FEBRUAR 2018

Jeg å.. Tusen takk:) Alle smerter ble borte etter den klumpen i går.. Ikke blødd noe i natt eller i dag, bare brunt.. Små smerter som kommer og går, men de er veldig svake.. Føler meg bare helt tom egentlig.

Vet så altfor godt hvordan det føles å gå slik og vente og ikke vite. At du ikke har blødd mer er jo veldig positivt! Brun blødning er jo gammelt blod. Hold ut til imorgen, forhåpentligvis er alt fortsatt bra!

Off vond følelse dette:/ skjønner godt du er ekstra redd sålenge du har opplevd det før, men det positive som du sier er at du ikke blør og symptomer på graviditeten kan jo komme og gå litt også:) tror du kan senke skuldrene og slappe av! :Heartred

Føler meg jo veldig sytete som er så redd når jeg ikke en gang har blødd og får dårlig samvittighet for å skrive om mine bekymringer når jeg vet at dere som blør og har smerter har det så veldig mye verre. Hadde det ikke vært for at jeg har mistet ni ganger, ville jeg nok ikke ha vært så bekymret. Håper at jeg kan senke skuldrene litt etter ul på fredag, men jeg må på ett eller annet vis klare å holde ut til da...

Time kl.13.50!! Er helt ødelagt av nerver[emoji20][emoji20]

Vet så altfor godt hvordan det føles å gå slik og vente og ikke vite. At du ikke har blødd mer er jo veldig positivt! Brun blødning er jo gammelt blod. Hold ut til imorgen, forhåpentligvis er alt fortsatt bra!

Blør litt igjen nå, det veksler alltid mellom rosa og brunt blod.. Prøver å holde meg rolig.. Heldigvis time tidlig i morgen så jeg slipper å vente hele dagen.. Håper det, klarer ikke roe meg uansett hvis det fortsetter å blø.. Vet jo aldri om noe galt kan skje etter ny ul.. Kan ikke ta ul hver dag heller:/

Føler meg jo veldig sytete som er så redd når jeg ikke en gang har blødd og får dårlig samvittighet for å skrive om mine bekymringer når jeg vet at dere som blør og har smerter har det så veldig mye verre. Hadde det ikke vært for at jeg har mistet ni ganger, ville jeg nok ikke ha vært så bekymret. Håper at jeg kan senke skuldrene litt etter ul på fredag, men jeg må på ett eller annet vis klare å holde ut til da...

Skjønner deg godt! Og sytete er du ikke, ekstra nerver kommer jo automatisk hos deg som har opplevd det så mange ganger. Nå skal gleden vare hele veien hos deg!:Heartred ul kommer til å gå kjempefint! :Heartred

Bamsemums med hjerteslag[emoji173]️

IMG_3432.JPG

Åh nå gråter jeg litt! Så fantastisk!! Gratulerer!:Heartbigred Nå ble jeg glad:Heartbigred

[emoji173]️[emoji173]️ jeg gråt fra jeg kom inn på undersøkelsesrommet!![emoji23][emoji23]

Her er min lille knøtt [emoji173]️ med sterkt og fint hjertet!

Vedlegg

• IMG_0520.JPG
    IMG_0520.JPG
    124,1 KB · Visninger: 71
sitter på skolen og holder på med oppgave, viste bildene av bamsemumsene til en i klassen, de er jo så fine :dog:Heartbigred tigern vil også ha bamsemums!

Back
Topp