FEBRUAR 2018

Jeg var så forberedt på dårlige nyheter i dag, men jeg tok feil! Så håper og krysser alt jeg har for at alt er bra med den lille hos deg også! :Heartbigred

Håper det[emoji173]️ jeg har ikke noe fysisk som tilsier at det ikke er i orden, og mage har jeg selvom det bare er luft selvom den er konstant hele døgnet og bare blir større, men har bare en dårlig magefølelse!

Håper det[emoji173]️ jeg har ikke noe fysisk som tilsier at det ikke er i orden, og mage har jeg selvom det bare er luft selvom den er konstant hele døgnet og bare blir større, men har bare en dårlig magefølelse!

Normalt å være nervøs for dette er jo noe vi ønsker oss aller mest, så skulle bare mangle om ikke nervene kommer.. Men sålenge du er i fin form og ikke noe er galt kan du bare slappe av! Dette går nok veldig veldig fint! :happy::Heartred

Normalt å være nervøs for dette er jo noe vi ønsker oss aller mest, så skulle bare mangle om ikke nervene kommer.. Men sålenge du er i fin form og ikke noe er galt kan du bare slappe av! Dette går nok veldig veldig fint! :happy::Heartred

Krysser fingrene! Om 25 timer ligger jeg på UL og får svaret!![emoji173]️[emoji173]️

Håper at magefølelsen ikke stemmer! Du hadde jo supre tester hele veien og ingenting som tyder på noe galt, vel? Er sikkert bare fordi du er bekymret at du får dårlig magefølelse. Det skal gå bra denne gangen!

Håper at magefølelsen ikke stemmer! Du hadde jo supre tester hele veien og ingenting som tyder på noe galt, vel? Er sikkert bare fordi du er bekymret at du får dårlig magefølelse. Det skal gå bra denne gangen!

Håper det bare er bekymring ja[emoji173]️ nei, er jo ingenting som tyder på at det er noe galt! Men har ikke turt å slutte på progesteron, så veit ikke om det evt kan hindre blødning dersom noe er galt! Fikk jo blødning på progesteron sist, men det var ikke fra livmoren! Måtte jo ha cytotec for å få det ut! Men må vel bare prøve å være positiv[emoji5]

Ja nå kan jeg slappe av:) han regnet meg først til 6+4:eek: men så målte han fosteret til 5+3 dager, så da er det riktig i forhold til St Olavs sin regning hvertfall.. Så jeg får vel egentlig gå ut i fra St Olavs sin regning da kanskje.. Han sa det var ikke lett å få eksakte mål når det var så tidlig heller, så håper å få et mere eksakt mål på neste ul:happy: du får nok se hjerte banke på ul du også hvis du er 6+0 da:happy::Heartred
da jeg hadde UL 6+0 utifra EL ble knøttet målt til to dager kortere. Over de neste ukene økte veksten og ved 12+3 ville de ha meg til å være fire dager lenger på vei

Da blir det 2 TUL på meg også, siden vi vil fortelle det til nærmeste familien i påsken og klinikken vil ha UL tidligst 28, og ingen klinikker har åpent i påsken... Så en for min egen del 23/3 og en ekstra etter påske for klinikken sin del.

da jeg hadde UL 6+0 utifra EL ble knøttet målt til to dager kortere. Over de neste ukene økte veksten og ved 12+3 ville de ha meg til å være fire dager lenger på vei

Okei:) det er vel sikkert litt forskjellig fra barn til barn også, alle barn er jo ikke like lang når de blir født heller.. de trodde datteren min var underernært i siste mnd av svangerskapet for hun var under kurven på vekt og lengde, og måtte inn på ny ul hver uke, men når hun ble født trakk de alt tilbake og hun var ei frisk lita bolle på 2680g og 47cm lang:Heartred

Okei:) det er vel sikkert litt forskjellig fra barn til barn også, alle barn er jo ikke like lang når de blir født heller.. de trodde datteren min var underernært i siste mnd av svangerskapet for hun var under kurven på vekt og lengde, og måtte inn på ny ul hver uke, men når hun ble født trakk de alt tilbake og hun var ei frisk lita bolle på 2680g og 47cm lang:Heartred
De vokser i rykk og napp.
For meg tilsa totalen av TUL at EL-termin er riktig, men regner med at sykehuset likevel vil sette termin tidligere fordi babyen nå er større enn det.

Noen som vet om endometriose kan gi ekstra smerter i svangerskapet? Øker smertene pga progesteron støtten? Eller at endoen trekker seg tilbake o_O

Noen som vet om endometriose kan gi ekstra smerter i svangerskapet? Øker smertene pga progesteron støtten? Eller at endoen trekker seg tilbake o_O

Skal ikke si for sikkert for jeg har ikke for mye peiling på det, men jeg har hatt noen fine ligamentsmerter på lik linje med pms strekkene jeg har hatt tidligere bare myyyyhe verre. Har fjernet den endoen jeg hadde, så kan ikke si om det er ekstra vondt pga det. Det kommer vel kanskje også an på hvor endoen sitter.

Pga mangel på østrogen så trekker endoen seg normalt sett litt tilbake mens man er gravid, og den påvirkes vel minimalt av progesteron.

Skal ikke si for sikkert for jeg har ikke for mye peiling på det, men jeg har hatt noen fine ligamentsmerter på lik linje med pms strekkene jeg har hatt tidligere bare myyyyhe verre. Har fjernet den endoen jeg hadde, så kan ikke si om det er ekstra vondt pga det. Det kommer vel kanskje også an på hvor endoen sitter.

Pga mangel på østrogen så trekker endoen seg normalt sett litt tilbake mens man er gravid, og den påvirkes vel minimalt av progesteron.

Ookei.. Er ikke noen gode smerter akkurat.. Kan godt hende det har mye å si hvor den sitter ja.. Legene sier at jeg ikke hadde mye i 2015 da jeg tok lap, men det kan jo ha blitt mere for alt jeg vet.. Har også hørt den skal trekke seg tilbake under graviditet, får bare håpe smertene blir borte uansett hva det kommer av:)

Smertene har tatt seg opp igjen og blør igjen, mere enn i går.. Off skal virkelig ikke få slappe av gitt.. Om det går galt så hadde det vært fint om det bare kunne satt igang å blott ferdig med det! Off for en Berg og dalbane dag

Back
Topp