FEBRUAR 2018

Ferdig[emoji173]️ så glad for at det er overstått!

4 egg ut og denne gangen blir det ICIS selvom alt tilsynelatende er bra med spermien til mannen så vil vi ikke ha no uprøvd denne siste gangen![emoji1317]

Krysser fingrene for at jeg kan få innsett denne gangen[emoji1317][emoji20]

4 egg ut og denne gangen blir det ICIS selvom alt tilsynelatende er bra med spermien til mannen så vil vi ikke ha no uprøvd denne siste gangen![emoji1317]

Så bra[emoji7] krysser alt jeg har[emoji173]️

Vært på ultralyd nå.. 10 egg på rundt 11-12-13mm. Må på ny ultralyd på mandag. Og øke dosen på gonal-f. Uff ikke god nyhet :( aldri opplevd det før. Nå går jeg på høyere dose enn jeg har gjort tidligere. Er det normalt ? Er så redd for at de ikke skal vokse noe meir og at det blir avbrutt..

Greit å prøve alt som prøves kan, da kan dere om ikke annet vite at dere har gjort alt som overhodet kan gjøres dersom det ikke går. Men krysser alt jeg har for at gullegget er blant de fire og at dere får innsett denne gangen [emoji173]

Vært på ultralyd nå.. 10 egg på rundt 11-12-13mm. Må på ny ultralyd på mandag. Og øke dosen på gonal-f. Uff ikke god nyhet :( aldri opplevd det før. Nå går jeg på høyere dose enn jeg har gjort tidligere. Er det normalt ? Er så redd for at de ikke skal vokse noe meir og at det blir avbrutt..

Det kan bli veldig bra med bare litt mer stimulering[emoji173]️ så det kan gå veldig fint!

Det kan bli veldig bra med bare litt mer stimulering[emoji173]️ så det kan gå veldig fint!
Håper det! Forrige gang gikk jeg på 225ie, og da var de mye større. Og kunne sette ovitrelle 2 dager etter ul. Nå går jeg på 250, og de er mindre. Skjønner ikke det ? Andre som har opplevd det ?

Deilig å være ferdig! Krysser fingrene for deg! :-)

Åååååh shit altså! Har jeg noen gang nevnt at jeg har sprøyteskrekk? Ble sittende i fem minutter med pep-talk til meg selv for å ta sprøyta! Nesten så jeg måtte ringe etter hjelp :confused:
Er det mulig!!
Svir litt, og det kom en dråpe blod ut, det er nok ikke farlig! Håper vi....
Men første stikket er gjort! Får jeg premie nå? :cat:
Skal spørre gubben om han tar med premie til meg :jimlad:

Er fortsatt skjelven.

Åååååh shit altså! Har jeg noen gang nevnt at jeg har sprøyteskrekk? Ble sittende i fem minutter med pep-talk til meg selv for å ta sprøyta! Nesten så jeg måtte ringe etter hjelp :confused:
Er det mulig!!
Svir litt, og det kom en dråpe blod ut, det er nok ikke farlig! Håper vi....
Men første stikket er gjort! Får jeg premie nå? :cat:
Skal spørre gubben om han tar med premie til meg :jimlad:

Er fortsatt skjelven.

Gratulerer med å være i gang[emoji7] premien får du forhåpentligvis om 9 mnd[emoji8][emoji8][emoji8]

Ja, dette blir kjempespennende! Er så godt å være i gang! :-) Var det denne dosen du brukte da du fikk det beste resultatet? Legen så fire follikler på den gode siden og tre på den dårlige igår, så får håpe at de utvikler seg til riktig størrelse. :-)

Oi! Det er jo helt supert. Den gangen jeg fikk det beste resultatet så var det 3-4 på venstre of 4-5 på den dårlig (totalt fikk jeg ut 7 egg).
Gikk på samme dose som deg. Dette virker jo veldig lovende[emoji3]

Ferdig[emoji5] 12 egg ut! Og nesten helt smertefritt[emoji5] De var borti blæra mi, så må gå på AB-kur i noen dager! Men er visst ikke farlig! Håper de er modne og av god kvalitet![emoji5] og jeg får ta cyclogest istedet for Lutinus!

Det var jo et kjempe resultat[emoji1303][emoji3]

4 egg var jo supert[emoji4] Får håpe alle blir befruktet og utvikler seg riktig[emoji4]
Håper du får innsett og frys[emoji4]

Det var jo et kjempe resultat[emoji1303][emoji3]

Ja, ble bra[emoji7] bare det er god kvalitet! Tar heller færre egg med gid kvalitet enn mange med dårlig[emoji5]

Fikk skikkelig blodtrykksfall denne gangen også, hele 2 ganger! Midt på motorveien.. [emoji23][emoji85] mannen ble litt redd... men vi fikk svingt av og jeg lå på rasteplassen med beina høyt[emoji23][emoji85]

Kontrollen min ble flyttet på :banghead: første kontroll fredag 9/2
Vet ikke om jeg orker å booke om hotellet og flyene

Ferdig[emoji5] 12 egg ut! Og nesten helt smertefritt[emoji5] De var borti blæra mi, så må gå på AB-kur i noen dager! Men er visst ikke farlig! Håper de er modne og av god kvalitet![emoji5] og jeg får ta cyclogest istedet for Lutinus!
Såå bra resultat da!! Nå blir det baby:):):Heartred

Fikk skikkelig blodtrykksfall denne gangen også, hele 2 ganger! Midt på motorveien.. [emoji23][emoji85] mannen ble litt redd... men vi fikk svingt av og jeg lå på rasteplassen med beina høyt[emoji23][emoji85]

Oj, såpass!! Jeg ble sykt rusa denne gangen og det henger fortsatt i[emoji23][emoji23]

Kontrollen min ble flyttet på :banghead: første kontroll fredag 9/2
Vet ikke om jeg orker å booke om hotellet og flyene

Kjipt da!! Sa de noe om hvorfor!? Får ta to ekstra dager i barteby da[emoji1303][emoji5]

Back
Topp