FEBRUAR 2018

Herlig damer[emoji7][emoji7] masse lykke til med oppstart[emoji173]️ og håper ikke TR-smertene tar knekken på dere[emoji57][emoji57]
Haha, du vet hvor du finner meg hvis du leter; på sofaen med varmeflaske, cola og dataspill :shy:

Ble litt nysgjerrig nå, så må bare spørre: skal du ha uttak og innsett på Ullevål? Jeg var nemlig til forsamtale på Ullevål og da sa legen at samtalene foregår på Ullevål og behandlingene på Riksen. Jeg har nå fått første kontrolltime på Riksen, men mulig at jeg misforsto eller at legen sa feil til meg, for hun sa flere andre ting som ikke var riktig.

Jeg blir tydeligvis litt surrete av den nesesprayen. Jeg har også hatt forsamtale på Ullevål, men fikk ikke med meg at behandlingen foregår på riksen... Klarte å møte opp på feil sted (altså Ullevål) selv med smsen hvor det står "Minner om avtale på IVF-klinikken på Rikshospitalet".... men ble raskt sendt i riktig retning :smiley-ashamed008 Så jeg hører nok til Riksen jeg også.

Jeg blir tydeligvis litt surrete av den nesesprayen. Jeg har også hatt forsamtale på Ullevål, men fikk ikke med meg at behandlingen foregår på riksen... Klarte å møte opp på feil sted (altså Ullevål) selv med smsen hvor det står "Minner om avtale på IVF-klinikken på Rikshospitalet".... men ble raskt sendt i riktig retning :smiley-ashamed008 Så jeg hører nok til Riksen jeg også.

Oj da!! Bra det ordnet seg[emoji23] endret tilbake på lista[emoji5][emoji5]

Så klart[emoji173]️ velkommen hit[emoji173]️ stimulert eller naturlig syklus? B? Og hvor hører du til?[emoji5][emoji5] masse lykke til denne gangen[emoji8][emoji8]

Det ble vist ikke her i februar gruppa alikevel, det var fullt i Porsgrunn denne mnd så jeg må vente på neste mens som kommer helt i slutten av mnden :/

Det ble vist ikke her i februar gruppa alikevel, det var fullt i Porsgrunn denne mnd så jeg må vente på neste mens som kommer helt i slutten av mnden :/
Hææ? Har du fått forespeilet start også ombestemte de seg??

Da har jeg ringt inn mens og fått kontrolldag, men ikke tidspunkt fordi systemet var nede :p
Hun så jeg kunne sette cetrotide og rekovelle på samme tidspunkt , så da tar jeg rekovelle i 11-12 tiden hver dag også sånn at jeg slipper så mye frem og tilbake med å huske sprøyter overalt :) ett tidspunkt på dagen å forholde seg til er fint.

Æsj da[emoji20][emoji20] så utrolig kjipt!!! Drit med så lange ventetider altså!!!

Hææ? Har du fått forespeilet start også ombestemte de seg??

Nja halvveis, jeg fikk beskjed for en uke siden ar Hcg sank og at jeg kom til å miste, så spurte da om man kunne starte rett på nytt forsøk siden jeg var så kort på vei, og di sa at det ikke var noe problem, men da jeg meldte inn mens så var det fullt dessverre :/

Er det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...

Nja halvveis, jeg fikk beskjed for en uke siden ar Hcg sank og at jeg kom til å miste, så spurte da om man kunne starte rett på nytt forsøk siden jeg var så kort på vei, og di sa at det ikke var noe problem, men da jeg meldte inn mens så var det fullt dessverre :/
Da skjønner jeg! Det er jo skikkelig dritt! :nailbiting:

Er det bare jeg som har totalt angst for egguttak og som ikke klarer å spise eller konsentrere meg om annet? Uttak kl 09.30 i morgen! Ååååå jeg gruer meg!! Er så innmari katestrofetenker selvom jeg har gjort det 2 ganger før og de har gått veldig greit...
Jeg tror jeg er for dum til å ha angst for dét...? Mer redd for sprøytene jeg skal ta på meg selv :rolleyes:

Går så fint så![emoji8] Jeg er overraskende rolig denne gangen! Sist var jeg helt nervevrak! Men det gikk så fint, så kjenner jeg ikke gruer meg!

Går så fint så![emoji8] Jeg er overraskende rolig denne gangen! Sist var jeg helt nervevrak! Men det gikk så fint, så kjenner jeg ikke gruer meg!

Å så deilig det må være! Jeg har gruet meg helt sinnsykt hver gang! Spiser ikke, sover ikke, er kvalm og urolig! Skikkelig slitsomt å grue seg sååå fælt! Når har du time i morgen ?[emoji4][emoji173]️

Da skjønner jeg! Det er jo skikkelig dritt! :nailbiting:

Jeg tror jeg er for dum til å ha angst for dét...? Mer redd for sprøytene jeg skal ta på meg selv :rolleyes:

Hihi, skulle ønske jeg var for dum til det også[emoji85] sprøytene er bare ekkelt de 2 første gangene så går det lett som en plett! Også er det no med (for min del) at man har kontroll og stikker seg selv.. egguttak føler jeg ikke akkurat at jeg har kontrollen, bare å skræve å håpe på det beste [emoji1][emoji12]

Jeg prøver alltid å fortrenge det frem til jeg sitter på venteværelse. Ikke alltid det går like godt, men forsøker å ikke tenke så mye på det frem til uttak. Det hjelper å vite litt hva man går til[emoji4] Det er fort over heldigvis. Tenk heller på hvorfor du gjør dette[emoji4]
Masse lykke til i morgen[emoji173]️

Jeg også!! Skal ha i morgen, første gang. Klarer nesten ikke spise, går med en klump i magen og gruer meg sååå:p

Back
Topp