FEBRUAR 2018

Det aner jeg ikke, tror de befruktet det først ?:p mannen måtte hvertfall levere sædprøve så regner med det?:p

Siden han har levert prøve så befrukter de nok ja[emoji5] blir spennende å høre hvor mange dager de dyrker før frys da!! Du får sikkert beskjed på tirsdah[emoji5]

Gøy å se at så mange er godt på vei i forsøket! Mange lovende uttak med gode resultater! Hurra!

Jeg er på dag 29 i syklusen uten tegn til TR Merkelige greier med en syklus på 26 dager! Pleier alltid å være i rute så håper virkelig ikke fryseforsøket nå blir utsatt Noen som har erfaring med syklus på en snurr og hva klinikkene gjør om det går langt over? Hører til på Risken...

Så typisk at den er sen når man for en gangs skyld ønsker at den skal komme[emoji849][emoji849]

På St.Olavs tok de høyde for at den kan komme tidligere/senere enn antatt! Usikker på andre steder!

Gøy å se at så mange er godt på vei i forsøket! Mange lovende uttak med gode resultater! Hurra!

Jeg er på dag 29 i syklusen uten tegn til TR Merkelige greier med en syklus på 26 dager! Pleier alltid å være i rute så håper virkelig ikke fryseforsøket nå blir utsatt Noen som har erfaring med syklus på en snurr og hva klinikkene gjør om det går langt over? Hører til på Risken...

Typisk når man venter på den! Jeg var litt sen en gang på Riksen, men det var rett før sommerferien. Tror ikke det skal være noe problem nå siden det ikke er noen ferieavvikling. Jeg måtte lyve på en dag for å rekke det[emoji5] Siden du skal ha fryseforsøk så burde det ikke være noe problem. De er vel vant til at ting forskyver seg litt.
Håper den kommer snart så du innsett[emoji4]

Tusen takk[emoji7] det håper jeg også! Og at svømmerne var av bedre kvalitet denne gangen også! De så hvertfall friske og fine ut når vi så dem på skjerm, og hun bioingeniøren sa de hadde mer enn nok å ta av! To prøver ble levert også[emoji12] men som hun sa, de får jo ikke sjekka kvaliteten inni dem! Så vi får bare krysse fingrene[emoji7][emoji5]

Var det vondt til deg? Og får du høre noe i løpet av helga? Det får ikke vi!! Men på St.Olavs så hører man uansett ikke noe dersom det er befruktninger! Men pga helg så hører vi ikke noe om det har gått dårlig heller!

Jeg krysser fingrene for dere [emoji8][emoji1317]
Dette går nok så bra! Og 12 egg er jo super bra!
Får dere ikke vite hvor mange som er blitt befruktet heller? [emoji848]
De ringer oss i morgen tidlig, da får vi vite hvor mange som er blitt befruktet... innsett på mandag om det blir noe, fikk først på onsdag men sa jeg ikke turte å ta sjansen på det[emoji43] så de flyttet oss til mandag...
hvordan har dine tidligere forsøk gått? I forhold til egg, befrukting og innsett?

Jeg krysser fingrene for dere [emoji8][emoji1317]
Dette går nok så bra! Og 12 egg er jo super bra!
Får dere ikke vite hvor mange som er blitt befruktet heller? [emoji848]
De ringer oss i morgen tidlig, da får vi vite hvor mange som er blitt befruktet... innsett på mandag om det blir noe, fikk først på onsdag men sa jeg ikke turte å ta sjansen på det[emoji43] så de flyttet oss til mandag...
hvordan har dine tidligere forsøk gått? I forhold til egg, befrukting og innsett?

Nope, får ikke vite NOE vi! Vi har time for innsett mandag kl.12.30! Er det ingen befruktninger så ringer de mandag formiddag! Hører vi ikke noe så blir det innsett! Og da får vi vite hvor mange som er befruktet når vi kommer på innsett!

Hatt et uttak før! Fikk ut 10 egg, hvor 8 ble befruktet! Et egg satt inn på dag to, og 5 blastoer ble fryst på dag 5! Disse ga 4 fryseforsøk, hvor et ble graviditet som vi mista 6+5! De tre andre ble kjemisk/negativt! Hadde 5 innsett på 10 mnd i 2017[emoji20] så nå håper jeg at disse embryoene blir bedre! De sier vi bare har hatt uflaks! Med tanke på at vi fikk såpass bra med befruktning sist, så blir jeg overrasket om vi ikke får noen nå!! Men jeg begynner å bli lei[emoji20] blir liksom sjette innsettet på et år dette! Nå måå vi da få satt inn et gullegg snart!!

Stimulert i 8 dager, satte siste dose Rekovelle i dag, og setter siste Cetrotide i morgen. Takk for det, har skjønt at ventingen etter mandag blir enda verre [emoji18]

Så heldig at du slapp unna med så kort stimulering. Jeg har hatt ti dager på det korteste, men håper på enda litt kortere denne gangen. Sant nok, ventingen i rugetiden er nesten verre. :-)

Fy søren så slapp jeg skulle bli, og hodet føles helt syntetisk i dag :confused:
Er det sånn her jeg skal være fremover?

