FEBRUAR 2018

Jeg spottet friskt blod på morgenen 11 og 15 dpo, samt en liten blødning på testdato, og jeg er fortsatt gravid [emoji4] har slått meg til ro med at det var lutinusen, har ikke hatt noen blødninger etter at jeg trappet ned på den etter positiv test. Hvor mye blør du?

Blør nok dessverre så mye at dette er for mye til å ha gått bra. Satser på bedre resultater neste gang. Eggene mine har dessverre en tendens til å ta kveld rundt dag 3, så angret på at jeg ikke spurte de om å avvente til dag 3 med innsett, men ble dag 2. Satser på at de vet hva de gjør og at det kanskje en dag blir vår tur[emoji5] Viktig å ha trua[emoji5][emoji1305][emoji1317]

Hva gjorde man egentlig før graviditetstestenes tid? Bare stolte på at det ville gå bra uten vurdering av streker mange ganger om dagen? Jeg har testet igjen... Måtte jo, og det på kun 2,5 timers ganske utvannet kveldsurin. (Testene med K bak er kveldstester 9 og 10 dpo, mens den i midten er dagens morgentest)

900AE2DD-FAC1-442D-B7A4-CC7DA0952870.jpeg

AF246CAE-683C-48B6-8A10-0ECF94CBD899.jpeg

001DCFFD-7FDD-4A61-B311-060EF2DC7930.jpeg

Hva tror dere om dette?

Hva gjorde man egentlig før graviditetstestenes tid? Bare stolte på at det ville gå bra uten vurdering av streker mange ganger om dagen? Jeg har testet igjen... Måtte jo, og det på kun 2,5 timers ganske utvannet kveldsurin. (Testene med K bak er kveldstester 9 og 10 dpo, mens den i midten er dagens morgentest)

Vis vedlegget 246247

Vis vedlegget 246248

Vis vedlegget 246249

Hva tror dere om dette?
Klart du er gravid med disse testene!!![emoji16][emoji16]

Morgentestene er unnagjort og hva tror dere? Alle er så vidt jeg kan se sterkere enn på morgenen igår. Dessverre tror jeg at vanlig babyplan er svakere nå enn på kvelden igår. Bør jeg begynne å bekymre meg for kjemisk nå eller kan kveldstester dagen før faktisk være sterkere enn morgentester dagen etter uten at noe har gått galt? Eller skal jeg bare satse på at gårsdagens kveldstest hadde ekstra mye fargestoff? (Tok to vanlige babyplan idag for å se om den første hadde lite fargestoff, men de var helt like.)

Babyplan tidligtest fra morgenen igår og idag:
5B6C7C35-CB82-4A75-A464-EBE947BBC91D.jpeg
0529779A-7E0D-41BF-B60C-5ED89DF144B4.jpeg

Vanlig babyplantest fra morgenen igår, kvelden igår og morgenen idag:
060E1279-988B-4EA4-8B92-1C8E38F3A3B1.jpeg
DF3FD68E-7617-4582-BB4A-B5BEFEA559BF.jpeg
AD3C77EC-FBA2-4386-8622-02E896552BF8.jpeg

...og faktisk har til og med one step fått så "sterk" strek idag at den lar seg avbilde. Den hadde så vidt strek igår også, men ikke sterk nok til å ta bilde av.
77DD1518-4F63-47E2-BC56-0DBC3B314270.jpeg

Vedlegg

• CECE8B0F-DB54-404A-AEFE-5B30461CF4E8.jpeg
    CECE8B0F-DB54-404A-AEFE-5B30461CF4E8.jpeg
    304,5 KB · Visninger: 63
  • 58E88DB9-5A3B-4000-964B-6DFBB5794CD1.jpeg
    58E88DB9-5A3B-4000-964B-6DFBB5794CD1.jpeg
    246,4 KB · Visninger: 54
Last edited:
Du må da være gravid[emoji7][emoji7]

Håper virkelig det! :-)

Klart du er gravid med disse testene!!![emoji16][emoji16]

Jeg er vel forhåpentligvis det?

Jeg tror også du er gravid!! :happy:

Så fint, håper at du har rett! :-)

Signerer![emoji173]️

Så bra at du også tror at jeg er gravid! :-)

Det er så deilig å se at så mange tror at jeg er gravid nå. Får bare så inderlig håpe at det varer... Har hatt så mange kjemiske/tidlige SA, men da har strekene oftest vært svakere enn dette. Det vil si, når jeg tenker meg om, har jeg aldri hatt positive tester 10 dpo. Jeg hadde en gang en test som jeg syntes at jeg kanskje, kanskje kunne skimte noe på 10 dpo, men var ikke sikker før jeg så det tydeligere 11 dpo. Strekene mine 11 dpo pleier å være veldig svake, så det må være mye mer hcg nå enn jeg pleier å ha. Får håpe at det er et godt tegn!

