FEBRUAR 2018

På jobb i USA så våken jeg også:) Ser du hadde uttak i går og akkurat sånn du beskriver hadde jeg det den andre natten etter uttaket mitt. Helt grusomt og jeg svimte så og si av. Ringte til og med legevakten, som ikke hadde peiling.... Kan le av det i etterkant men var livredd der og da. Jeg endte med å ta en Paracet og la meg i sengen og slappet av. Smertene slapp da litt etter litt. På innsett fortalte jeg om denne natten for hadde aldri hørt om andre som hadde hatt det sånn. De fortalte at dette var ganske vanlig faktisk! Jeg skulle gjerne hatt med meg en liten advarsel om dette da jeg hadde uttaket... Jeg tok det ikke så mye med ro mellom uttak og innsett (gikk mye og var ute og fartet til 11-tiden på kvelden) og det kan nok ha vært utløsende faktor. Neste uttak blir det sofaen på meg et par dager:depressed: Masse god bedring!

Oj, jobber du i USA?[emoji4]

Så kjedelig at du også har opplevd det[emoji15] var helt siiiisynkt vondt så skjønner at du svimte av!! Jeg vurderte et sekund å ringe legevakta jeg også, og det hadde jeg nok også gjort om det hadde vart lengre enn 30 minutter.
Og når du sier det med å være aktiv så har jeg faktisk vært mer aktiv denne gangen etter uttak enn de 2 andre, så kanskje det som gjør at det skjedde [emoji15] i dag skal sønnen min på skirenn så blir ikke noen mindre aktiv dag![emoji38]

Jeg sovnet igjen forresten og tok et par Paracet. Men kjenner at magen er veldig mye mer øm i dag.

Hvis de finner en follikkel på ul nå, hva skjer videre da? Hvor lenge må jeg vente på å starte opp igjen med nytt forsøk da? :nailbiting:

Om du har en ledende follikel som kommer til å slippe så blir forsøket avbrutt! Men om de har plass så får du starte på neste blødning! Med fryseforsøk kan du gå rett på! Derfor jeg hadde tre forsøk tre sykluser på rad i høst!!

Men det skal ikke skje hos deg[emoji173]️[emoji173]️

Om du har en ledende follikel som kommer til å slippe så blir forsøket avbrutt! Men om de har plass så får du starte på neste blødning! Med fryseforsøk kan du gå rett på! Derfor jeg hadde tre forsøk tre sykluser på rad i høst!!

Men det skal ikke skje hos deg[emoji173]️[emoji173]️

Nei det håper jeg ikke skjer:Heartred men så bra at man kan starte rett på ny syklus da:) hvor mange mg hadde du på progynovaen, jeg har 2 mg

Jeg hadde litt sånn igår ettermiddag/kveld! Men ikke like ille tror jeg! Tok meg paracet når jeg la meg, og det er bedre idag! Men jeg kjenner jeg er ganske øm i nedre del av magen! Og så er jeg helt full av luft i magen, men kommer meg ikke på do for å gjøre nr.2!! Helt stopp!! Og det er veldig uvanlig til meg å være, for jeg har egentlig litt sensitiv mage og må ofte på do!

Huff... er kanskje fordi vi inne tar det nok med ro? Jeg er også veldig øm i magen i dag. Og masse luft, men litt usikker på om det faktisk er luft eller om det bare føles sånn ut[emoji12]

Nei det håper jeg ikke skjer:Heartred men så bra at man kan starte rett på ny syklus da:) hvor mange mg hadde du på progynovaen, jeg har 2 mg

Samme som deg, 2 mg 3 ganger daglig[emoji5] tror det er standar på St.Olavs![emoji5]

Huff... er kanskje fordi vi inne tar det nok med ro? Jeg er også veldig øm i magen i dag. Og masse luft, men litt usikker på om det faktisk er luft eller om det bare føles sånn ut[emoji12]

Aner ikke jeg[emoji12] ubehgelig er det hvertfall! Men tror heldigvis at det hvertfall ikke det er overstimulering! Da hadde det vel vært mer vondt og magen hadde esa ut! Og de ville vel kanskje sett det på uttaket! Får håpe det går seg til i løpet av dagen[emoji5]

Aner ikke jeg[emoji12] ubehgelig er det hvertfall! Men tror heldigvis at det hvertfall ikke det er overstimulering! Da hadde det vel vært mer vondt og magen hadde esa ut! Og de ville vel kanskje sett det på uttaket! Får håpe det går seg til i løpet av dagen[emoji5]

Så dette nå:) jeg hadde så vondt så jeg klarte ikke bevege meg.. holdte på å besvime flere ganger.. håper du blir bedre:):)

Å fysj som jeg gruer meg til uttaket.. Er en av de uheldige og har hatt sinnsyke smerter på begge uttakene jeg har hatt.

