FEBRUAR 2018

Åh, så godt å lese! Nå ble jeg utrolig glad! :) Nå kan du senke skuldrene og nyte at du er gravid! Fantastisk! :) Hvor langt mente de at du har kommet? (Lurer på om du så hjertet slå før eller etter 6+0, siden jeg har tul 6+0)

Ja nå kan jeg slappe av:) han regnet meg først til 6+4:o men så målte han fosteret til 5+3 dager, så da er det riktig i forhold til St Olavs sin regning hvertfall.. Så jeg får vel egentlig gå ut i fra St Olavs sin regning da kanskje.. Han sa det var ikke lett å få eksakte mål når det var så tidlig heller, så håper å få et mere eksakt mål på neste ul:happy: du får nok se hjerte banke på ul du også hvis du er 6+0 da:happy::Heartred

Ja nå kan jeg slappe av:) han regnet meg først til 6+4:o men så målte han fosteret til 5+3 dager, så da er det riktig i forhold til St Olavs sin regning hvertfall.. Så jeg får vel egentlig gå ut i fra St Olavs sin regning da kanskje.. Han sa det var ikke lett å få eksakte mål når det var så tidlig heller, så håper å få et mere eksakt mål på neste ul:happy: du får nok se hjerte banke på ul du også hvis du er 6+0 da:happy::Heartred

Så fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

IMG_0347.jpg

[emoji173]️ Straks like sterke! 20dpo i dag[emoji7]

Ja nå kan jeg slappe av:) han regnet meg først til 6+4:eek: men så målte han fosteret til 5+3 dager, så da er det riktig i forhold til St Olavs sin regning hvertfall.. Så jeg får vel egentlig gå ut i fra St Olavs sin regning da kanskje.. Han sa det var ikke lett å få eksakte mål når det var så tidlig heller, så håper å få et mere eksakt mål på neste ul:happy: du får nok se hjerte banke på ul du også hvis du er 6+0 da:happy::Heartred

Så bra! :-) Må jo være helt umulig å måle nøyaktig alder når den lille bare er noen mm. Når du fikk se hjertet 5+3 har jeg virkelig håp om å få se det på på min ul også. :-)

Alt var bra og hjerte slår!!!!!! [emoji813]bigred Åh for en lettelse!!
Så fantastisk [emoji173][emoji173] da håper jeg de finner hjerterytmen hos meg også når jeg er 6+4 [emoji173]

Så bra! :) Må jo være helt umulig å måle nøyaktig alder når den lille bare er noen mm. Når du fikk se hjertet 5+3 har jeg virkelig håp om å få se det på på min ul også. :)

Ja ikke sant.. men hjerte så vi klart og tydelig:D dunka som bare det:Heartred så bare gled deg:happy::Heartred

Tuusen takk:HeartbigredÅh ja dette har vært de værste dagene noen sinne! Nå er jeg så glad og letta og sjokkert! Var så sikker på å få dårlige nyheter! Nå skal jeg slappe av og kose meg! Ny ul om 2 uker:Heartred:happy:

Så bra med ny ul om to uker! Tett oppfølging er så flott! :-)

Ææh, bittelitt farge på «restene» fra lutinus nå[emoji53] vet det er normalt, men herregud så stressa man blir av alt!
Jeg er værre nå en med førstemann[emoji849]

Har lest om mange som har opplevd det og det står vel også i bivirkningslista. Er nok ikke farlig!

Jaa helt utrolig!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ ultralyden din kommer til å gå kjempebra! 100% sikker på at alt er i orden! :Heartbigred

Ja[emoji173]️ så håper ikke følelsen min for imorra stemmer!!!!

Back
Topp