FEBRUAR 2018

Ååh, så fantastisk [emoji173] gratulerer så mye, må være verdens beste følelse [emoji173] [emoji173]

Tusen takk[emoji173]️ og ja, det er det[emoji7][emoji7][emoji7]

Økende blødning og smerter her... Nesten så det ikke er vits å dra til legen å sjekke dette.. Siste klagestatus fra meg. Så glad for dere det går bra med:Heartred lykke til, nyt det og kos dere:Heartred

Du har lov til å fortelle hvordan det går med deg og hvilke bekymringer du har! Trenger ikke å være siste "klagestatus" som du sier. Vi lurer jo på hvordan det går med deg og vil gjerne støtte deg gjennom dette! Håper så på at alt hos deg er i orden imorgen også!

Sliter med hodepine/migrene om dagen, men kvier meg for å ta Paracet, spesielt etter at jeg har hatt litt blødning :/
Hvor forsiktige er dere med smertestillende nå? Paracet skal være ok å ta?
Står så mye forskjellig på nett

Jeg unngår egentlig paracet helt siden jeg har mistet så mange ganger. Vil ikke gjøre noe som helst som jeg kan "anklage" meg selv for å ha gjort hvis det skulle gå galt... Man kan ta paracet i svangerskapet, ja, men det er vel slik at man skal være restriktiv med det og kun bruke det når det er absolutt nødvendig, så det kommer vel an på graden av hodepine/migrene og om du klarer å fungere eller ikke med hodepinen. Mener jeg har lest at bruk av paracet kan øke risikoen for astma hos barnet, men ta det med en klype salt for jeg kan ikke si helt sikkert at det var slik det var.

Okei:Heartred min var bare 2 mm.. Ble målt til 5+3 som St Olavs regner.. Skjønner ikke hva som blir rett jeg! Din er jo perfekt størrelse til hvor langt på vei du er:) kanskje min har stoppet å vokse:/ hadde hjerte slått da? Har så mye tanker i hode så jeg blir gal.
Hvis den stopper å vokse er det jo fordi hjertet har stoppet opp på dette tidspunktet. Vekstproblemer har andre årsaker lenger ut i svangerskapet

Sliter med hodepine/migrene om dagen, men kvier meg for å ta Paracet, spesielt etter at jeg har hatt litt blødning :/
Hvor forsiktige er dere med smertestillende nå? Paracet skal være ok å ta?
Står så mye forskjellig på nett
Paracet er ok innenfor det som står på pakken, men ikke over tid. Du skal ikke ta Ibux og andre NSAIDS

Du har lov til å fortelle hvordan det går med deg og hvilke bekymringer du har! Trenger ikke å være siste "klagestatus" som du sier. Vi lurer jo på hvordan det går med deg og vil gjerne støtte deg gjennom dette! Håper så på at alt hos deg er i orden imorgen også!

Tusen takk:Heartbigred

Meg som er overstimulert ja. Tapper minimum 2 liter av buken hver dag, kvalmen presser på, og pusten min er kort. Vann i lungene også.
Slitsomt :(

Men som du sier, fin premie! Verdens fineste forhåpentligvis [emoji173]️

Tusen takk!

Hvordan går det med deg? Kan ikke huske at du har skrevet noe på en stund, men kanskje jeg bare har oversett det?

Hvordan går det med deg? Kan ikke huske at du har skrevet noe på en stund, men kanskje jeg bare har oversett det?

Hei! [emoji173]️

Så koselig at du tenker på meg..

Jeg er ikke i god form. Fortatt innlagt på sykehuset, væsken har gått i lungene mine, og sliter med pusten.

Hadde en TUL 6+2 som legene var bekymret over, de så ingen plommesekk. Jeg er selvfølgelig redd for MA. :( Men hadde en ny TUL 6+6 hvor plommesekk var veldig tydelig, men de så ikke et tydelig fosterannlegg. HCG har doblet seg hele perioden jeg har vært innlagt, fram til nå. Nå stiger den bare med 2000 ca. hver dag..
Ny TUL på mandag, 7+6.

Er redd og ikke helt i god form. :(

Bittelitt blod igjen nå. Kanskje en dråpe. Akkurat på samme tidspunkt som i går kveld. Litt rart at det kommer til omtrent nøyaktig samme klokkeslett?

Var ikke så mye i går heller. Det bare ser værre ut en det er tror jeg :/ men jeg blir jo bekymra alikevel!

Hva kan evt legen sjekke om jeg ringer dem i kveld? Kan de feks se hvor blødningen kommer fra?

Hei! [emoji173]️

Så koselig at du tenker på meg..

Jeg er ikke i god form. Fortatt innlagt på sykehuset, væsken har gått i lungene mine, og sliter med pusten.

Hadde en TUL 6+2 som legene var bekymret over, de så ingen plommesekk. Jeg er selvfølgelig redd for MA. :( Men hadde en ny TUL 6+6 hvor plommesekk var veldig tydelig, men de så ikke et tydelig fosterannlegg. HCG har doblet seg hele perioden jeg har vært innlagt, fram til nå. Nå stiger den bare med 2000 ca. hver dag..
Ny TUL på mandag, 7+6.

Er redd og ikke helt i god form. :(

Å nei, stakkars deg som har vært innlagt så lenge! Tapper du fortsatt lungene for væske hver dag? Så dumt at du i tillegg må gå rundt å være redd for MA. Du hadde virkelig fortjent å se et hjerte som banket så tidlig som det er mulig, med all den belastningen som du har vært gjennom og fortsatt gjennomgår. Hcg-dobling hele tiden hittil er jo kjempebra, og det er vel slik at det etter hvert slutter å doble seg annenhver dag, for det er vel kun i begynnelsen det gjør det? Håper veldig på at du får se et bankende hjerte og at alt er i orden på neste ultralyd!

Skjønner godt at du er både redd og bekymret. Har du fått noen indikasjoner på hvor lenge du må bli på sykehuset? Dette må være knalltøft for deg, så jeg håper at du blir tatt godt vare på både av mannen din og de sykehusansatte.

Krysser fingrene for deg og håper intenst på at du snart blir frisk og at neste ultralyd viser akkurat det som er forventet/ønsket!

Back
Topp