FEBRUAR 2018

Bare å sette meg på ikke gravid. Nå får vi bare håpe at mensen ikke ødelegger gruppeeksamen :sorry: kan dere lokke litt på henne er dere greie?

Så kjedelig at det ikke gikk altså[emoji20][emoji20] masse lykke til med eksamen og neste forsøk!

Bare å sette meg på ikke gravid. Nå får vi bare håpe at mensen ikke ødelegger gruppeeksamen :sorry: kan dere lokke litt på henne er dere greie?

[emoji17]liker ikke!!

Men skal selvfølgelig lokke på tanta også vil jeg bare ønske deg masse masse lykke til!! Håper det er din tur neste gang [emoji173]️[emoji173]️

Hei! Du kan sette meg på ikke gravid :) Nå sender vi prøve til Athen og krysser fingrene for nytt forsøk(fryseforsøk) I april, og at det ikke krasjer med påska! gratulerer til alle som har blitt gravide. Da satser vi på 2019 baby istede!

Hei! Du kan sette meg på ikke gravid :) Nå sender vi prøve til Athen og krysser fingrene for nytt forsøk(fryseforsøk) I april, og at det ikke krasjer med påska! gratulerer til alle som har blitt gravide. Da satser vi på 2019 baby istede!

Æsj da[emoji20][emoji20][emoji20]

Håper dere kan få noen svar fra Athen og at det kan hjelpe på neste forsøk! Masse lykke til[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8]

Ja du synes at de er sterke du også? Hvis jeg sammenlikner med mine tidligere tester på 10-11 dpo er de supersterke. Pleier knapt å se noe (eller ikke se noe i det hele tatt) 11 dpo, men så er det jo de som har tydelige tester 8-9 dpo også. Vil helst ikke sammenlikne meg med dem, for da virker ikke mine så sterke. Veldig betryggende å se økning, for i mine kjemiske har strekene oftest vært like svake hele tiden. Må bare få en økning i løpet av dagen idag også, så jeg slipper å bekymre meg.

Jeg tror ikke at vi skal stole så mye på puppene. Haha... Mine har de siste dagene vekslet ikke bare mellom de ulike dagene, men flere ganger hver dag mellom litt ømme, nesten ikke ømme, ganske ømme, veldig ømme osv. Ekstremt ømme har de ikke vært denne gangen enda, men det får være greit. I tillegg så gir jo progesteron ømme pupper også. Hadde en liten teori om at de var mindre ømme like før jeg skulle ta neste lutinus, men da jeg våknet idag med de ømmeste (og største) puppene hittil dette forsøket, fant jeg ut at jeg tok feil.

Hvis du aldri har mistet og også har fått et barn tidligere, så ville jeg ha senket skuldrene litt, tror jeg. Da har du jo ingen økt risiko for å miste, bare den "vanlige risikoen" og du har bevist at kroppen din klarer å gjennomføre et svangerskap. Så gøy med testdag på sjuårsdagen! :) Ja, det skal virkelig gå nå, både for deg og meg! :)

Du er jammen utholdende som ikke skal teste før imorgen. Jeg tenker å teste igjen i kveld, men kanskje klarer jeg ikke "holde meg" helt til i kveld og må ta en ettermiddagstest også. Vi får se... Tenker vel egentlig å teste morgen og kveld fram til fredag som er testdag.
4+2, da er du jo snart forbi grensen for kjemisk graviditet og man kan snart se noe på ultralyd! Heldige deg! :)
Hurra for kvalmen! Jeg setter stor pris på den akkurat nå! :)

Satte du inn to?? :D
Det har vekslet mye på mine å, så vi får vel stole på testene i stedet:D
Ville helst ha testet i kveld jeg også, så får se hvor lenge jeg klarer å la være:joyful: gleder meg til å se testene dine! :D det blir nok en fin økning:Heartred
Ja om det går like fint denne gangen får datteren vår verdens beste bursdagsgave hvertfall!:Heartbigred

Masse lykke til med neste forsøk! :Heartred

Tusen takk! :) Jeg er så glad og så er jeg litt bekymret og så glad igjen... Prøver å finne tilbake til den sterke godfølelsen jeg hadde fra forsøket startet og fram til ca 7-8-9 dpo. Da var jeg så sikker på at det var denne gangen det skulle gå. Så kom usikkerheten og pessimismen, men nå har jeg faktisk streker som blir sterkere og må anta at det skyldes stigende hcg-nivå og det kan jo faktisk bare skyldes graviditet. :) Nå må jeg bare klare å komme meg forbi disse skumle dagene hvor jeg oftest mister. Kommer jeg meg forbi 5+0, blir jeg betraktelig roligere, tror jeg, og hvis jeg får se hjerteslag, skal jeg prøve å unngå å bekymre meg så mye.

Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast denne gangen! :Heartred

Har du gjort noe annerledes ved dette forsøket?

Så leit! Får håpe at du lykkes neste gang. Veldig viktig å beholde håpet og troen i denne prosessen. Masse lykke til videre!

Tusen takk[emoji8] Litt trist, men har heldigvis bare brukt et forsøk. Skal høre med de om videre behandling på fredag, så håper de kan gi meg noe som styrker eggkvaliteten neste gang. Masse lykke til videre selv[emoji173]️

Sitter å grubler på når jeg skal begynne å teste.. Har kun en test i hus, så hadde tenkt å kjøpe fra babyplan, men helt glemt av det..
Har jo ikke lyst til å begynne å teste for tidlig, å få negativ test før en evt positiv, men samtidig hadde jeg egentlig planer om å teste ut ovitrelle’n denne gangen da[emoji85]

Når testa dere svakt positivt denne gangen?

Jeg tok ovitelle’n mandag 19, uttak onsdag 21, og innsett 23!

Sitter å grubler på når jeg skal begynne å teste.. Har kun en test i hus, så hadde tenkt å kjøpe fra babyplan, men helt glemt av det..
Har jo ikke lyst til å begynne å teste for tidlig, å få negativ test før en evt positiv, men samtidig hadde jeg egentlig planer om å teste ut ovitrelle’n denne gangen da[emoji85]

Spurte om akkurat det samme for kort tid siden, og tidligste var vel 8 dpo, mange fikk første positive 9 dpo..

Er selv 8 dpo i dag og skal vente til helgen.

Jeg fikk veldig svak 12dpo:)

Slår digital test ut positiv hvis det er kjemisk? o_O
Kan gjøre det ja.
Spontanaborter før 5+0 regnes som kjemisk. Min erfaring er at jeg har dårlig stigning hvis det er kjemisk, men bedre om jeg kommer lenger...

Kveldens tester.. Føler virkelig ikke at dem er sterke nok:( den nederste er boost apotek sin test. Måler fra 15 mlU
Synes du har fine tester jeg.
Hvis du blir veldig stressa må du heller til legen og få målt hcg i blod med et par dagers mellomrom og se på stigningen mellom dem.

Morgentestene er unnagjort og hva tror dere? Alle er så vidt jeg kan se sterkere enn på morgenen igår. Dessverre tror jeg at vanlig babyplan er svakere nå enn på kvelden igår. Bør jeg begynne å bekymre meg for kjemisk nå eller kan kveldstester dagen før faktisk være sterkere enn morgentester dagen etter uten at noe har gått galt? Eller skal jeg bare satse på at gårsdagens kveldstest hadde ekstra mye fargestoff? (Tok to vanlige babyplan idag for å se om den første hadde lite fargestoff, men de var helt like.)

Babyplan tidligtest fra morgenen igår og idag:
Vis vedlegget 246263 Vis vedlegget 246258

Vanlig babyplantest fra morgenen igår, kvelden igår og morgenen idag:
Vis vedlegget 246259 Vis vedlegget 246260 Vis vedlegget 246264

...og faktisk har til og med one step fått så "sterk" strek idag at den lar seg avbilde. Den hadde så vidt strek igår også, men ikke sterk nok til å ta bilde av.
Vis vedlegget 246262
Tror du skal holde deg til enten å teste om morgenen eller om kvelden. Ser ut som du er blant dem som får sterkere på kvelden enn på morgenen, så hvis du skal teste både morgen og kveld må du ikke sammenligne de med hverandre, men med andre tatt på samme tid av døgnet

Huff, så trist at den ikke satt denne gangen. Masse lykke til på neste forsøk, og lykke til med eksamen [emoji173]

Masse lykke til videre, håper den sitter på neste forsøk [emoji173]

Back
Topp