Jeg blir også veldig rar i hodet av dette. Føler meg litt slapp og småsvimmel også + at det prikker litt i huden. Slitsomt!

Ja, gjør nok det. Hvordan går det med deg ?:)

Bare bra[emoji5] Rusen har omsider forlatt kroppen[emoji23] og jeg har ingen smerter, kun litt trøtt! Du da?[emoji5]

Så heldig at du slapp unna med så kort stimulering. Jeg har hatt ti dager på det korteste, men håper på enda litt kortere denne gangen. Sant nok, ventingen i rugetiden er nesten verre. :-)
Jeg er litt redd for at jeg kanskje får litt for kort stimulering, med tanke på at nesten halvparten av folliklene var under 10 mm [emoji53] samtidig er det kvalitet som teller, og de minste folliklene har jo noen dager på å vokse på, så satser på at det ordner seg. Deilig å slippe styret med sprøytene [emoji4]

Nope, får ikke vite NOE vi! Vi har time for innsett mandag kl.12.30! Er det ingen befruktninger så ringer de mandag formiddag! Hører vi ikke noe så blir det innsett! Og da får vi vite hvor mange som er befruktet når vi kommer på innsett!

Hatt et uttak før! Fikk ut 10 egg, hvor 8 ble befruktet! Et egg satt inn på dag to, og 5 blastoer ble fryst på dag 5! Disse ga 4 fryseforsøk, hvor et ble graviditet som vi mista 6+5! De tre andre ble kjemisk/negativt! Hadde 5 innsett på 10 mnd i 2017[emoji20] så nå håper jeg at disse embryoene blir bedre! De sier vi bare har hatt uflaks! Med tanke på at vi fikk såpass bra med befruktning sist, så blir jeg overrasket om vi ikke får noen nå!! Men jeg begynner å bli lei[emoji20] blir liksom sjette innsettet på et år dette! Nå måå vi da få satt inn et gullegg snart!!

Jeg hadde vært helt fra meg om de ikke hadde informert meg før innsettdato[emoji85] men, dere er vel vant til at det er sånn [emoji4]

Huff, så slitsomt år dere har hatt med så mange innsett og i tillegg en SA [emoji20] får virkelig håpe denne gangen gir dere den etterlengtede babyen [emoji7][emoji254] jeg har troa!![emoji16]

Jeg hadde vært helt fra meg om de ikke hadde informert meg før innsettdato[emoji85] men, dere er vel vant til at det er sånn [emoji4]

Huff, så slitsomt år dere har hatt med så mange innsett og i tillegg en SA [emoji20] får virkelig håpe denne gangen gir dere den etterlengtede babyen [emoji7][emoji254] jeg har troa!![emoji16]

Er bare på ferskforsøk vi ikke hører noe! På fryseforsøk ringer de uansett! Men ja, blir en lang helg[emoji173]️[emoji173]️

Takk for at du har troa[emoji23] jeg har skikkelig troa på at dere får innsett denne gangen[emoji173]️[emoji173]️

Da fikk jeg positiv EL-test i kveld, og forstod jeg legen riktig blir det innsett på onsdag :happy:

Tipp topp[emoji7][emoji7][emoji7] herlig følelse å få den positiv[emoji5][emoji5]

Jeg synes det var veldig bra! Jeg får dessverre veldig få follikler. Meste jeg har hatt er 8, men da var det bare egg i 7 av de.
Jeg var på kontroll på dag 8 nå på onsdag og da hadde jeg bare en som var på rundt 10 ut i fra hva jeg forstod. Legen sa ikke så mye. Skal på ny kontroll på mandag, så får håpe det har kommer frem noen flere til det[emoji4]
Ja håper jeg kan sette eggløsningssprøyten på mandag :) da får jeg isåfall innsett før neste helg om det blir noe å sette inn :) håper at det kommer flere frem på mandag:) masse Lykke til !

Er det forresten mange av dere som har blåmerker etter å ha stukket? Siden jeg ikke selv kan kontrollere hastigheten på sprøyten så ble jeg ganske blå i forhold til hva jeg har blitt av sprøyter tidligere :confused:
Ikke sånn crazy blå, men bittelitt. Og blåmerkene mine bruker jo å bli en stund da...

Er det forresten mange av dere som har blåmerker etter å ha stukket? Siden jeg ikke selv kan kontrollere hastigheten på sprøyten så ble jeg ganske blå i forhold til hva jeg har blitt av sprøyter tidligere :confused:
Ikke sånn crazy blå, men bittelitt. Og blåmerkene mine bruker jo å bli en stund da...

Blå mage her ja!!

Ja håper jeg kan sette eggløsningssprøyten på mandag :) da får jeg isåfall innsett før neste helg om det blir noe å sette inn :) håper at det kommer flere frem på mandag:) masse Lykke til !

Takk[emoji4] Håper litt at jeg får sette den på mandag og. Har alltid hatt uttak på onsdag og innsett fredag, satse på det denne gangen og.
Lykke til du og[emoji4]

Back
Topp