Hadde du vondt i magen / eggstokkene før uttak? Er skikkelig øm på venstre side. Vondt å gå osv..De var ca 14-16. Jeg var der jo på lørdag, så åpent. Men veldig begrenset har jeg skjønt og ingen i resepsjonen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du vondt i magen / eggstokkene før uttak? Er skikkelig øm på venstre side. Vondt å gå osv..De var ca 14-16. Jeg var der jo på lørdag, så åpent. Men veldig begrenset har jeg skjønt og ingen i resepsjonen[emoji4]
Jaa det er skikkelig Vondt! Hadde du vondt før uttak og? Jeg har så vondt men de kan godt vær det bare er luftsmerte hos meg og. Er på sprøytedag 12 da. Hehe.Kjennes ut som luftsmerter ja, men kommer jo ikke noe luft ut [emoji85] når jeg har luft i magen til vanlig så kommer ting liksom ut[emoji28] ja ja.. er vel normalt ...
Det har jeg til vanlig vrir meg omtrent av smerte før eggløsningHadde du vondt i magen / eggstokkene før uttak? Er skikkelig øm på venstre side. Vondt å gå osv..
Ja det jeg også har.. så håper ikke jeg får eggløsning nå før uttak!Det har jeg til vanlig vrir meg omtrent av smerte før eggløsning
Jeg tror smertene kommer av at det er hovent og fult før eggløsning.. regner egentlig med det samme nå bare værre hos meg så slipper ikke smertene før etter egget så det går nok ikke bort før etter uttakJa det jeg også har.. så håper ikke jeg får eggløsning nå før uttak!
Du får se på det som «positivt» at det ikke er som de andre gangene, for da har du jo ikke fått satt inn![emoji12] at all forandring er bra forandring?[emoji12]
Jaa det er skikkelig Vondt! Hadde du vondt før uttak og? Jeg har så vondt men de kan godt vær det bare er luftsmerte hos meg og. Er på sprøytedag 12 da. Hehe.
Du blir sikkert bedre i morgen [emoji173]
Liker tanken din!! Den har ikke jeg tenkt [emoji16][emoji7]
Jaa❤❤Nei ikke luftsmerter men var øm og stakk greit i eggstokkene...
får håpe disse vondere våre er positivt!! [emoji173]️[emoji7]
Oi, har de åpent i helgene og? Har fått inntrykk av at de er stengt.
VI SKAL HA INNSETT [emoji173]️[emoji7]
Jeg gråter og ler om hverandre!!
Tenk det da dere, etter 3 egguttak skal jeg endelig få innsett av noe de sier ser helt perfekt ut[emoji7]
Så bra!!! Jippiiiii!VI SKAL HA INNSETT [emoji173]️[emoji7]
Tenk det da dere, etter 3 egguttak skal jeg endelig få innsett av noe de sier ser helt perfekt ut[emoji7]
JIPPI[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ det er jo heeeelt fantastisk!!! Nå blir det baby[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Så bra!!! Jippiiiii!
Masse lykke til på innsett, håper på mange perfekte egg for alle sammen [emoji173]Lykke til dere som skal ha uttak idag! [emoji173]️ Og vi som skal ha innsett[emoji7]
Det skjønner jeg godt! Det er jo enda supert at du er litt sjokkert, så er du ihvertfall slådd ut og slapper av på innsett sånn at gullegget kan finne plassen sin ordentligTakk!! [emoji173]️ er litt i sjokk!
Herregud, så fantastisk bra [emoji173][emoji173][emoji173] masse lykke til, third time's a charm [emoji3]VI SKAL HA INNSETT [emoji173]️[emoji7]
Det skjønner jeg godt! Det er jo enda supert at du er litt sjokkert, så er du ihvertfall slådd ut og slapper av på innsett sånn at gullegget kan finne plassen sin ordentlig