FEBRUAR 2018

Kveldstestene mine er tydeligvis sterkere enn morgentestene. Her er gårsdagens og dagens kveldstest. Sterkere i kveld enn igår kveld?

498BD31C-88C7-4772-9F57-9ED37068051B.jpeg
66370A79-3E48-442C-808C-8A4B903DA342.jpeg

Den er tydelig sterkere i kveld! :happy::Heartred

Hurra! Godt at du også synes det! Blir jo helt rar i øynene av å se på alle disse strekene. :) Er så rart at kveldstestene er så mye sterkere, skjønner virkelig ikke hvorfor. (Regner med at innlegget ditt var svar til meg?)

Hurra! Godt at du også synes det! Blir jo helt rar i øynene av å se på alle disse strekene. :) Er så rart at kveldstestene er så mye sterkere, skjønner virkelig ikke hvorfor. (Regner med at innlegget ditt var svar til meg?)

Ja jeg ble for ivrig på skrivingen her:joyful: skjønner ikke dette jeg heller.. Men samme kan det være bare testene øker :D jeg har hatt hodepine i flere dager av tydingen av strekers virkelig små de strimlene:pompus:
Har klart å ikke teste i dag, angrer meg litt men får ta en i morgen på kvelden:)

Herlighet. Blir forvirra. Er de 10 eller 25 mlU testene som er best? Fant de grønne/blå strimmel testene hos babyplan, men ser de har 25 følsomhet, mens de tidlig testene har 10. Er de pålitelige de tidlig testene da?[emoji28]

7 dager siden uttak om 9 timer! Heia heia!

Hei! Du kan sette meg på ikke gravid :) Nå sender vi prøve til Athen og krysser fingrene for nytt forsøk(fryseforsøk) I april, og at det ikke krasjer med påska! gratulerer til alle som har blitt gravide. Da satser vi på 2019 baby istede!

Så leit! Håper dere får gode resultater av prøve til Athen/antibiotikakur og at den sitter i april! Lykke til!

Satte du inn to?? :D
Det har vekslet mye på mine å, så vi får vel stole på testene i stedet:D
Ville helst ha testet i kveld jeg også, så får se hvor lenge jeg klarer å la være:joyful: gleder meg til å se testene dine! :D det blir nok en fin økning:Heartred
Ja om det går like fint denne gangen får datteren vår verdens beste bursdagsgave hvertfall!:Heartbigred

Ja, jeg satte inn to, så hvis det holder hele veien denne gangen, er jeg veldig spent på hvor mange det er der inne...

Tusen takk for at du har tro på meg! Jeg kjemper mot meg selv mange ganger om dagen for å klare å ha troen. Er ikke så lett når jeg har mistet ni ganger før. Holder fast ved at jeg ingen av gangene jeg har mistet, har hatt så sterke tester så tidlig.

Håper skikkelig på super bursdagsgave til datteren din! Spent på testene dine!

Her kommer dagens morgentester. Det ser ut til at de fortsetter å stige. Er de normalt sterke til å være 12 dpo og ha sensitivitet på 25? Noen som har hatt omtrent tilsvarende tester og har målt hcg?

17B5608A-7AB3-4C82-B7FB-3B18B61296FF.jpeg
68CB6810-3475-4D47-AB3F-15B70C15E6A5.jpeg

Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast denne gangen! :Heartred

Har du gjort noe annerledes ved dette forsøket?

Tusen takk! :-)

Ja, jeg har faktisk gjort en del ting annerledes, som jeg har tro på. Det viktigste er at jeg tar 20 mg prednisolon daglig. Har en sterk følelse av at jeg mister som følge av at immunforsvaret mitt angriper embryoet siden jeg hver gang jeg mister, opplever økende graviditetssymptomer over noen dager og så føler jeg meg kjempesyk (à la influensa) i noen dager og så forsvinner symptomene og testene blir negative. Har mistet to ganger tidligere på 10 mg prednisolon, men da var sykdomsfølelsen svakere og mer kortvarig enn når jeg har mistet uten prednisolon. Har hatt den samme sykdomsfølelsen denne gangen også, men veldig mye svakere og symptomene er der fortsatt og testene stiger, så jeg håper at immunforsvaret mitt endelig er tilstrekkelig dempet til at det vil gå bra.
:-)

Bruker også blodfortynnende sprøyter, men det gjorde jeg også ved mine to siste forsøk og mistet likevel. Er dessuten denne gangen også ekstremt nøyaktig med tidspunktene. Åtte timer mellom Lutinusene, 24 mellom prednisolon og klexane. Før kunne jeg ha en time til en og en halv time avvik.

