FEBRUAR 2018

Du er nok gravid ja[emoji7] som nevnt før innpå her så lønner det seg å enten holde seg til morgen eller kveldstester om du skal bruke teststreker som sammenligningsgrunnlag! Så tidlig så har urinkonsentrasjon og ulik mengde med fargestoff i testene mye å si! Mange får sterkest streker på ettermiddag/kveld! Å ta flere tester pr dag kan skape unødvendig uro, for de kan variere ila dagen eller fra kvelden før!

Ja, etter det jeg har sett på det siste døgnets tester, er jeg helt enig med deg, men tror ikke at jeg kommer til å klare det... Hvis jeg tester morgen og kveld, men kun sammenlikner morgentester med morgentester og kveldstester med kveldstester, burde det jo gå bra. (Vil vel slite litt med å slette bildet av dem fra hukommelsen da...)

Har du opplevd det selv eller sett at andre har opplevd å ha sterkere strek kvelden ca 8 timer før morgentesten og det har fortsatt å stige etterpå og ingenting har vært galt? Trenger litt beroligelse nå... Takk og pris for kvalmen og de ømme puppene! Har faktisk utsatt å spise, bare for å kjenne litt ekstra på at kvalmen faktisk er der. Haha...

Kan det være noe galt med det da tror du? Større sjanse for å miste senere? :( mister jeg det nå kanskje derfor det er litt rosa? :(
Okei, får ta en digital på fredag:wideyed:
Jeg tør ikke være glad:sorry:

Jeg tør heller ikke å være ordentlig glad, så skjønner deg godt. Husker ikke hvordan det var med deg, om du også har mistet før? For de aller fleste går det jo bra, heldigvis! :-) Jeg har prøvd å bestemme meg for at hvis jeg får positiv denne gangen, skal jeg tro at det går bra og forberede meg som om det kommer en baby (evt to) i oktober/november. Lånte faktisk en gravidbok igår bare for å understreke for meg selv at jeg er gravid og skal fortsette å være det lenge. Sier til meg selv mange ganger om dagen også at "Dette går bra" bare for å prøve å roe meg ned litt når redselen truer med å ta overhånd.

Ja, etter det jeg har sett på det siste døgnets tester, er jeg helt enig med deg, men tror ikke at jeg kommer til å klare det... Hvis jeg tester morgen og kveld, men kun sammenlikner morgentester med morgentester og kveldstester med kveldstester, burde det jo gå bra. (Vil vel slite litt med å slette bildet av dem fra hukommelsen da...)

Har du opplevd det selv eller sett at andre har opplevd å ha sterkere strek kvelden ca 8 timer før morgentesten og det har fortsatt å stige etterpå og ingenting har vært galt? Trenger litt beroligelse nå... Takk og pris for kvalmen og de ømme puppene! Har faktisk utsatt å spise, bare for å kjenne litt ekstra på at kvalmen faktisk er der. Haha...

Skjønner at det er vanskelig!! Har du en app hvor du kan legge inn flere bilder? Det gjorde jeg med mine! La dagen før øverst, og dagens nederst! Da så jeg godt forskjell! Jeg bruker en som heter layout!

Ja, sett det mange ganger at testen morgenen etter er litt svakere og at det har steget igjen senere på dagen[emoji1303]

Blør nok dessverre så mye at dette er for mye til å ha gått bra. Satser på bedre resultater neste gang. Eggene mine har dessverre en tendens til å ta kveld rundt dag 3, så angret på at jeg ikke spurte de om å avvente til dag 3 med innsett, men ble dag 2. Satser på at de vet hva de gjør og at det kanskje en dag blir vår tur[emoji5] Viktig å ha trua[emoji5][emoji1305][emoji1317]

Så leit! Får håpe at du lykkes neste gang. Veldig viktig å beholde håpet og troen i denne prosessen. Masse lykke til videre!

Skjønner at det er vanskelig!! Har du en app hvor du kan legge inn flere bilder? Det gjorde jeg med mine! La dagen før øverst, og dagens nederst! Da så jeg godt forskjell! Jeg bruker en som heter layout!

Ja, sett det mange ganger at testen morgenen etter er litt svakere og at det har steget igjen senere på dagen[emoji1303]

Åh, nå begynner jeg å grine! Så lettet jeg er for at du har sett morgentester som er svakere enn kvelden før og at de har steget på kvelden igjen. Er liksom rundt denne tiden det oftest går galt for meg, så jeg er skikkelig nervøs. Heldigvis er kvalmen såpass bra nå at jeg ikke direkte mistenker at det har gått galt. Verste kvalmedagen hittil! <3

Ante ikke at det fantes slike apper en gang, jeg. Har bare prøvd å klippe til bildene mest mulig og legge de etter hverandre her inne, både for lettere å kunne sammenlikne dem selv og for å vise dem til dere. Skal sjekke ut den appen. Er det vanskelig? Jeg er klønete på slike tekniske ting. :-)

