FEBRUAR 2018

Ferdig[emoji173]️ så glad for at det er overstått!

4 egg ut og denne gangen blir det ICIS selvom alt tilsynelatende er bra med spermien til mannen så vil vi ikke ha no uprøvd denne siste gangen![emoji1317]

Krysser fingrene for at jeg kan få innsett denne gangen[emoji1317][emoji20]

Så herlig å være ferdig, damer!! :Heartred Det blir spennende å høre hvordan dette utvikler seg! :happy:

Så bra! Hvor mange dager har du stimulert? Lykke til med uttaket og ventingen på at mandagen skal komme! :-)
Stimulert i 8 dager, satte siste dose Rekovelle i dag, og setter siste Cetrotide i morgen. Takk for det, har skjønt at ventingen etter mandag blir enda verre [emoji18]

Ferdig[emoji5] 12 egg ut! Og nesten helt smertefritt[emoji5] De var borti blæra mi, så må gå på AB-kur i noen dager! Men er visst ikke farlig! Håper de er modne og av god kvalitet![emoji5] og jeg får ta cyclogest istedet for Lutinus!

Og det gjelder selvsagt deg også, Imn86!! :Heartred:happy:

Hvor lenge har du gått på hormoner? Det kan variere fra syklus til syklus har jeg fått beskjed om. Hvis du har 10 follikler på 11-13, så har du jo gode muligheter til å få ut mange egg[emoji4]
Jeg har brukt synarela siden 4 januar, og sprøyter siden 24 januar. Så 10 dager på sprøyter.. skreiv kanskje feil, men det er 10 til sammen. Var vell kanskje 5-6 stykker på 11-13, resten på 10:) er det dårlig ?? Klarer ikke tenke positivt no :o

Last edited:
Nå er mitt første uttak ferdig , og sååå godt :) var ikke så smertefullt som jeg hadde sitt for meg, var ubehagelig men hadde sett for meg verre. Ble greit rusa på den ene tbl jeg fikk:p

De prøver ut noe nytt på meg på grunn av ujevn vekst på eggposene. Hadde kun 2 som var store nok og resten var små. Så jeg har noe som heter duostim. Hvor de har 2/uttak på samme stim syklus. Egget de fikk ut i dag fryser de. Så nå har jeg pause til søndag så oppstart med sprøyter igjen i 3 dager, og ny kontroll tirsdag, så nytt uttak igjen når de er store nok. Dette e utrolig spennende, men også lottr skummelt. Men de vet vel hva de holder på med :p

Så nå vet jeg ikke når det blir innsett, er nok en stund til, så det er utrolig dumt, bare håper det blir i februar :)

Nå er mitt første uttak ferdig , og sååå godt :) var ikke så smertefullt som jeg hadde sitt for meg, var ubehagelig men hadde sett for meg verre. Ble greit rusa på den ene tbl jeg fikk:p

De prøver ut noe nytt på meg på grunn av ujevn vekst på eggposene. Hadde kun 2 som var store nok og resten var små. Så jeg har noe som heter duostim. Hvor de har 2/uttak på samme stim syklus. Egget de fikk ut i dag fryser de. Så nå har jeg pause til søndag så oppstart med sprøyter igjen i 3 dager, og ny kontroll tirsdag, så nytt uttak igjen når de er store nok. Dette e utrolig spennende, men også lottr skummelt. Men de vet vel hva de holder på med :p

Så nå vet jeg ikke når det blir innsett, er nok en stund til, så det er utrolig dumt, bare håper det blir i februar :) [emoji173]

Spennende dette altså[emoji7][emoji7] bra det gikk bedre enn forventet!! Frøs de dem uten å befrukte dem idag!?

Det aner jeg ikke, tror de befruktet det først ?:p mannen måtte hvertfall levere sædprøve så regner med det?:p
Da tror jeg det altså... kanskje du får vite noe mer på neste uttak?

Er litt flau over dette, men jeg tror det tok nærmere en time før jeg lot mannen min sette den første sprøyta i det første forsøket på meg. Hadde det vært en sykepleier, hadde det vært helt greit, men å la mannen min, uten erfaring i å sette sprøyter på andre, stikke meg, var skikkelig vanskelig. Var selvsagt ikke noe alternativ å sette den selv, siden jeg ikke torde å se på en gang...

Huff... hva man må igjennom. Det er vanskelig å stikke seg selv[emoji51]

Jeg har brukt synarela siden 4 januar, og sprøyter siden 24 januar. Så 10 dager på sprøyter.. skreiv kanskje feil, men det er 10 til sammen. Var vell kanskje 5-6 stykker på 11-13, resten på 10:) er det dårlig ?? Klarer ikke tenke positivt no :o

Jeg synes det var veldig bra! Jeg får dessverre veldig få follikler. Meste jeg har hatt er 8, men da var det bare egg i 7 av de.
Jeg var på kontroll på dag 8 nå på onsdag og da hadde jeg bare en som var på rundt 10 ut i fra hva jeg forstod. Legen sa ikke så mye. Skal på ny kontroll på mandag, så får håpe det har kommer frem noen flere til det[emoji4]

Så nå vet jeg ikke når det blir innsett, er nok en stund til, så det er utrolig dumt, bare håper det blir i februar :) [emoji173]

Så spennende[emoji4] Synes det er så utrolig bra at du får to uttak. Håpe det gir mange egg[emoji4]

Gøy å se at så mange er godt på vei i forsøket! Mange lovende uttak med gode resultater! Hurra!

Jeg er på dag 29 i syklusen uten tegn til TR Merkelige greier med en syklus på 26 dager! Pleier alltid å være i rute så håper virkelig ikke fryseforsøket nå blir utsatt Noen som har erfaring med syklus på en snurr og hva klinikkene gjør om det går langt over? Hører til på Risken...

Fy søren så slapp jeg skulle bli, og hodet føles helt syntetisk i dag :confused:
Er det sånn her jeg skal være fremover?

Bare åtte dager? Dæsken nå ble jeg håpefull!! :happy093
All grunn til å være det [emoji4] jeg har i tillegg ikke hatt bivirkninger, litt trøtt de to siste dagene, men det kan like gjerne skyldes mye å gjøre på jobb. Alt i alt meget fornøyd med den sprøytekombinasjonen [emoji2]

Back
Topp