FEBRUAR 2018

Etter inspirasjon fra tråden og at det er mitt siste forsøk, så har jeg bestilt babyklister! Skal igang med prednisolon og menopur på onsdag, endelig nærmer det seg noe.. Hodet er helt sausa etter all sprayingen nå...

Etter inspirasjon fra tråden og at det er mitt siste forsøk, så har jeg bestilt babyklister! Skal igang med prednisolon og menopur på onsdag, endelig nærmer det seg noe.. Hodet er helt sausa etter all sprayingen nå...
Jeg brukte babyklister i forrige forsøket mitt. Jeg ble gravid, men mistet i uke 4+2. Vurderer å bruke det ved fryseforsøk nå.

Jeg har visst ikke deg på lista jeg! Har du litt mer info jeg skal putte på?[emoji5]

Det står at ved IVF kan man starte en uke før innsett! Men til «vanlig» så kan man starte ved positiv test! Så det er ikke for sent! Vil du ha link??

Hvor lang tid tok det før du fikk det?[emoji28] send link da... men er liksom så unødvendig også for jeg er jo så overbevist om at det ikke blir innsett(tørr ikke håpe [emoji15][emoji15])

Hur bra[emoji7]

Får du vite noe mer om egga nå før innsett!?

De skal ringe meg på mandag uansett..
Ikke vanlig prosedyre men fordi vi har hatt 2 avbrutte uten egg til innsett og pga lang reisevei så ringer de uansett [emoji4]

Skal du sette inn 1? På mandag eller onsdag?

De skal ringe meg på mandag uansett..
Ikke vanlig prosedyre men fordi vi har hatt 2 avbrutte uten egg til innsett og pga lang reisevei så ringer de uansett [emoji4]

Skal du sette inn 1? På mandag eller onsdag?

Da skjønner jeg de ringer ja!

Jepp, ett inn på mandag! Tenke å spørre om de kunne la meg få på onsdag, men jeg var så rusa at jeg glemte det[emoji23] og to inn får jeg ikke, spurt før! Det er noe de evt vurderer ved siste forsøk! Så får krysse fingrene for et bra 3-dagers egg! Har jo prøvd både 2-dagers og blasto før! Så litt forandring kan kanskje være positivt?[emoji12] jeg har blitt litt overtroisk/manisk/gal/helt tullete siste året med mange negative forsøk! Fått for meg ting jeg ikke kan gjøre under forsøk, fordi vet et tidligere forsøk så gikk det dårlig når jeg gjorde det samme osv! Alt nytt å prøve ut tenker jeg er lurt[emoji23]

Da skjønner jeg de ringer ja!

Jepp, ett inn på mandag! Tenke å spørre om de kunne la meg få på onsdag, men jeg var så rusa at jeg glemte det[emoji23] og to inn får jeg ikke, spurt før! Det er noe de evt vurderer ved siste forsøk! Så får krysse fingrene for et bra 3-dagers egg! Har jo prøvd både 2-dagers og blasto før! Så litt forandring kan kanskje være positivt?[emoji12] jeg har blitt litt overtroisk/manisk/gal/helt tullete siste året med mange negative forsøk! Fått for meg ting jeg ikke kan gjøre under forsøk, fordi vet et tidligere forsøk så gikk det dårlig når jeg gjorde det samme osv! Alt nytt å prøve ut tenker jeg er lurt[emoji23]

Huff , skjønner så godt at du tenker sånn! [emoji173]️
Du må IKKE klandre deg selv for at forsøkene blir negative .. for det er nok ingen ting du kunne gjort annerledes for at det skulle blitt et bedre utfall! Dette gamet er urettferdig men plutselig(!!!) så GÅR DET [emoji4][emoji4] og man ser jo nesten ukentlig her inne at mirakler skjer[emoji4][emoji173]️

Er det deres første?

Ikke ofte jeg er våken kl 04.20 men shit.... hadde heeeelt syke smerter i eggstokkene. Kjentes ut som luftsmerter eller noe som skulle sprenges inni der.... på hver side! Stakk/strålet nedover beina og bak i ryggen...
jeg svettet meg igjennom smertene... noen som har oppleved? [emoji848]

er litt bedre nå heldigvis så får prøve å sove litt til![emoji173]️

Ikke ofte jeg er våken kl 04.20 men shit.... hadde heeeelt syke smerter i eggstokkene. Kjentes ut som luftsmerter eller noe som skulle sprenges inni der.... på hver side! Stakk/strålet nedover beina og bak i ryggen...

På jobb i USA så våken jeg også:) Ser du hadde uttak i går og akkurat sånn du beskriver hadde jeg det den andre natten etter uttaket mitt. Helt grusomt og jeg svimte så og si av. Ringte til og med legevakten, som ikke hadde peiling.... Kan le av det i etterkant men var livredd der og da. Jeg endte med å ta en Paracet og la meg i sengen og slappet av. Smertene slapp da litt etter litt. På innsett fortalte jeg om denne natten for hadde aldri hørt om andre som hadde hatt det sånn. De fortalte at dette var ganske vanlig faktisk! Jeg skulle gjerne hatt med meg en liten advarsel om dette da jeg hadde uttaket... Jeg tok det ikke så mye med ro mellom uttak og innsett (gikk mye og var ute og fartet til 11-tiden på kvelden) og det kan nok ha vært utløsende faktor. Neste uttak blir det sofaen på meg et par dager:depressed: Masse god bedring!

Hvis de finner en follikkel på ul nå, hva skjer videre da? Hvor lenge må jeg vente på å starte opp igjen med nytt forsøk da? :nailbiting:

Huff , skjønner så godt at du tenker sånn! [emoji173]️
Du må IKKE klandre deg selv for at forsøkene blir negative .. for det er nok ingen ting du kunne gjort annerledes for at det skulle blitt et bedre utfall! Dette gamet er urettferdig men plutselig(!!!) så GÅR DET [emoji4][emoji4] og man ser jo nesten ukentlig her inne at mirakler skjer[emoji4][emoji173]️

Er det deres første?

Takk for fine ord[emoji7] er vår første ja! Og såå etterlengtet[emoji173]️[emoji173]️ så nå håper jeg mirakelet kan komme til oss[emoji173]️

Jeg hadde litt sånn igår ettermiddag/kveld! Men ikke like ille tror jeg! Tok meg paracet når jeg la meg, og det er bedre idag! Men jeg kjenner jeg er ganske øm i nedre del av magen! Og så er jeg helt full av luft i magen, men kommer meg ikke på do for å gjøre nr.2!! Helt stopp!! Og det er veldig uvanlig til meg å være, for jeg har egentlig litt sensitiv mage og må ofte på do!

Back
Topp