Haha, du vet hvor du finner meg hvis du leter; på sofaen med varmeflaske, cola og dataspillHerlig damer[emoji7][emoji7] masse lykke til med oppstart[emoji173]️ og håper ikke TR-smertene tar knekken på dere[emoji57][emoji57]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, du vet hvor du finner meg hvis du leter; på sofaen med varmeflaske, cola og dataspillHerlig damer[emoji7][emoji7] masse lykke til med oppstart[emoji173]️ og håper ikke TR-smertene tar knekken på dere[emoji57][emoji57]

Ble litt nysgjerrig nå, så må bare spørre: skal du ha uttak og innsett på Ullevål? Jeg var nemlig til forsamtale på Ullevål og da sa legen at samtalene foregår på Ullevål og behandlingene på Riksen. Jeg har nå fått første kontrolltime på Riksen, men mulig at jeg misforsto eller at legen sa feil til meg, for hun sa flere andre ting som ikke var riktig.
Så jeg hører nok til Riksen jeg også.Jeg blir tydeligvis litt surrete av den nesesprayen. Jeg har også hatt forsamtale på Ullevål, men fikk ikke med meg at behandlingen foregår på riksen... Klarte å møte opp på feil sted (altså Ullevål) selv med smsen hvor det står "Minner om avtale på IVF-klinikken på Rikshospitalet".... men ble raskt sendt i riktig retningSå jeg hører nok til Riksen jeg også.
Her også!
Når begynner du på sprøyter? Jeg begynner imorgen
Ååh! Spennende!!Jeg har fryseforsøk så skal bare ta progynova frem til kontroll også cyclogest til innsett og ti uker frem hvis jeg blir gravid![]()
Så klart[emoji173]️ velkommen hit[emoji173]️ stimulert eller naturlig syklus? B? Og hvor hører du til?[emoji5][emoji5] masse lykke til denne gangen[emoji8][emoji8]
Hææ? Har du fått forespeilet start også ombestemte de seg??Det ble vist ikke her i februar gruppa alikevel, det var fullt i Porsgrunn denne mnd så jeg må vente på neste mens som kommer helt i slutten av mnden :/
Det ble vist ikke her i februar gruppa alikevel, det var fullt i Porsgrunn denne mnd så jeg må vente på neste mens som kommer helt i slutten av mnden :/
Æsj da[emoji20][emoji20] så utrolig kjipt!!! Drit med så lange ventetider altså!!!
Hææ? Har du fått forespeilet start også ombestemte de seg??
Æsj da[emoji20][emoji20] så utrolig kjipt!!! Drit med så lange ventetider altså!!!
Da skjønner jeg! Det er jo skikkelig dritt!Nja halvveis, jeg fikk beskjed for en uke siden ar Hcg sank og at jeg kom til å miste, så spurte da om man kunne starte rett på nytt forsøk siden jeg var så kort på vei, og di sa at det ikke var noe problem, men da jeg meldte inn mens så var det fullt dessverre :/

Jeg tror jeg er for dum til å ha angst for dét...? Mer redd for sprøytene jeg skal ta på meg selvEr det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...
Er det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...
Går så fint så![emoji8] Jeg er overraskende rolig denne gangen! Sist var jeg helt nervevrak! Men det gikk så fint, så kjenner jeg ikke gruer meg!
Da skjønner jeg! Det er jo skikkelig dritt!
Jeg tror jeg er for dum til å ha angst for dét...? Mer redd for sprøytene jeg skal ta på meg selv![]()
Er det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...
Jeg også!! Skal ha i morgen, første gang. Klarer nesten ikke spise, går med en klump i magen og gruer meg såååEr det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...