Så dette nå:) jeg hadde så vondt så jeg klarte ikke bevege meg.. holdte på å besvime flere ganger.. håper du blir bedre:):)

Heldigvis ikke så ille her! Glad jeg slipper det[emoji5][emoji5] Står og lager omelett nå, så jeg fungerer fint! Er bare litt ubehagelig[emoji12]

Er det noen her som vet hvorfor man bare skal spraye med synarela 2 ganger til dagen etter man er begynt på sprøyter ? Og er det mange her som har sprayet mer enn det ? Jeg klarte å spraye 3 ganger igår kveld pga jeg ikke følte det kom noe... Håper ikke det ødelegger

Å fysj som jeg gruer meg til uttaket.. Er en av de uheldige og har hatt sinnsyke smerter på begge uttakene jeg har hatt.

Uff, håper du slipper lettere unna denne gangen! Det er ikke noe mer smertestillende du kan få?

Det er jo bare utrolig kjipt, håper du slipper unna det værre denne gangen :sorry:

Jeg bråvåknet halv elleve i full panikk og var redd jeg hadde glemt sprøyta mi.. mobilen hadde skrudd seg av og masse folk har skrevet til meg i natt også :wideyed:

Føler med deg! Jeg er også av de som gruer meg helt sinnsykt før uttak men jeg har ikke hatt smerter da. Eller hvertfall ikke sånne smerter som deg sikkert [emoji20]
Kan du ikke spørre om mer smertelindring? Hva får du ved uttak?

Er det noen her som vet hvorfor man bare skal spraye med synarela 2 ganger til dagen etter man er begynt på sprøyter ? Og er det mange her som har sprayet mer enn det ? Jeg klarte å spraye 3 ganger igår kveld pga jeg ikke følte det kom noe... Håper ikke det ødelegger

Jeg vet ikke? Kanskje fordi man skal bremse litt ned med stimuleringen og ikke få eggløsning? Bare synser jeg assa.. men jeg klarte å glemme å spraye på kvelden, siste spraydagen før uttak... gikk bra det hvertfall [emoji85] sikkert bedre med en for mye enn ikke i det hele tatt[emoji12]

Overstimulering på meg er praktisk talt umulig med kun 4 egg ut[emoji28][emoji12] får bare ta totalt sofatjeneste i dag... skulle egentlig på skirenn men jeg ble hjemme [emoji85]
Klør i fingrene allerede etter å gjøre noe!! Hater å sitte rolig [emoji23][emoji23]

Overstimulering på meg er praktisk talt umulig med kun 4 egg ut[emoji28][emoji12] får bare ta totalt sofatjeneste i dag... skulle egentlig på skirenn men jeg ble hjemme [emoji85]
Klør i fingrene allerede etter å gjøre noe!! Hater å sitte rolig [emoji23][emoji23]
Du kan godt få legge opp strikkeprosjektet mitt! :hilarious:
Tror du gjør lurt i å ligge hjemme altså!

True!!!

Vi skal ut en tur etterpå! Men er så himla kaldt!! -31 idag!! Brrr!!

Oi, dette skulle jeg akkurat spørre om! Syntes det kom så lite på den ene sprayen jeg skulle ta idag tidlig, sprøytedag 4, så ble bekymret for at eggløsningen ikke skulle bli hindret tilstrekkelig. Jeg tok derfor en spray til og da kom det selvsagt masse, så jeg er nå redd for at for mye spray skal ødelegge for stimuleringen. Hva om det kom mer enn jeg trodde på den første sprayen og jeg dermed har tatt to doser... :-( Hvorfor sier de ikke noe om hva man gjør i slike tilfeller...

Back
Topp