B
Bellabanan
Guest
Fikk svar på HCG målingen min hos legen i går.
25 dpo - 3900
Er det dårlig?
Blir litt nervøs....
Hva sa legen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25 dpo - 3900
Er det dårlig?
Blir litt nervøs....
25 dpo - 3900
Er det dårlig?
Blir litt nervøs....
Tror det er fint, men er stigning som betyr noe.Fikk svar på HCG målingen min hos legen i går.
25 dpo - 3900
Er det dårlig?
Blir litt nervøs....
Tror det er fint, men er stigning som betyr noe.
Du er fortsatt innenfor normalen på alle, og alle er forskjellige når det kommer til nivåer. Men har du tatt 2 prøver og sett stigningen?
25 dpo - 3900
Er det dårlig?
Blir litt nervøs....
Du er fortsatt innenfor normalen på alle, og alle er forskjellige når det kommer til nivåer. Men har du tatt 2 prøver og sett stigningen?
Normalt sett 2 dager fra hverandre, for å se etter dobling. For å se at det stiger. Men etterhvert nå så vil det synke uansett, hcg er alltid høyest tidlig i svangerskapet.Glem den øverste BTW.. [emoji85] den ser jeg at er innenfor..
Nei har ikke det... burde jeg? Når skal jeg eventuelt ta den?
Jeg er bare tullerusk og redd for SA/MA[emoji85] tenker på det heeeele tiden og blir gal!
Glem den øverste BTW.. [emoji85] den ser jeg at er innenfor..
Nei har ikke det... burde jeg? Når skal jeg eventuelt ta den?
Jeg er bare tullerusk og redd for SA/MA[emoji85] tenker på det heeeele tiden og blir gal!
Du er innenfor normalen![emoji1303][emoji5]
Men for at hcg måling skal ha noe for seg så må du ta en til for å se stigningen, helst 2 dager etter! Er ikke selve resultatet av en prøve som er viktig, det er stigningen!
Tok den ca kl 12.00 i går, skal jeg ta den ca 12.00 i morgen da?[emoji848]
Fant denne tabellen (se i linken) http://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/
og der ser det ut til at du ligger litt under medianen. Det ville jeg overhodet ikke bekymret meg over, for noen nå jo være over og noen under medianen. Det er dessuten stigningen som er det viktige, selv om gyn ved mine målinger også har sagt at det kan gå fint uten «riktig» stigning, og at hcg-måling ofte skaper mer bekymring enn det beroliger. Jeg tror det går bra!!
Normalt sett 2 dager fra hverandre, for å se etter dobling. For å se at det stiger. Men etterhvert nå så vil det synke uansett, hcg er alltid høyest tidlig i svangerskapet.
Ja, sånn ca[emoji1303][emoji5] og da skal den normalt sett ha doblet seg! Men kan gå helt fint om den ikke er helt doblet også! Jeg droppet hcg-målinger denne gangen, ga meg bare unødvendig stress sist[emoji5]
Tok den ca kl 12.00 i går, skal jeg ta den ca 12.00 i morgen da?[emoji848]
Når begynner det å synke sånn ca da?
Ca kl.12 i morgen ja, og den kan ha doblet seg men ikke alltid helt. Men selvfølgelig økt mye.Så da skal den være typ 7800 i morgen da, forstår jeg riktig da?
Så da skal den være typ 7800 i morgen da, forstår jeg riktig da?
I dag er jeg 9 dpo og babyplantestene lå i posten. Spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg...
I know! Men er jo ikke alle som får positive så tidlig.. så føler jeg må vente litt til..Spennende!! Gleder meg til testing![emoji7] jeg fikk positiv 9 dpo[emoji12][emoji12]
I know! Men er jo ikke alle som får positive så tidlig.. så føler jeg må vente litt til..