Du er nok gravid ja[emoji7] som nevnt før innpå her så lønner det seg å enten holde seg til morgen eller kveldstester om du skal bruke teststreker som sammenligningsgrunnlag! Så tidlig så har urinkonsentrasjon og ulik mengde med fargestoff i testene mye å si! Mange får sterkest streker på ettermiddag/kveld! Å ta flere tester pr dag kan skape unødvendig uro, for de kan variere ila dagen eller fra kvelden før!
Ja, etter det jeg har sett på det siste døgnets tester, er jeg helt enig med deg, men tror ikke at jeg kommer til å klare det... Hvis jeg tester morgen og kveld, men kun sammenlikner morgentester med morgentester og kveldstester med kveldstester, burde det jo gå bra. (Vil vel slite litt med å slette bildet av dem fra hukommelsen da...)
Har du opplevd det selv eller sett at andre har opplevd å ha sterkere strek kvelden ca 8 timer før morgentesten og det har fortsatt å stige etterpå og ingenting har vært galt? Trenger litt beroligelse nå... Takk og pris for kvalmen og de ømme puppene! Har faktisk utsatt å spise, bare for å kjenne litt ekstra på at kvalmen faktisk er der. Haha...