Kveldstestene mine er tydeligvis sterkere enn morgentestene. Her er gårsdagens og dagens kveldstest. Sterkere i kveld enn igår kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er tydelig sterkere i kveld!
Kveldstestene mine er tydeligvis sterkere enn morgentestene. Her er gårsdagens og dagens kveldstest. Sterkere i kveld enn igår kveld?
Vis vedlegget 246393 Vis vedlegget 246395
Hurra! Godt at du også synes det! Blir jo helt rar i øynene av å se på alle disse strekene. Er så rart at kveldstestene er så mye sterkere, skjønner virkelig ikke hvorfor. (Regner med at innlegget ditt var svar til meg?)
Drister meg til å si gratulerer [emoji4][emoji173]
Hei! Du kan sette meg på ikke gravid Nå sender vi prøve til Athen og krysser fingrene for nytt forsøk(fryseforsøk) I april, og at det ikke krasjer med påska! gratulerer til alle som har blitt gravide. Da satser vi på 2019 baby istede!
Satte du inn to??
Det har vekslet mye på mine å, så vi får vel stole på testene i stedet
Ville helst ha testet i kveld jeg også, så får se hvor lenge jeg klarer å la være gleder meg til å se testene dine! det blir nok en fin økning
Ja om det går like fint denne gangen får datteren vår verdens beste bursdagsgave hvertfall!
4+1 er jeg tror jeg hvor langt er du?
Definitivt sterkere! Dette er en veldig fin strek [emoji4]Kveldstestene mine er tydeligvis sterkere enn morgentestene. Her er gårsdagens og dagens kveldstest. Sterkere i kveld enn igår kveld?
Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast denne gangen!
Har du gjort noe annerledes ved dette forsøket?
Da jeg var gravid denne gang testa jeg med morgenurin og så testa jeg igjen etter noen timer da jeg skulle tisse igjen, og test nr 2 var ALLTID sterkere. Så det er litt rart hvordan det der fungerer
Tror du skal holde deg til enten å teste om morgenen eller om kvelden. Ser ut som du er blant dem som får sterkere på kvelden enn på morgenen, så hvis du skal teste både morgen og kveld må du ikke sammenligne de med hverandre, men med andre tatt på samme tid av døgnet
Tusen takk!
Ja, jeg har faktisk gjort en del ting annerledes, som jeg har tro på. Det viktigste er at jeg tar 20 mg prednisolon daglig. Har en sterk følelse av at jeg mister som følge av at immunforsvaret mitt angriper embryoet siden jeg hver gang jeg mister, opplever økende graviditetssymptomer over noen dager og så føler jeg meg kjempesyk (à la influensa) i noen dager og så forsvinner symptomene og testene blir negative. Har mistet to ganger tidligere på 10 mg prednisolon, men da var sykdomsfølelsen svakere og mer kortvarig enn når jeg har mistet uten prednisolon. Har hatt den samme sykdomsfølelsen denne gangen også, men veldig mye svakere og symptomene er der fortsatt og testene stiger, så jeg håper at immunforsvaret mitt endelig er tilstrekkelig dempet til at det vil gå bra.
Bruker også blodfortynnende sprøyter, men det gjorde jeg også ved mine to siste forsøk og mistet likevel. Er dessuten denne gangen også ekstremt nøyaktig med tidspunktene. Åtte timer mellom Lutinusene, 24 mellom prednisolon og klexane. Før kunne jeg ha en time til en og en halv time avvik.
Har i tillegg tatt q10 og spist 1/2-1 avokado daglig i henholdsvis to og en og en halv måned før uttak for å forsøke å bedre eggkvaliteten. Har også kuttet sukker totalt fra kosten siden jul for å redusere mulig betennelsestilstand. (unntaket er litt mørk sjokolade. Det spiser jeg hver dag og det skal visstnok redusere sjansen for spontanabort og er i tillegg kjempegodt. )
Har også lang protokoll istedenfor kort slik jeg har hatt de to andre forsøkene mine.
Her kommer dagens morgentester. Det ser ut til at de fortsetter å stige. Er de normalt sterke til å være 12 dpo og ha sensitivitet på 25? Noen som har hatt omtrent tilsvarende tester og har målt hcg?
Vis vedlegget 246409 Vis vedlegget 246410