På jobb i USA så våken jeg også Ser du hadde uttak i går og akkurat sånn du beskriver hadde jeg det den andre natten etter uttaket mitt. Helt grusomt og jeg svimte så og si av. Ringte til og med legevakten, som ikke hadde peiling.... Kan le av det i etterkant men var livredd der og da. Jeg endte med å ta en Paracet og la meg i sengen og slappet av. Smertene slapp da litt etter litt. På innsett fortalte jeg om denne natten for hadde aldri hørt om andre som hadde hatt det sånn. De fortalte at dette var ganske vanlig faktisk! Jeg skulle gjerne hatt med meg en liten advarsel om dette da jeg hadde uttaket... Jeg tok det ikke så mye med ro mellom uttak og innsett (gikk mye og var ute og fartet til 11-tiden på kvelden) og det kan nok ha vært utløsende faktor. Neste uttak blir det sofaen på meg et par dager Masse god bedring!
Oj, jobber du i USA?[emoji4]
Så kjedelig at du også har opplevd det[emoji15] var helt siiiisynkt vondt så skjønner at du svimte av!! Jeg vurderte et sekund å ringe legevakta jeg også, og det hadde jeg nok også gjort om det hadde vart lengre enn 30 minutter.
Og når du sier det med å være aktiv så har jeg faktisk vært mer aktiv denne gangen etter uttak enn de 2 andre, så kanskje det som gjør at det skjedde [emoji15] i dag skal sønnen min på skirenn så blir ikke noen mindre aktiv dag![emoji38]
Jeg sovnet igjen forresten og tok et par Paracet. Men kjenner at magen er veldig mye mer øm i dag.