FEBRUAR 2018

Blir vanskelig å dømme om det er graviditet eller cyclogesten da skjønner jeg:joyful: så bra du fikk den istedet da hvis det er større dose i den også! Det er beroligende:) merker ikke noe til progynovaen da! Gjorde du det?

Oh yes, Cyclogesten har lurt meg i hele høst[emoji20] så jeg har slutta å stole på symptomer! Progynova ga meg litt hodepine, men det er det eneste[emoji5]

Oh yes, Cyclogesten har lurt meg i hele høst[emoji20] så jeg har slutta å stole på symptomer! Progynova ga meg litt hodepine, men det er det eneste[emoji5]
Gjør lutinus det samme?

Symptomer.. ikke for Det, planen er jo at vi skal teste som tullinger uansett her i huset :eek:

Er vel ganske likt ja! Men jeg har mer symptomer med Cyclogest enn Lutinus, og det er sikkert pga dosen[emoji5]

Ikke gøy:( er vel bare å prøve å innstille seg på at det bare er medisinene, men er jo så håpefull samtidig så det blir ikke lett:sorry:

Ikke gøy:( er vel bare å prøve å innstille seg på at det bare er medisinene, men er jo så håpefull samtidig så det blir ikke lett:sorry:

Det er SHIT vanskelig!!! For man får så mye forventninger!!!

Ja! Mannen er liksom litt for forventningsfull nå, nesten så han tror jeg er gravid alt:wideyed::laughing021

Hehe, så søtt da[emoji7][emoji7] mannen her holder litt tilbake, men er jo ikke så rart! Gjør det selv! Men begynner å få mer og mer tro på dette forsøket, pga AB-kuren i okt/nov, scratching, prednisolon, mer progesteron og babyklister! Og det er driiiitskummelt!!!

Hehe, så søtt da[emoji7][emoji7] mannen her holder litt tilbake, men er jo ikke så rart! Gjør det selv! Men begynner å få mer og mer tro på dette forsøket, pga AB-kuren i okt/nov, scratching, prednisolon, mer progesteron og babyklister! Og det er driiiitskummelt!!!

Apropo babyklister, må man starte å ta det før innsett? [emoji848]
Jeg har ikke kjøpt en gang fordi jeg er overbevist om at jeg ikke får innsett men tenk om jeg får.. da skulle jeg veldig gjerne hatt dette babyklisteret [emoji85]

Apropo babyklister, må man starte å ta det før innsett? [emoji848]
Jeg har ikke kjøpt en gang fordi jeg er overbevist om at jeg ikke får innsett men tenk om jeg får.. da skulle jeg veldig gjerne hatt dette babyklisteret [emoji85]

Det står at ved IVF kan man starte en uke før innsett! Men til «vanlig» så kan man starte ved positiv test! Så det er ikke for sent! Vil du ha link??

Joda, men jeg holder også litt tilbake, vil ikke ødelegge det håpet hans heller:)
Jeg har stor tro på at det går for dere nå! Med alle de forbredelsene og mange forsøk er jeg sikker på at det går nå:happy: hva er egentlig babyklister? Må man høre med st olavs for å bruke det?

Joda, men jeg holder også litt tilbake, vil ikke ødelegge det håpet hans heller:)
Jeg har stor tro på at det går for dere nå! Med alle de forbredelsene og mange forsøk er jeg sikker på at det går nå:happy: hva er egentlig babyklister? Må man høre med st olavs for å bruke det?

Takk for at du har tro[emoji7] babyklister er et homeopatpreparat som brukes mye ved ivf i Danmark! Er der man må bestille fra! Det er dråper man blander i vann, og som skal skape et slags «lim/klister» i livmoren som gjør at egget fester seg lettere! Jeg har prøvd å få støttemedisin og scratching av St.Olavs, men får ikke! Så alt jeg har gjort/gjør nå har jeg ikke sagt noe om til St.Olavs! Men jeg tar ikke noe som det er risiko å ta, eller risiko ved å gjøre!

Takk for at du har tro[emoji7] babyklister er et homeopatpreparat som brukes mye ved ivf i Danmark! Er der man må bestille fra! Det er dråper man blander i vann, og som skal skape et slags «lim/klister» i livmoren som gjør at egget fester seg lettere! Jeg har prøvd å få støttemedisin og scratching av St.Olavs, men får ikke! Så alt jeg har gjort/gjør nå har jeg ikke sagt noe om til St.Olavs! Men jeg tar ikke noe som det er risiko å ta, eller risiko ved å gjøre!

Nei selvfølgelig.. Jeg har bare lest om det og aldri skjønt hvordan det fungerer, så hørtes bra ut det der ja:) lang bestillingstid på det? Kan jeg bruke det på fryseforsøk?

Nei selvfølgelig.. Jeg har bare lest om det og aldri skjønt hvordan det fungerer, så hørtes bra ut det der ja:) lang bestillingstid på det? Kan jeg bruke det på fryseforsøk?

Nå tok det kort tid! Tror jeg bestilte forrige torsdag og fikk det tirsdag denne uka[emoji5] første gang tok det litt lenger tid, men det var i desember og mye julepost! Kan bruke ved fryseforsøk ja[emoji5]

Nå tok det kort tid! Tror jeg bestilte forrige torsdag og fikk det tirsdag denne uka[emoji5] første gang tok det litt lenger tid, men det var i desember og mye julepost! Kan bruke ved fryseforsøk ja[emoji5]

Det var raskt:) Vet du om noen det har fungert på eller?:)

Jeg er i samme situasjon som deg og spurte litt om dette på forrige samtale. Vi har 2-dagers i fryseren på riksen og om begge overlever så setter de inn begge samme dag som de tines For vår del er dette helt topp og vi krysser fingrene for to fine inn i midten av Februar og tvillinger til neste år
Det hadde vært stas med tvillinger, men jeg har ikke noe imot en hellermbare jeg får en baby!

Med dyrking mener jeg hvor mange dager etter uttak de frøs dem ned! På St.Olavs dyrker de vanligvis til blastocyster før de fryser, altså at de fryser på dag 5! Siden du har 2 på strået er de nok ikke fryst som blasto! Muligens fryst på dag 2 eller 3! Det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk hvordan man gjør det med innsett av fryseegg som er fryst på dag 2/3! Noen setter de inn, mens andre prøver å dyrke dem til blasto før innsett! Du må nesten høre med klinikken din[emoji5] blastoer tas hvertfall opp av fryseren samme dag! Om begge dine overlever opptining så er det jo kanskje en mulighet for at du kan få satt inn to om de ikke dyrker til blasto! De kan ikke fryses på nytt, så det ene blir i så fall kastet tror jeg!
Får høre med de. Jeg har så oppstilt ved innsett at jeg glemte å spørre dem om alt dette tidligere.

Får høre med de. Jeg har så oppstilt ved innsett at jeg glemte å spørre dem om alt dette tidligere.

Jeg har funnet ut at jeg må skrive ting ned og ta med meg lapp[emoji12]

Back
Topp