Slettet, dobbeltposting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovitrelle satt her også... men jeg er mer [emoji19][emoji19] og hvertfall ikke [emoji7][emoji7] som Imn86 er [emoji12][emoji12]
Håper du får en god opplevelse og befruktninger denne gangen[emoji173]️ jeg skjønner godt at du føler som du gjør!
Masse lykke til! Blir spennende nå, håper det går kjempebra!
Så flott! Snart ved første delmål!
Hi hi, ja håper jo det jeg også men greit å forberede seg på det værste... så man ikke blir helt knust slik som tidligere forsøk [emoji4]
Jeg håper for deg! Her skal jeg holde oppe håpet for oss alle i februar, vi skal inn i terminforum!!Hi hi, ja håper jo det jeg også men greit å forberede seg på det værste... så man ikke blir helt knust slik som tidligere forsøk [emoji4]
Ja, er noe med det! Var slik på de siste forsøka i høst jeg også! Holdt igjen slik at skuffelsen ikke skulle bli for stor! Men nå har jeg tatt scratching, tar prednisolon, det er nye egg og mannen har lagt ned masse innsats for å bedre kvaliteten! Så kjenner at forhåpningene mine stiger veldig nå! Og det er litt skummelt egentlig!!!
Jeg håper for deg! Her skal jeg holde oppe håpet for oss alle i februar, vi skal inn i terminforum!!
Skjønner godt at det er tungt å være redd for å håpe altså, jeg kjenner for første gang på et år på ekte håp selv
Herifra blir strekene bare babyer!Ja, 2017 var definitivt det værste året noen sinne så får håpe 2018 er vårt år!! [emoji1317][emoji3]
Bunnen er nådd for min del så kan vel bare gå oppover fra nå av?[emoji16]
Man har jo alltid ett håp vi ivf’ere... det må vi jo bare ha skal vi overleve prosessen [emoji173]️
Hva er Prednisolon? Jeg tar Q10, e-vitaminer, b-complex og melatonin.
Krysser fingrene for dere og håper det blir deres tur [emoji173]️[emoji1317]
Hvordan gikk kontrollen? Er så spent på hvordan det gikk med deg!
Heihei første kontroll viste kun 2 store foliklrr. Resten var mange små. Så måtte fortsette litt til på mediisnenet. Hadde ny kontroll mandag, fremdeles ujevn vekst. Så de ville gjøre det litt annerledes med 2 egg uttak. Skal ha det første.i morgen, hvor de tar ut de 2 store og fryser dem. Så skulle de se det an, så får vel ny beskjed i morgen. Kjenner at nå gruer jeg meg, vet ikke hva som skjer videre, det er det versteHvordan gikk det med deg på kontroll? Har du uttak denne uka ?
Da ringte klinikken og sa av 15 egg var 7 befruktet. Hun snakket om at de kanskje ville vente med innsett til Mandag- for å se hvordan eggene utvikler seg . Er dette normalt ? Jeg var så innstilt på imorgen nå [emoji57]
Heihei første kontroll viste kun 2 store foliklrr. Resten var mange små. Så måtte fortsette litt til på mediisnenet. Hadde ny kontroll mandag, fremdeles ujevn vekst. Så de ville gjøre det litt annerledes med 2 egg uttak. Skal ha det første.i morgen, hvor de tar ut de 2 store og fryser dem. Så skulle de se det an, så får vel ny beskjed i morgen. Kjenner at nå gruer jeg meg, vet ikke hva som skjer videre, det er det verste
Ja håper at det gir flere egg planen var at jeg skulle fortsette med medisiner til neste uke, men så fikk jeg telefon at jeg skulle ta pause til over helgen, så jeg aner ikke hva de tenker. Så det blir spennende i morgen hva de har tenkt. Huff gruer meg skikkelig nåOj, spennende!! Da har du jo en bedre sjanse til å få ut fler[emoji5][emoji5] masse lykke til!! Dette går så fint så[emoji8][emoji8]
Her også!Da har tr kommet! Så da er vi i gang igjen
Da har tr kommet! Så da er vi i gang igjen
Her også!
Når begynner du på sprøyter? Jeg begynner imorgen