Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte babyklister i forrige forsøket mitt. Jeg ble gravid, men mistet i uke 4+2. Vurderer å bruke det ved fryseforsøk nå.Etter inspirasjon fra tråden og at det er mitt siste forsøk, så har jeg bestilt babyklister! Skal igang med prednisolon og menopur på onsdag, endelig nærmer det seg noe.. Hodet er helt sausa etter all sprayingen nå...
Lest om fler inne her ja[emoji5][emoji5]
Oi så spennende! Da tror jeg at jeg bestiller selv jeg! Alt som kan øke sjansene er jo bra har du link? Eller kommer det opp med engang på google?
Etter inspirasjon fra tråden og at det er mitt siste forsøk, så har jeg bestilt babyklister! Skal igang med prednisolon og menopur på onsdag, endelig nærmer det seg noe.. Hodet er helt sausa etter all sprayingen nå...
Du har meg under stimulerer [emoji6]Jeg har visst ikke deg på lista jeg! Har du litt mer info jeg skal putte på?[emoji5]
Du har meg under stimulerer [emoji6]
Det står at ved IVF kan man starte en uke før innsett! Men til «vanlig» så kan man starte ved positiv test! Så det er ikke for sent! Vil du ha link??
Hvor lang tid tok det før du fikk det?[emoji28] send link da... men er liksom så unødvendig også for jeg er jo så overbevist om at det ikke blir innsett(tørr ikke håpe [emoji15][emoji15])
Jeg tror det var forrige torsdag jeg bestilte, og den kom nå på tirsdag![emoji5] gikk tregere i desember, men det vsr sikkert pga julepost![emoji12][emoji12]
https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html
Bestilt [emoji33][emoji85]
Hur bra[emoji7]
Får du vite noe mer om egga nå før innsett!?
De skal ringe meg på mandag uansett..
Ikke vanlig prosedyre men fordi vi har hatt 2 avbrutte uten egg til innsett og pga lang reisevei så ringer de uansett [emoji4]
Skal du sette inn 1? På mandag eller onsdag?
Da skjønner jeg de ringer ja!
Jepp, ett inn på mandag! Tenke å spørre om de kunne la meg få på onsdag, men jeg var så rusa at jeg glemte det[emoji23] og to inn får jeg ikke, spurt før! Det er noe de evt vurderer ved siste forsøk! Så får krysse fingrene for et bra 3-dagers egg! Har jo prøvd både 2-dagers og blasto før! Så litt forandring kan kanskje være positivt?[emoji12] jeg har blitt litt overtroisk/manisk/gal/helt tullete siste året med mange negative forsøk! Fått for meg ting jeg ikke kan gjøre under forsøk, fordi vet et tidligere forsøk så gikk det dårlig når jeg gjorde det samme osv! Alt nytt å prøve ut tenker jeg er lurt[emoji23]
Ikke ofte jeg er våken kl 04.20 men shit.... hadde heeeelt syke smerter i eggstokkene. Kjentes ut som luftsmerter eller noe som skulle sprenges inni der.... på hver side! Stakk/strålet nedover beina og bak i ryggen...
jeg svettet meg igjennom smertene... noen som har oppleved? [emoji848]
er litt bedre nå heldigvis så får prøve å sove litt til![emoji173]️
Huff , skjønner så godt at du tenker sånn! [emoji173]️
Du må IKKE klandre deg selv for at forsøkene blir negative .. for det er nok ingen ting du kunne gjort annerledes for at det skulle blitt et bedre utfall! Dette gamet er urettferdig men plutselig(!!!) så GÅR DET [emoji4][emoji4] og man ser jo nesten ukentlig her inne at mirakler skjer[emoji4][emoji173]️
Er det deres første?
Ikke ofte jeg er våken kl 04.20 men shit.... hadde heeeelt syke smerter i eggstokkene. Kjentes ut som luftsmerter eller noe som skulle sprenges inni der.... på hver side! Stakk/strålet nedover beina og bak i ryggen...
jeg svettet meg igjennom smertene... noen som har oppleved? [emoji848]
er litt bedre nå heldigvis så får prøve å sove litt til![emoji173]️