Åh, nå begynner jeg å grine! Så lettet jeg er for at du har sett morgentester som er svakere enn kvelden før og at de har steget på kvelden igjen. Er liksom rundt denne tiden det oftest går galt for meg, så jeg er skikkelig nervøs. Heldigvis er kvalmen såpass bra nå at jeg ikke direkte mistenker at det har gått galt. Verste kvalmedagen hittil! <3

Ante ikke at det fantes slike apper en gang, jeg. Har bare prøvd å klippe til bildene mest mulig og legge de etter hverandre her inne, både for lettere å kunne sammenlikne dem selv og for å vise dem til dere. Skal sjekke ut den appen. Er det vanskelig? Jeg er klønete på slike tekniske ting. :-)

Prøv å senke skuldrene[emoji8][emoji8] skjønner du er redd og at det er vanskelig! Så bra du har litt symptomer[emoji7][emoji7]

Nei, ikke vanskelig! Du velger de to bildene du skal ha, og så velger du layouten! Og trykker på lagre[emoji5][emoji12] går nok så fint[emoji5]

Prøv å senke skuldrene[emoji8][emoji8] skjønner du er redd og at det er vanskelig! Så bra du har litt symptomer[emoji7][emoji7]

Nei, ikke vanskelig! Du velger de to bildene du skal ha, og så velger du layouten! Og trykker på lagre[emoji5][emoji12] går nok så fint[emoji5]

Superbra med symptomene, ja! De gjør dette litt mindre skummelt, selv om jeg er ganske redd likevel. :-) Kan nesten ikke tro at jeg er gravid igjen. Tenk om jeg nå kommer til å gå helt til termin, og faktisk få en baby (eller to)! Håper intenst, men samtidig tør jeg ikke helt å håpe...

Kan du legge flere bilder inntil hverandre eller kun to? Godt det ikke er vanskelig i hvert fall!

Bare å sette meg på ikke gravid. Nå får vi bare håpe at mensen ikke ødelegger gruppeeksamen :sorry: kan dere lokke litt på henne er dere greie?

Superbra med symptomene, ja! De gjør dette litt mindre skummelt, selv om jeg er ganske redd likevel. :-) Kan nesten ikke tro at jeg er gravid igjen. Tenk om jeg nå kommer til å gå helt til termin, og faktisk få en baby (eller to)! Håper intenst, men samtidig tør jeg ikke helt å håpe...

Kan du legge flere bilder inntil hverandre eller kun to? Godt det ikke er vanskelig i hvert fall!

Du kan legge flere ja! Enten under hverandre eller ved siden av hverandre! Legger ved et bilde av hvordan appen ser ut! Og som du ser så er de siste bildene på min telefon bare tester omtrent[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] øverst ser du eksempler på layouter!

IMG_3406.jpg

Superbra med symptomene, ja! De gjør dette litt mindre skummelt, selv om jeg er ganske redd likevel. :) Kan nesten ikke tro at jeg er gravid igjen. Tenk om jeg nå kommer til å gå helt til termin, og faktisk få en baby (eller to)! Håper intenst, men samtidig tør jeg ikke helt å håpe...

Da er det vel på tide å GRATULERE!! :Heartred:Heartred:Heartred
sånn på ordentelig! :happy:

Håper så veldig! Det ser jo ut på testene som jeg er gravid, jeg ble bare litt mer bekymret siden kveldstesten igår var litt sterkere enn morgentesten idag. Hadde hatt urinen i blæra ca dobbelt så lenge på morgentesten idag som på kveldstesten igår, men det kan jo selvsagt ha vært en test med sterkt fargestoff igår kveld. Økningen fra morgenen igår virker vel ok i hvert fall.

Heldigvis våknet jeg kvalm og med ømme pupper idag (tenkte faktisk før jeg testet at "Nå har de, altså puppene, endelig skjønt det"). Hadde jeg våknet uten symptomer, hadde jeg jo fått helt panikk nå...

Har du testet idag?

Ja sterke streker fikk du fort også dette er supert:Heartred
Det skjønner jeg for mine pupper er ikke ømme lenger:p symptomjakt med medisiner er ikke lett:knegg:
Har vært gravid en gang i mitt liv og det gikk fint og det er 7år siden på testdag faktisk så det er litt gøy:love7 nå skal det her gå hele veien for oss begge! Jeg skal ikke teste før i morgen tenkte jeg:happy: hvordan tenker du å teste fremover? :happy:

Bare å sette meg på ikke gravid. Nå får vi bare håpe at mensen ikke ødelegger gruppeeksamen :sorry: kan dere lokke litt på henne er dere greie?

Så kjedelig at du ikke ble gravid denne gangen! Lykke til med både eksamen og neste forsøk!

Du kan legge flere ja! Enten under hverandre eller ved siden av hverandre! Legger ved et bilde av hvordan appen ser ut! Og som du ser så er de siste bildene på min telefon bare tester omtrent[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] øverst ser du eksempler på layouter!

Vis vedlegget 246276

Dette så jo kjempebra ut! Skal definitivt sjekke det ut. Skjønner at jeg burde ha tatt bilde av testene mot hvit bakgrunn...

