FEBRUAR 2018

Er det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...
Jeg og ! Jeg skal neste uke visst alt ser bra ut imorgen på ultralyd. 4 gangen min. Gruer meg like mye hver gang. Masse lykke til!!:)

Jeg prøver alltid å fortrenge det frem til jeg sitter på venteværelse. Ikke alltid det går like godt, men forsøker å ikke tenke så mye på det frem til uttak. Det hjelper å vite litt hva man går til[emoji4] Det er fort over heldigvis. Tenk heller på hvorfor du gjør dette[emoji4]
Masse lykke til i morgen[emoji173]️

Ja er fort over heldigvis men...
Tusen takk!![emoji173]️

Jeg også!! Skal ha i morgen, første gang. Klarer nesten ikke spise, går med en klump i magen og gruer meg sååå:p

Masse lykke til!! [emoji173]️ heldigvis fort over og egentlig bare tullete å grue seg sååå masse men[emoji15]‍♀️

Jeg og ! Jeg skal neste uke visst alt ser bra ut imorgen på ultralyd. 4 gangen min. Gruer meg like mye hver gang. Masse lykke til!!:)

Tusen takk og lykke til, til deg også[emoji173]️

Jeg gruer meg alltid for mye [emoji14] men dette er jo såå ukjent, også høres det så utrolig vondt ut. Har du fått tbl som du skal ta før ?
Jeg gruet meg ekstremt mye!! Fikk mange tabeletter jeg skulle ta en time før. Uttaket var ikke vondt. litt Ubehagelig , men ikke verre en celleprøve eller annen gynekologisk undersøkelse. Selvfølgelig er det annerledes på alle , men for min del var det verre senere på kvelden. Da kjente jeg det litt , men tok bare noen smertestillende og la meg :) tror det går helt bra [emoji173] tar ikke lang tid heller.

Jeg gruet meg ekstremt mye!! Fikk mange tabeletter jeg skulle ta en time før. Uttaket var ikke vondt. litt Ubehagelig , men ikke verre en celleprøve eller annen gynekologisk undersøkelse. Selvfølgelig er det annerledes på alle , men for min del var det verre senere på kvelden. Da kjente jeg det litt , men tok bare noen smertestillende og la meg :) tror det går helt bra [emoji173] tar ikke lang tid heller.
Det er godt å høre, ble jeg litt roligere :):p har fått paracet, og noe kvalmestillende og en oxynorm som jeg skal ta en time før, håper det er nok :p

Det er godt å høre, ble jeg litt roligere :):p har fått paracet, og noe kvalmestillende og en oxynorm som jeg skal ta en time før, håper det er nok :p
Jeg hadde fire piller, men tror det var mye det samme :) jeg tror det går helt fint [emoji173] fokuser på tv hvor du ser eggene og de på labben som roper inn hvor mange som er funnet [emoji2] heier på deg!

Å så deilig det må være! Jeg har gruet meg helt sinnsykt hver gang! Spiser ikke, sover ikke, er kvalm og urolig! Skikkelig slitsomt å grue seg sååå fælt! Når har du time i morgen ?[emoji4][emoji173]️

Uff, føler med deg[emoji20][emoji20] timen er kl.08.30[emoji5]

Jeg blir tydeligvis litt surrete av den nesesprayen. Jeg har også hatt forsamtale på Ullevål, men fikk ikke med meg at behandlingen foregår på riksen... Klarte å møte opp på feil sted (altså Ullevål) selv med smsen hvor det står "Minner om avtale på IVF-klinikken på Rikshospitalet".... men ble raskt sendt i riktig retning :smiley-ashamed008 Så jeg hører nok til Riksen jeg også.

Godt du fant ut av det! :-)

Jeg gruer meg alltid for mye :p men dette er jo såå ukjent, også høres det så utrolig vondt ut. Har du fått tbl som du skal ta før ?

Forstår det! [emoji8] man gjør noe man aldri har gjort før også leser man jo gjerne om alle de som har hatt helt forferdelig vondt! Nå skal det sies at det har ikke jeg. Og fleste parten merker det vel men de vrir seg ikke i smerte. Men er jo det jeg er redd for at skal skje [emoji85]
Tar vival og Paracet når jeg kommer på sykehuset kl 09. Også får jeg noe intravenøst. Husker ikke navnet nå... og bedøvelse i kjedeveggene...

Hurra, da er jeg endelig i gang og første sprøyte er satt! :-) Tar Menopur 450 og skal ha kontroll onsdag 07.02.

Sår bra at du fikk begynne i dag[emoji3] Samme dose som jeg fikk når jeg brukte spray. Blir spennende på kontroll neste uke[emoji4]

Da har jeg ringt inn mens og fått kontrolldag, men ikke tidspunkt fordi systemet var nede [emoji14]
Hun så jeg kunne sette cetrotide og rekovelle på samme tidspunkt , så da tar jeg rekovelle i 11-12 tiden hver dag også sånn at jeg slipper så mye frem og tilbake med å huske sprøyter overalt :) ett tidspunkt på dagen å forholde seg til er fint.
Jeg har tatt begge kl. 18, har fungert helt strålende [emoji4] masse lykke til med oppstart!

11 timer igjen [emoji853][emoji30]

Har et spørsmål ang progesteron. Begynte på det etter egguttak. Har dere har bivirkninger ? Føler meg " våt" nedentil og har helt sinnsykt vondt i bryst/ brystvorter. Meget ubehagelig [emoji57] lurer også på om jeg skal sette en inn imorgen før innsett... sykepleier sa ikke noe annet enn at jeg måtte komme med full blære.

Back
Topp