Ååh, så fantastisk [emoji173] gratulerer så mye, må være verdens beste følelse [emoji173] [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, så fantastisk [emoji173] gratulerer så mye, må være verdens beste følelse [emoji173] [emoji173]
Gratulerer til deg også [emoji173] [emoji173] helt fantastisk!Her er min lille knøtt [emoji173]️ med sterkt og fint hjertet!
Doblet seg 4 ganger i steden for to! Håper det er et godt tegn ja[emoji173]️
Økende blødning og smerter her... Nesten så det ikke er vits å dra til legen å sjekke dette.. Siste klagestatus fra meg. Så glad for dere det går bra med lykke til, nyt det og kos dere
Sliter med hodepine/migrene om dagen, men kvier meg for å ta Paracet, spesielt etter at jeg har hatt litt blødning :/
Hvor forsiktige er dere med smertestillende nå? Paracet skal være ok å ta?
Står så mye forskjellig på nett
Gratulerer
GratulererHer er min lille knøtt [emoji173]️ med sterkt og fint hjertet!
Hvis den stopper å vokse er det jo fordi hjertet har stoppet opp på dette tidspunktet. Vekstproblemer har andre årsaker lenger ut i svangerskapetOkei min var bare 2 mm.. Ble målt til 5+3 som St Olavs regner.. Skjønner ikke hva som blir rett jeg! Din er jo perfekt størrelse til hvor langt på vei du er kanskje min har stoppet å vokse:/ hadde hjerte slått da? Har så mye tanker i hode så jeg blir gal.
Gratulerer
Paracet er ok innenfor det som står på pakken, men ikke over tid. Du skal ikke ta Ibux og andre NSAIDSSliter med hodepine/migrene om dagen, men kvier meg for å ta Paracet, spesielt etter at jeg har hatt litt blødning :/
Hvor forsiktige er dere med smertestillende nå? Paracet skal være ok å ta?
Står så mye forskjellig på nett
Hvis den stopper å vokse er det jo fordi hjertet har stoppet opp på dette tidspunktet. Vekstproblemer har andre årsaker lenger ut i svangerskapet
Du har lov til å fortelle hvordan det går med deg og hvilke bekymringer du har! Trenger ikke å være siste "klagestatus" som du sier. Vi lurer jo på hvordan det går med deg og vil gjerne støtte deg gjennom dette! Håper så på at alt hos deg er i orden imorgen også!
Her er min lille knøtt [emoji173]️ med sterkt og fint hjertet!
Gratulerer så mye[emoji7][emoji173]️[emoji177]
Meg som er overstimulert ja. Tapper minimum 2 liter av buken hver dag, kvalmen presser på, og pusten min er kort. Vann i lungene også.
Slitsomt
Men som du sier, fin premie! Verdens fineste forhåpentligvis [emoji173]️
Tusen takk!
Hvordan går det med deg? Kan ikke huske at du har skrevet noe på en stund, men kanskje jeg bare har oversett det?
Hei! [emoji173]️
Så koselig at du tenker på meg..
Jeg er ikke i god form. Fortatt innlagt på sykehuset, væsken har gått i lungene mine, og sliter med pusten.
Hadde en TUL 6+2 som legene var bekymret over, de så ingen plommesekk. Jeg er selvfølgelig redd for MA. Men hadde en ny TUL 6+6 hvor plommesekk var veldig tydelig, men de så ikke et tydelig fosterannlegg. HCG har doblet seg hele perioden jeg har vært innlagt, fram til nå. Nå stiger den bare med 2000 ca. hver dag..
Ny TUL på mandag, 7+6.
Er redd og ikke helt i god form.