Da er det vel på tide å GRATULERE!! :Heartred:Heartred:Heartred
sånn på ordentelig! :happy:

Tusen takk! :-) Jeg er så glad og så er jeg litt bekymret og så glad igjen... Prøver å finne tilbake til den sterke godfølelsen jeg hadde fra forsøket startet og fram til ca 7-8-9 dpo. Da var jeg så sikker på at det var denne gangen det skulle gå. Så kom usikkerheten og pessimismen, men nå har jeg faktisk streker som blir sterkere og må anta at det skyldes stigende hcg-nivå og det kan jo faktisk bare skyldes graviditet. :-) Nå må jeg bare klare å komme meg forbi disse skumle dagene hvor jeg oftest mister. Kommer jeg meg forbi 5+0, blir jeg betraktelig roligere, tror jeg, og hvis jeg får se hjerteslag, skal jeg prøve å unngå å bekymre meg så mye.

Selv om de ømme puppene er b
Tusen takk! :) Jeg er så glad og så er jeg litt bekymret og så glad igjen... Prøver å finne tilbake til den sterke godfølelsen jeg hadde fra forsøket startet og fram til ca 7-8-9 dpo. Da var jeg så sikker på at det var denne gangen det skulle gå. Så kom usikkerheten og pessimismen, men nå har jeg faktisk streker som blir sterkere og må anta at det skyldes stigende hcg-nivå og det kan jo faktisk bare skyldes graviditet. :) Nå må jeg bare klare å komme meg forbi disse skumle dagene hvor jeg oftest mister. Kommer jeg meg forbi 5+0, blir jeg betraktelig roligere, tror jeg, og hvis jeg får se hjerteslag, skal jeg prøve å unngå å bekymre meg så mye.

Glemte å svare på hvor langt jeg var nå.. Litt sikker på hvordan jeg regner det ut for med terminkalkulatoren her inne kommer det ikke opp men skal vel være 4+2 i dag:Heartred

Ja sterke streker fikk du fort også dette er supert:Heartred
Det skjønner jeg for mine pupper er ikke ømme lenger:p symptomjakt med medisiner er ikke lett:knegg:
Har vært gravid en gang i mitt liv og det gikk fint og det er 7år siden på testdag faktisk så det er litt gøy:love7 nå skal det her gå hele veien for oss begge! Jeg skal ikke teste før i morgen tenkte jeg:happy: hvordan tenker du å teste fremover? :happy:

Ja du synes at de er sterke du også? Hvis jeg sammenlikner med mine tidligere tester på 10-11 dpo er de supersterke. Pleier knapt å se noe (eller ikke se noe i det hele tatt) 11 dpo, men så er det jo de som har tydelige tester 8-9 dpo også. Vil helst ikke sammenlikne meg med dem, for da virker ikke mine så sterke. Veldig betryggende å se økning, for i mine kjemiske har strekene oftest vært like svake hele tiden. Må bare få en økning i løpet av dagen idag også, så jeg slipper å bekymre meg.

Jeg tror ikke at vi skal stole så mye på puppene. Haha... Mine har de siste dagene vekslet ikke bare mellom de ulike dagene, men flere ganger hver dag mellom litt ømme, nesten ikke ømme, ganske ømme, veldig ømme osv. Ekstremt ømme har de ikke vært denne gangen enda, men det får være greit. I tillegg så gir jo progesteron ømme pupper også. Hadde en liten teori om at de var mindre ømme like før jeg skulle ta neste lutinus, men da jeg våknet idag med de ømmeste (og største) puppene hittil dette forsøket, fant jeg ut at jeg tok feil.

Hvis du aldri har mistet og også har fått et barn tidligere, så ville jeg ha senket skuldrene litt, tror jeg. Da har du jo ingen økt risiko for å miste, bare den "vanlige risikoen" og du har bevist at kroppen din klarer å gjennomføre et svangerskap. Så gøy med testdag på sjuårsdagen! :-) Ja, det skal virkelig gå nå, både for deg og meg! :-)

Du er jammen utholdende som ikke skal teste før imorgen. Jeg tenker å teste igjen i kveld, men kanskje klarer jeg ikke "holde meg" helt til i kveld og må ta en ettermiddagstest også. Vi får se... Tenker vel egentlig å teste morgen og kveld fram til fredag som er testdag.

Selv om de ømme puppene er b

Glemte å svare på hvor langt jeg var nå.. Litt sikker på hvordan jeg regner det ut for med terminkalkulatoren her inne kommer det ikke opp men skal vel være 4+2 i dag:Heartred

4+2, da er du jo snart forbi grensen for kjemisk graviditet og man kan snart se noe på ultralyd! Heldige deg! :-)

Hva gjorde man egentlig før graviditetstestenes tid? Bare stolte på at det ville gå bra uten vurdering av streker mange ganger om dagen? Jeg har testet igjen... Måtte jo, og det på kun 2,5 timers ganske utvannet kveldsurin. (Testene med K bak er kveldstester 9 og 10 dpo, mens den i midten er dagens morgentest)

Vis vedlegget 246247

Vis vedlegget 246248

Vis vedlegget 246249

Hva tror dere om dette?
Drister meg til å si gratulerer [emoji4][emoji173]

Back
Topp