Da er jeg igang med sprøytene om du vil oppdatere listen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsetter mens som vanlig på progynova eller stopper den opp?
Fortsetter som vanlig[emoji5][emoji1303]
Har du mye smerter!?
Jeg har fått ganske merkelig TR det siste året etter mange sykluser med hormoner! Den er kortere, og mye mindre friskt blod enn før! Bare ekkelt egentlig! Var ikke sånn før[emoji57][emoji57]
Oi så "heldig" du er min har blitt enda lengere, vondere og mere friskt har alltid hatt mye smerter men værre nå.. ikke rart kroppen reagerer og forandrer seg gjennom dette, den er nok ganske forvirra hvor mange dager har du det? Er som regel i 9 dager her
I feel you, jeg ligger og spyr av smerter samtidig som jeg er helt fjern på smertestillende. Skikkelig lekkert når gubben må komme hjem fra jobb for å få meg opp fra gulvet når jeg ikke klarer komme meg opp selv pga at smertene river så voldsomt.Oi så "heldig" du er min har blitt enda lengere, vondere og mere friskt har alltid hatt mye smerter men værre nå.. ikke rart kroppen reagerer og forandrer seg gjennom dette, den er nok ganske forvirra hvor mange dager har du det? Er som regel i 9 dager her
I feel you, jeg ligger og spyr av smerter samtidig som jeg er helt fjern på smertestillende. Skikkelig lekkert når gubben må komme hjem fra jobb for å få meg opp fra gulvet når jeg ikke klarer komme meg opp selv pga at smertene river så voldsomt.
Heldigvis har mensen min blitt kortere etter totalt slutt på prevensjon! Har gjennomsnittlig 4 dager nå.. før var jeg også oppe i ni.
Håper jeg slipper værre smerter fremover, da må jeg legges inn på sykehuset hver gang mensen kommer
Smertene mine er helt grusomme Ja, jeg har alltid sagt at jeg tror jeg ikke kommer til å synes fødsel er spesielt fælt når dette allerede er hverdagen min. Spent på å se om jeg har rett.Hjelpe meg!!! Det der hørtes ikke bra ut!! Trodde de fleste ble bedre når man gikk på prevensjon jeg! Blir du lagt inn på sykehuset hver måned når du har mensen?[emoji31][emoji31]
Jeg foretrekker mer friskt blod enn ekle brune klumper (sorry tmi)!! Før hadde jeg i kanskje 5 dager med litt brunlig og mye friskt blod! Nå er det 2-3, maks 4 dager med gørr!
Oj, da har du jaggu lang TR!! Jeg hadde syke menssmerter når jeg var ung, og starta på p-piller når jeg var 15 pga smertene! Men i voksen alder har jeg ingen smerter[emoji5]
I feel you, jeg ligger og spyr av smerter samtidig som jeg er helt fjern på smertestillende. Skikkelig lekkert når gubben må komme hjem fra jobb for å få meg opp fra gulvet når jeg ikke klarer komme meg opp selv pga at smertene river så voldsomt.
Heldigvis har mensen min blitt kortere etter totalt slutt på prevensjon! Har gjennomsnittlig 4 dager nå.. før var jeg også oppe i ni.
Håper jeg slipper værre smerter fremover, da må jeg legges inn på sykehuset hver gang mensen kommer
Smertene mine er helt grusomme Ja, jeg har alltid sagt at jeg tror jeg ikke kommer til å synes fødsel er spesielt fælt når dette allerede er hverdagen min. Spent på å se om jeg har rett.
Blir ikke innlagt nei, men hvis smertene blir værre er jeg nødt. Går allerede på morfinpreparater mot smertene, så blir de værre må jeg jo legges i narkose til det er ferdig.. De har jo ikke noe mer å gi meg egentlig uten å ødelegge meg helt... ikke er det mange leger som tror på meg når jeg forklarer hvor mye smerter jeg har heller.
Det var en halvveis spøk med sykehuset altså, jeg håper jeg slipper sykehus for mensen liksom!
Verste har vært at vi ikke har fått hjelp før nå fordi man skal prøve på egenhånd først sykemeldinger meg her og der for noe så teit som mensen, kan jo ikke akkurat dra på jobb sånn!Åh har det enda værre enn meg du da! Trodde ikke det var mulig jeg, så stakkars deg.. off det er virkelig ille.. håper du blir kvitt det der! Er ikke noe vi slipper unna heller akkurat.. ikke når man vil ha barn hvertfall
Jepp, hvis det er mer smertefullt så skal jeg spise ordene mine altså, rett skal være rettBlir spennende å høre hvordan fødsel er i forhold da ja!! Håper du slipper unna de verste bivirkningenen av sprøytene da!! TR er vel rett rundt hjørnet hos deg nå vel??
Verste har vært at vi ikke har fått hjelp før nå fordi man skal prøve på egenhånd først sykemeldinger meg her og der for noe så teit som mensen, kan jo ikke akkurat dra på jobb sånn!
Jepp, hvis det er mer smertefullt så skal jeg spise ordene mine altså, rett skal være rett
Sitter i sofaen hjemme og venter på heksa.. kan jo ikke akkurat planlegge noe annet enn å ligge halvdau og se på TV de neste dagene
Ovitrelle satt her også... men jeg er mer [emoji19][emoji19] og hvertfall ikke [emoji7][emoji7] som Imn86 er [emoji12][emoji12]
Da er Ovitrelle satt[emoji7][emoji7]