FEBRUAR 2018

Håper du får en god opplevelse og befruktninger denne gangen[emoji173]️ jeg skjønner godt at du føler som du gjør!

Hi hi, ja håper jo det jeg også men greit å forberede seg på det værste... så man ikke blir helt knust slik som tidligere forsøk [emoji4]

Hi hi, ja håper jo det jeg også men greit å forberede seg på det værste... så man ikke blir helt knust slik som tidligere forsøk [emoji4]

Ja, er noe med det! Var slik på de siste forsøka i høst jeg også! Holdt igjen slik at skuffelsen ikke skulle bli for stor! Men nå har jeg tatt scratching, tar prednisolon, det er nye egg og mannen har lagt ned masse innsats for å bedre kvaliteten! Så kjenner at forhåpningene mine stiger veldig nå! Og det er litt skummelt egentlig!!!

Jeg håper for deg! Her skal jeg holde oppe håpet for oss alle i februar, vi skal inn i terminforum!! :Heartred
Skjønner godt at det er tungt å være redd for å håpe altså, jeg kjenner for første gang på et år på ekte håp selv :love7

Ja, er noe med det! Var slik på de siste forsøka i høst jeg også! Holdt igjen slik at skuffelsen ikke skulle bli for stor! Men nå har jeg tatt scratching, tar prednisolon, det er nye egg og mannen har lagt ned masse innsats for å bedre kvaliteten! Så kjenner at forhåpningene mine stiger veldig nå! Og det er litt skummelt egentlig!!!

Man har jo alltid ett håp vi ivf’ere... det må vi jo bare ha skal vi overleve prosessen [emoji173]️
Hva er Prednisolon? Jeg tar Q10, e-vitaminer, b-complex og melatonin.
Krysser fingrene for dere og håper det blir deres tur [emoji173]️[emoji1317]

Jeg håper for deg! Her skal jeg holde oppe håpet for oss alle i februar, vi skal inn i terminforum!! :Heartred
Skjønner godt at det er tungt å være redd for å håpe altså, jeg kjenner for første gang på et år på ekte håp selv :love7

Ja, 2017 var definitivt det værste året noen sinne så får håpe 2018 er vårt år!! [emoji1317][emoji3]
Bunnen er nådd for min del så kan vel bare gå oppover fra nå av?[emoji16]

Ja, 2017 var definitivt det værste året noen sinne så får håpe 2018 er vårt år!! [emoji1317][emoji3]
Bunnen er nådd for min del så kan vel bare gå oppover fra nå av?[emoji16]
Herifra blir strekene bare babyer! :cat:
Går også på q10, men ikke de andre som du gjør :p går på bidronninggele med multivitamin, høydose D-vitamin, og antioxidanter

Man har jo alltid ett håp vi ivf’ere... det må vi jo bare ha skal vi overleve prosessen [emoji173]️
Hva er Prednisolon? Jeg tar Q10, e-vitaminer, b-complex og melatonin.
Krysser fingrene for dere og håper det blir deres tur [emoji173]️[emoji1317]

Det er sant[emoji173]️ jeg har lært meg å alltid holde på håpet, og så får heller troen gå litt opp og ned[emoji12]

Den mixen du tar er jo kjempebra for egga dine!! Håper det gir utslag og at det ender med en spire denne gangen[emoji173]️[emoji173]️

Prednisolon er kortison som skal hjelpe kroppen med å ikke «feiltolke» egget og støte det ut! Mange som lykkes med det! Vi fikk jo veldig god befruktning sist, men ble bare kjemiske og negative forsøk ut av det! Med unntak av et! Vi vet jo ikke om det var pga at egga ikke var levedyktige, uflaks som St.Olavs sier det var, men jeg håper og tror at kanskje prednisolon kan gjøre susen[emoji7]

Hvordan gikk kontrollen? Er så spent på hvordan det gikk med deg!

Puh... håper du får en annen lege en meg[emoji57] Han sa egentlig ikke så veldig mye. Mumlet mest for seg selv. Gadd så vidt å titte opp fra pulten da vi kom inn. Fant et på venstre faktisk, men virker ikke som han fant høyre eggstokk. Fikk egentlig ikke vite så mye. Sa bare at jeg skulle øke dosen og ny kontroll på mandag. Såååå mye bedre privat en det her[emoji20]

Masse lykke til på kontroll i dag. Håper du får begynne på hormoner i dag Vet du hvilken dose du skulle ha nå?

Da ringte klinikken og sa av 15 egg var 7 befruktet. Hun snakket om at de kanskje ville vente med innsett til Mandag- for å se hvordan eggene utvikler seg . Er dette normalt ? Jeg var så innstilt på imorgen nå [emoji57]

Hvordan gikk det med deg på kontroll? Har du uttak denne uka ? :)
Heihei :) første kontroll viste kun 2 store foliklrr. Resten var mange små. Så måtte fortsette litt til på mediisnenet. Hadde ny kontroll mandag, fremdeles ujevn vekst. Så de ville gjøre det litt annerledes med 2 egg uttak. Skal ha det første.i morgen, hvor de tar ut de 2 store og fryser dem. Så skulle de se det an, så får vel ny beskjed i morgen. Kjenner at nå gruer jeg meg, vet ikke hva som skjer videre, det er det verste :p

Da ringte klinikken og sa av 15 egg var 7 befruktet. Hun snakket om at de kanskje ville vente med innsett til Mandag- for å se hvordan eggene utvikler seg . Er dette normalt ? Jeg var så innstilt på imorgen nå [emoji57]

Siden du har såpass mange befruktet så vil de nok prøve å dyrke til blastocyst-stadiet! Og det er bra[emoji1303] ofte bedre sjanse med det![emoji5]

Heihei :) første kontroll viste kun 2 store foliklrr. Resten var mange små. Så måtte fortsette litt til på mediisnenet. Hadde ny kontroll mandag, fremdeles ujevn vekst. Så de ville gjøre det litt annerledes med 2 egg uttak. Skal ha det første.i morgen, hvor de tar ut de 2 store og fryser dem. Så skulle de se det an, så får vel ny beskjed i morgen. Kjenner at nå gruer jeg meg, vet ikke hva som skjer videre, det er det verste :p

Oj, spennende!! Da har du jo en bedre sjanse til å få ut fler[emoji5][emoji5] masse lykke til!! Dette går så fint så[emoji8][emoji8]

Oj, spennende!! Da har du jo en bedre sjanse til å få ut fler[emoji5][emoji5] masse lykke til!! Dette går så fint så[emoji8][emoji8]
Ja håper at det gir flere egg :) planen var at jeg skulle fortsette med medisiner til neste uke, men så fikk jeg telefon at jeg skulle ta pause til over helgen, så jeg aner ikke hva de tenker. Så det blir spennende i morgen hva de har tenkt. Huff gruer meg skikkelig nå :p

Back
Topp