FEBRUAR 2018

Har et spørsmål ang progesteron. Begynte på det etter egguttak. Har dere har bivirkninger ? Føler meg " våt" nedentil og har helt sinnsykt vondt i bryst/ brystvorter. Meget ubehagelig [emoji57] lurer også på om jeg skal sette en inn imorgen før innsett... sykepleier sa ikke noe annet enn at jeg måtte komme med full blære.

Har hatt samme bivirkninger som deg. Jeg har fått beskjed om å ta lutinus etter innsett de gangene jeg har satt inn. Lykke til med innsett[emoji4]

Har et spørsmål ang progesteron. Begynte på det etter egguttak. Har dere har bivirkninger ? Føler meg " våt" nedentil og har helt sinnsykt vondt i bryst/ brystvorter. Meget ubehagelig [emoji57] lurer også på om jeg skal sette en inn imorgen før innsett... sykepleier sa ikke noe annet enn at jeg måtte komme med full blære.

Jeg har alltid fått beskjed om å ta på morgenen det er uttak! Og det er helt vanlige bivirkninger du kjenner![emoji5]

11 timer igjen [emoji853][emoji30]

Masse lykke til vennen[emoji8] dette går så fint så! Jeg sitter og venter på at mannen fyller koppen oppe på hotellrommet[emoji23] så blir det avreise til sykehuset[emoji7][emoji7]

Masse lykke til vennen[emoji8] dette går så fint så! Jeg sitter og venter på at mannen fyller koppen oppe på hotellrommet[emoji23] så blir det avreise til sykehuset[emoji7][emoji7]
Masse lykke til [emoji173]

Sår bra at du fikk begynne i dag[emoji3] Samme dose som jeg fikk når jeg brukte spray. Blir spennende på kontroll neste uke[emoji4]

Ja, dette blir kjempespennende! Er så godt å være i gang! :-) Var det denne dosen du brukte da du fikk det beste resultatet? Legen så fire follikler på den gode siden og tre på den dårlige igår, så får håpe at de utvikler seg til riktig størrelse. :-)

Er det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...

Jeg også er kjemperedd for uttak, så du er ikke alene om det! Har også hatt det to ganger, men denne gangen skal jeg til et annet sted med andre leger, andre medisiner osv. så er bekymret, ja. Det fine er jo at det er veldig raskt overstått også kan resultatet bli fantastisk. :-)

Masse lykke til! Det kommer til å gå fint!

Yeei. Hausken ringte ! 6 egg er helt perfekte og de vil dyrke de til blastocyst stadie over helgen[emoji7][emoji7] nå begynner jeg virkelig å ha troen på dette forsøket. Noe glede oppi alt som har vært vondt [emoji57][emoji4]

Hurra! Supert resultat!:-)

Ferdig[emoji5] 12 egg ut! Og nesten helt smertefritt[emoji5] De var borti blæra mi, så må gå på AB-kur i noen dager! Men er visst ikke farlig! Håper de er modne og av god kvalitet![emoji5] og jeg får ta cyclogest istedet for Lutinus!

Yeei. Hausken ringte ! 6 egg er helt perfekte og de vil dyrke de til blastocyst stadie over helgen[emoji7][emoji7] nå begynner jeg virkelig å ha troen på dette forsøket. Noe glede oppi alt som har vært vondt [emoji57][emoji4]

Det er jo fantastisk[emoji7][emoji7]

Ferdig[emoji5] 12 egg ut! Og nesten helt smertefritt[emoji5] De var borti blæra mi, så må gå på AB-kur i noen dager! Men er visst ikke farlig! Håper de er modne og av god kvalitet![emoji5] og jeg får ta cyclogest istedet for Lutinus!
Gratulerer med flott uttak! Nå er det bare å krysse alt som krysses kan. Med et sånt antall bør det være gode muligheter for å finne lykkeegget [emoji4]

Gratulerer med kjempefint resultat! Kjedelig med blæra, men antibiotika er jo egentlig ikke så dumt siden de bruker det mye ved IVF i utlandet. Blir spennende å høre hvordan de utvikler seg! :-)

Så utrolig bra ! Krysser fingrene for deg [emoji7] da skal vi være rugere sammen. Håper på termin i slutten av oktober vi da [emoji173]

Back
Topp