning, når begynner dere på det? :)

Noen her som har erfaring med Babyklister? Jeg har en del av det (fruktus femina) fra vi prøvde på vanlig måte før ivf, men da var jeg av den oppfatning at det skulle taes etter eggeløsning, når begynner dere på det? :)

Ca en uke før innsett står det på den siden man bestiller fra[emoji5]

Oj, jobber du i USA?[emoji4]

Så kjedelig at du også har opplevd det[emoji15] var helt siiiisynkt vondt så skjønner at du svimte av!! Jeg vurderte et sekund å ringe legevakta jeg også, og det hadde jeg nok også gjort om det hadde vart lengre enn 30 minutter.
Og når du sier det med å være aktiv så har jeg faktisk vært mer aktiv denne gangen etter uttak enn de 2 andre, så kanskje det som gjør at det skjedde [emoji15] i dag skal sønnen min på skirenn så blir ikke noen mindre aktiv dag![emoji38]

Jeg sovnet igjen forresten og tok et par Paracet. Men kjenner at magen er veldig mye mer øm i dag.

Ikke fast men selskapet jeg jobber i har hovedkontor her borte så det blir noen turer i året Ikke helt forenelig ned IVF.:facepalm: Blir litt ekstra planlegging for å klare å gjøre jobben som vanlig. Litt nervøst for hvilken effekt disse reisene kan ha på resultatene:( Noe som har hørt noe, evt har tanker om det? Får beskjed fra sykehuset om å «leve som vanlig», men så er kanskje ikke livet mitt så «vanlig» i utgansgspunktet:nailbiting:

Slapp av og ta vare på deg selv! Jeg ble mye bedre etter innsett og fikk aldri så sterke smerter som den natten igjen selv. Sjekket meg for overstimulering på innsettingen for sikkerhets skyld, men fant ingen væske i buken.

Vurderer å overnatte selv pga lang reisevei, hvilket hotell var dere på?
Tenker man blir litt mindre frynsete hvis man slipper å stå opp kl.5 og grue seg 3t i bil.

Vi leide igjennom Airbnb :) kan sende deg link om du vil? Veldig koselig leilighet, ren og pen [emoji4] og billigere enn hotell [emoji3]
Vi har nesten 3 timer så var bedre å reise kvelden før og kunne sove og slappe av istede for å sitte i bilen i alle de timene og tenke og grue seg! [emoji4]

Vi leide igjennom Airbnb :) kan sende deg link om du vil? Veldig koselig leilighet, ren og pen [emoji4] og billigere enn hotell [emoji3]
Vi har nesten 3 timer så var bedre å reise kvelden før og kunne sove og slappe av istede for å sitte i bilen i alle de timene og tenke og grue seg! [emoji4]
Send meg gjerne link. Rett under 3t her også..

Back
Topp