Har i tillegg tatt q10 og spist 1/2-1 avokado daglig i henholdsvis to og en og en halv måned før uttak for å forsøke å bedre eggkvaliteten. Har også kuttet sukker totalt fra kosten siden jul for å redusere mulig betennelsestilstand. (unntaket er litt mørk sjokolade. Det spiser jeg hver dag og det skal visstnok redusere sjansen for spontanabort og er i tillegg kjempegodt. :-) )

Har også lang protokoll istedenfor kort slik jeg har hatt de to andre forsøkene mine.

Da jeg var gravid denne gang testa jeg med morgenurin og så testa jeg igjen etter noen timer da jeg skulle tisse igjen, og test nr 2 var ALLTID sterkere. Så det er litt rart hvordan det der fungerer

Veldig rart! Testen idag tidlig tror jeg faktisk var litt sterkere enn gårsdagens kveldstest, men ellers hittil har kveldstestene vært sterkere enn rmorgentestene dagen etter. Skummelt, for man vil jo se økning for hver test.

Tror du skal holde deg til enten å teste om morgenen eller om kvelden. Ser ut som du er blant dem som får sterkere på kvelden enn på morgenen, så hvis du skal teste både morgen og kveld må du ikke sammenligne de med hverandre, men med andre tatt på samme tid av døgnet

Ja, jeg har innsett det nå jeg også. Ble jo kjempebekymret av at testen på morgenen var svakere enn testen kvelden før. Idag tror jeg heldigvis at morgentesten var litt sterkere enn gårsdagens kveldstest, så kanskje det heretter går oppover for hver test?

Tusen takk! :)

Ja, jeg har faktisk gjort en del ting annerledes, som jeg har tro på. Det viktigste er at jeg tar 20 mg prednisolon daglig. Har en sterk følelse av at jeg mister som følge av at immunforsvaret mitt angriper embryoet siden jeg hver gang jeg mister, opplever økende graviditetssymptomer over noen dager og så føler jeg meg kjempesyk (à la influensa) i noen dager og så forsvinner symptomene og testene blir negative. Har mistet to ganger tidligere på 10 mg prednisolon, men da var sykdomsfølelsen svakere og mer kortvarig enn når jeg har mistet uten prednisolon. Har hatt den samme sykdomsfølelsen denne gangen også, men veldig mye svakere og symptomene er der fortsatt og testene stiger, så jeg håper at immunforsvaret mitt endelig er tilstrekkelig dempet til at det vil gå bra.
:)

Bruker også blodfortynnende sprøyter, men det gjorde jeg også ved mine to siste forsøk og mistet likevel. Er dessuten denne gangen også ekstremt nøyaktig med tidspunktene. Åtte timer mellom Lutinusene, 24 mellom prednisolon og klexane. Før kunne jeg ha en time til en og en halv time avvik.

Har i tillegg tatt q10 og spist 1/2-1 avokado daglig i henholdsvis to og en og en halv måned før uttak for å forsøke å bedre eggkvaliteten. Har også kuttet sukker totalt fra kosten siden jul for å redusere mulig betennelsestilstand. (unntaket er litt mørk sjokolade. Det spiser jeg hver dag og det skal visstnok redusere sjansen for spontanabort og er i tillegg kjempegodt. :) )

Har også lang protokoll istedenfor kort slik jeg har hatt de to andre forsøkene mine.

Jøss, så flink du har vært!! Nå håper vi at dette gir resultater! :Heartred

Jeg har selv bl.a. brukt Klexane og Prednisolon denne gangen. Og så langt går det bra :happy:

Fikk svar på HCG målingen min hos legen i går.
25 dpo - 3900

Er det dårlig?
Blir litt nervøs....

Back
Topp