Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det bare er bekymring ja[emoji173]️ nei, er jo ingenting som tyder på at det er noe galt! Men har ikke turt å slutte på progesteron, så veit ikke om det evt kan hindre blødning dersom noe er galt! Fikk jo blødning på progesteron sist, men det var ikke fra livmoren! Måtte jo ha cytotec for å få det ut! Men må vel bare prøve å være positiv[emoji5]
Da blir det 2 TUL på meg også, siden vi vil fortelle det til nærmeste familien i påsken og klinikken vil ha UL tidligst 28, og ingen klinikker har åpent i påsken... Så en for min egen del 23/3 og en ekstra etter påske for klinikken sin del.
Smertene har tatt seg opp igjen og blør igjen, mere enn i går.. Off skal virkelig ikke få slappe av gitt.. Om det går galt så hadde det vært fint om det bare kunne satt igang å blott ferdig med det! Off for en Berg og dalbane dag
Ånei, friskt blod her ved dobesøk nå Ikke mye, men. Ingen smerter annet en i ryggen, å de smertene har jeg hatt i snart en uke, så :/ er vel ikke så mye man kan se på ul når man er bare 5+0?
Jeg bekymrer meg også for at jeg skal ha en MA og at progesteronen gjør at jeg ikkebegynner å blø. De forrige gangene har jeg imidlertid begynt å blø på tross av progesteron, så tror ikke at vi trenger å bekymre oss så mye for det, selv om det er vanskelig å la være...
Ja, du må prøve å være positiv, og tenk, nå får du snart vite hvordan det står til der inne! Alt er sikkert bra og da blir du beroliget. Masse lykke til!
Ja prøver å trøste meg med detHan så en bitteliten fekk utenfor livmoren tror jeg det var.. Men det var minimalt sa han.. Husker ikke helt var så nervøs der i dag så husker nesten ikke noe han mente jeg ikke trengte å ta noen flere hcg prøver for det ville bare uroe meg mere, men jeg kommer til å gjøre det alikevel.. Hvertfall nå:/
Bruker lutinus! Å når jeg ligger rolig er det ingen smerter! Det i ryggen kjenner jeg kun når jeg er i bevegelse/sitter, å det har jo vært sånn lenge også! Håper sååå at det bare er en ufarlig blødning Var ingen rester som det pleier å være på innlegget da, så jeg har et lite håp om at blødningen ikke kommer fra livmoren!
Har veldig lyst til å ringe å be om ny hcg i morgen! Tok hcg på mandag som jeg får svar på i morgen, så hadde jo vært veldig greit å se!
Klinikken sa hvertfall til meg at det er mer vanlig med blødninger enn å ikke ha det ved Lutinus, fordi slimhinnene blir så skjøre. De ba meg også bruke fingern ved innsett og ikke den applikatoren feks.
Om en ny hcg kan berolige deg, hadde jeg gjort det uten å nøle[emoji173]️ spesielt siden du tok en på mandag, da vil du jo få stigningen som er langt viktigere enn bare en verdi[emoji1360]
Kom ut noe klumper nå.. Alle smerter er borte, ingen hoven mage lenger, den har sett ut som om jeg var 4mnd på vei.. Kan jeg få en ny ul til tror dere? Før den 26.? Alt håp er vekk nå. Beklager alle klageinnlegg og bryderi.. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre nå
Ring å prøv å få en ny ultralyd og fortell at du fikk ny blødning med klumper.Kom ut noe klumper nå.. Alle smerter er borte, ingen hoven mage lenger, den har sett ut som om jeg var 4mnd på vei.. Kan jeg få en ny ul til tror dere? Før den 26.? Alt håp er vekk nå. Beklager alle klageinnlegg og bryderi.. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre nå
Skjønner godt at du vil ta hcg-prøver. Bare husk at det kan gå bra selv om doblingen ikke er akkurat innenfor tiden. Da jeg hadde dårlig hcg-økning, googlet jeg masse og fant flere som hadde fått friske barn selv om hcg ikke hadde doblet seg på 2-3 døgn og til og med var det ei som ikke hadde hatt økning i det hele tatt på to døgn som hadde fått et friskt barn. Gynekologene har sagt til meg at hcg-prøver ofte bidrar til å skape mer bekymring enn ro, og det kan nok stemme. På den annen side, hvis vi får se dobling, blir vi jo nesten fullstendig beroliget og jakten på den gode følelsen gjør det liksom verdt å ta sjansen på å ta prøvene. Håper at du får tatt prøver hvis du ønsker det og at alt er i orden!
