FEBRUAR 2018

Blør litt igjen nå, det veksler alltid mellom rosa og brunt blod.. Prøver å holde meg rolig.. Heldigvis time tidlig i morgen så jeg slipper å vente hele dagen.. Håper det, klarer ikke roe meg uansett hvis det fortsetter å blø.. Vet jo aldri om noe galt kan skje etter ny ul.. Kan ikke ta ul hver dag heller:/

Nei, du kan ikke ta ultralyd hver dag, men hvis du har tatt flere ultralyd under/etter blødning og alt likevel er bra, er det jo stor sjanse for at en eventuell til blødning ikke påvirker embryoet. Du får bare be om tett oppfølging og si hvor stresset du blir av det. Er jo ikke bra at du går rundt og er livredd heller. En ultralyd i uka burde kanskje være mulig å få hvis du fortsetter å blø? Men blødningen skal stoppe nå og så skal alt være i orden på ultralyd imorgen, og så skal du ikke trenge å tenke noe mer på det.

Nei, du kan ikke ta ultralyd hver dag, men hvis du har tatt flere ultralyd under/etter blødning og alt likevel er bra, er det jo stor sjanse for at en eventuell til blødning ikke påvirker embryoet. Du får bare be om tett oppfølging og si hvor stresset du blir av det. Er jo ikke bra at du går rundt og er livredd heller. En ultralyd i uka burde kanskje være mulig å få hvis du fortsetter å blø? Men blødningen skal stoppe nå og så skal alt være i orden på ultralyd imorgen, og så skal du ikke trenge å tenke noe mer på det.

Nei er jo ikke bra for den lille det heller.. Får håpe jeg er så heldig å får en ny ul og en hver uke om det ikke gir seg. Men håper du har rett, at det stopper opp og blir borte nå:Heartred

Woah! Blodprøve 15dpo var på 39, blodprøven fra mandag, 19 dpo var på over 600 :o jeg hadde håpet på 200! Var ikke det voldsomt til stigning?
Fikk lov å komme inn å ta ny prøve på fredag (da 4 dager siden sist) iom at jeg hadde hatt en liten blødning i går!
Fantastisk dame som jeg snakket med på tlf nå[emoji173]️ Godt å føle at man blir tatt seriøst selv om det er så tidlig osv. Fikk beskjed om at jeg kunne ringe når jeg ville, om det kom noe mer, eller om jeg bare ville ha noen å snakke med! Hun skulle også være på legevakten i kveld!

Hadde du noen smerter ved de blødningene du hadde? Smertene var helt borte i går kveld og i natt men kommer tilbake igjen nå
Jeg har ikke hatt smerter samtidig som blødningene. Kanskje noe menssmerter innimellom, men greier ikke å si om de kom av graviditeten eller blødningene.

Vår[emoji7] han sa ikke noe om hvor langt han mente jeg var!

Okei:Heartred min var bare 2 mm.. Ble målt til 5+3 som St Olavs regner.. Skjønner ikke hva som blir rett jeg! Din er jo perfekt størrelse til hvor langt på vei du er:) kanskje min har stoppet å vokse:/ hadde hjerte slått da? Har så mye tanker i hode så jeg blir gal.

Woah! Blodprøve 15dpo var på 39, blodprøven fra mandag, 19 dpo var på over 600 :eek: jeg hadde håpet på 200! Var ikke det voldsomt til stigning?
Fikk lov å komme inn å ta ny prøve på fredag (da 4 dager siden sist) iom at jeg hadde hatt en liten blødning i går!
Fantastisk dame som jeg snakket med på tlf nå[emoji173]️ Godt å føle at man blir tatt seriøst selv om det er så tidlig osv. Fikk beskjed om at jeg kunne ringe når jeg ville, om det kom noe mer, eller om jeg bare ville ha noen å snakke med! Hun skulle også være på legevakten i kveld!

Så utrolig flott! :-) Da er sikkert alt i orden! :-)

Woah! Blodprøve 15dpo var på 39, blodprøven fra mandag, 19 dpo var på over 600 :eek: jeg hadde håpet på 200! Var ikke det voldsomt til stigning?

Så bra!:happy:Godt med slike mennesker:) håper blødningen fortsetter å holde seg borte om den har stoppet! Alt er nok helt i orden:) :) :Heartred

Woah! Blodprøve 15dpo var på 39, blodprøven fra mandag, 19 dpo var på over 600 :o jeg hadde håpet på 200! Var ikke det voldsomt til stigning?

Gratulerer!! Det er jo helt super økning[emoji173]️[emoji173]️

Sliter med hodepine/migrene om dagen, men kvier meg for å ta Paracet, spesielt etter at jeg har hatt litt blødning :/
Hvor forsiktige er dere med smertestillende nå? Paracet skal være ok å ta?
Står så mye forskjellig på nett

Økende blødning og smerter her... Nesten så det ikke er vits å dra til legen å sjekke dette.. Siste klagestatus fra meg. Så glad for dere det går bra med:Heartred lykke til, nyt det og kos dere:Heartred

Sliter med hodepine/migrene om dagen, men kvier meg for å ta Paracet, spesielt etter at jeg har hatt litt blødning :/
Hvor forsiktige er dere med smertestillende nå? Paracet skal være ok å ta?
Står så mye forskjellig på nett

Er ikke farlig å ta litt paracet[emoji5]

Back
Topp