Ja det sa legen i går også, kunne gi mere uro.. Men fikk time i morgen tidlig så da blir det ny blodprøve og forhåpentligvis ny ul
Ring å prøv å få en ny ultralyd og fortell at du fikk ny blødning med klumper.
Det er ikke godt for deg å gå i 2 uker å lure på om det gikk bra eller ikke.
Så til dette med klumper. Jeg er gravid i uke 33. Og hadde blødning flere ganger, og ultralyder der de ikke fant ut hvor blødning stammet fra. Før uke 7, uke 9, uke 13 og uke 16.
Siste gangen jeg hadde blødning kom det også ut et stort koagel. Greide ikke å slå meg til ro, og fikk komme inn på KK. Fremdeles ikke noe tegn til hvor blødning var, men baby hadde det fint.
Så håper jeg jeg gi litt håp, men skjønner veldig veldig godt redselen din.
Masse lykke til!
Så bra! Håper virkelig at alt fortsatt ser fint ut! Hvordan går det med deg nå?
Nå begynner jeg å bli skikkelig bekymret. :-( Jeg har hatt en så god følelse før dette forsøket og helt fram til nesten rett før positiv test der jeg plutselig trodde at det ikke hadde gått, og så har jeg hatt god følelse mesteparten av tiden etterpå. Nå går jeg derimot og forbereder meg på at det blir oppdaget missed abortion på tul i overimorgen. :-(
Symptomene var absolutt sterkest i forrige uke, med mest kvalme onsdag for en uke siden og mest ømme pupper på fredag/lørdag. Har hatt en helt enorm mage også, men idag var den plutselig mye mindre. Ble også fullstendig overveldet av en voldsom trøtthet forrige uke, og den er heller ikke så ille lenger. :-( Jeg føler meg rett og slett mye mindre gravid enn jeg gjorde, og kan virkelig ikke skjønne at alt skal kunne være i orden når jeg kjenner så mye mindre. Har hatt MA før, og da avtok symptomene slik som nå, men uten at jeg skjønte at noe var galt. Prøver å tenke at kanskje en av spirene har sluppet taket og at det er derfor symptomene er svakere enn de var, men jeg klarer rett og slett ikke å tenke positivt, er så redd for at det har gått galt nok en gang. Det eneste som føles virkelig positivt, er at jeg ikke blør. Er det alltid slik at det føles verst og man blir mest pessimistisk rett før man får visshet på ultralyd? Jeg er bare så utrolig bekymret og skjønner nesten ikke hvordan jeg skal holde ut i to døgn til...
Jeg hadde absolutt ringt! Hadde gått privat og betalt selv om det var det som måtte til for å roe meg ned!!! Føler så inderlig med deg[emoji173]️[emoji173]️
Og du, det er her man kan klage, være frusterert, glad og you name it!! Derfor dette forumet er så gull! Jeg hadde ikke klart 6 innsett på et år uten all støtten fra dette forumet! Så skriv så mange innlegg du bare vil[emoji173]️
Ny time til legen i morgen tidlig med ny blodprøve og forhåpentligvis ny ul hadde ikke klart meg uten dere her inne jeg heller! Gull verdt alle sammen
Ring å prøv å få en ny ultralyd og fortell at du fikk ny blødning med klumper.
Det er ikke godt for deg å gå i 2 uker å lure på om det gikk bra eller ikke.
Så til dette med klumper. Jeg er gravid i uke 33. Og hadde blødning flere ganger, og ultralyder der de ikke fant ut hvor blødning stammet fra. Før uke 7, uke 9, uke 13 og uke 16.
Siste gangen jeg hadde blødning kom det også ut et stort koagel. Greide ikke å slå meg til ro, og fikk komme inn på KK. Fremdeles ikke noe tegn til hvor blødning var, men baby hadde det fint.
Så håper jeg jeg gi litt håp, men skjønner veldig veldig godt redselen din.
Masse lykke til!