De estimerer opptil 12 uker med plager, siden jeg er gravid. Men håper selvfølgelig på kortere tid. [emoji26]

Er litt bedre i kvalmen etter akupunkturen, men vesken er konstant [emoji85]

Oi, 12 uker var lenge! Må du bli på sykehuset så lenge eller er det "bare" så lang tid det kan ta før det er helt borte? Får virkelig håpe at du snart er bra igjen!

Godt at akupunktur har hjulpet deg! :-) Deilig at det finnes noe bivirkningsfritt man kan bruke når man er gravid og som faktisk hjelper! :-) Sender masse gode tanker til deg!

Det ene ekstra egget klarte seg til blasto stadiet og ble fryst i dag[emoji7] det så visst kjempefint ut!
I dag er jeg på rugedag 4, om man teller innsett som dag 1? Og 6 dpo! I dag tidlig våknet jeg av at det stakk noe innmari i livmoren (livmorområdet(?) et par ganger før det ga seg!
Tenkte forsiktig at jaa, plis vær festesmerter[emoji23] kan stemme det sånn ca 6 dpo? Er dog helt sikkert bare bivirkninger av lutinus![emoji85][emoji87]

Jaaa! Forrige forsøk hadde jeg festesmerter 6 dpo. Det var noen skikkelige kraftige stikk rett etter hverandre i livmorområdet. Har hatt det denne gangen også, men i flere omganger og litt tidligere denne gangen. Har vel opplevd det kanskje halvparten av gangen jeg har blitt gravid. Håper at det festet seg hos deg! :-)

Tusen takk :D Hun sa ikke hvor høy HCG nivået var, så jeg spurte. Rett under 400 hadde jeg, å det sa hun var bra. Jeg ringte rett over kl.12 (som er det tidligste man får svar vis man har tatt blodprøven samme dag) men da var det ingen som tok den. La igjen nummeret mitt og 30-35 min senere ringte de tilbake. Anbefaler å legge igjen nummeret. Veldig grei ordning.

Var du 14 dpo da du tok blodprøver? Isåfall må vel nesten 400 i hcg være veldig høyt? Satte du inn ett eller to embryoer? Mener jeg har lest at høy hcg gir større sjanser for at det går bra, så dette må jo isåfall være ekstremt lovende?

Jeg tenkte å legge igjen nummeret jeg også. Når jeg ikke har gjort det, har jeg sittet i telefonkøen i over en time... Er bare så redd for at de ikke skal rekke å ringe meg tilbake før helgen, har blodprøve fredag...

Morgentestene er unnagjort og hva tror dere? Alle er så vidt jeg kan se sterkere enn på morgenen igår. Dessverre tror jeg at vanlig babyplan er svakere nå enn på kvelden igår. Bør jeg begynne å bekymre meg for kjemisk nå eller kan kveldstester dagen før faktisk være sterkere enn morgentester dagen etter uten at noe har gått galt? Eller skal jeg bare satse på at gårsdagens kveldstest hadde ekstra mye fargestoff? (Tok to vanlige babyplan idag for å se om den første hadde lite fargestoff, men de var helt like.)

Vis vedlegget 246263 Vis vedlegget 246258

Vis vedlegget 246259 Vis vedlegget 246260 Vis vedlegget 246264

...og faktisk har til og med one step fått så "sterk" strek idag at den lar seg avbilde. Den hadde så vidt strek igår også, men ikke sterk nok til å ta bilde av.
Vis vedlegget 246262

Jeg tror du er graviid:Heartbigred:Heartbigred:love7

Åååå så spennende!! Jeg trodde egentlig kanskje det var litt tidlig[emoji7][emoji1374]
Kjenner ikke så mye annet enda da men.
Bare et forrykende sinne mot lutinus! HATER det.. Pokkers kliss!
Er mye svimmel og veldig trøtt også, å det er den teite lutinusen :( Lik hver gang jeg bruker det!

Ser også ut som jeg er 4 mnd på veg. Ekstremt oppblåst[emoji23]

Jeg også blir helt rar av Lutinus. Slapp, trøtt (men får ikke sove) og rar i hodet. I tillegg til at det renner masse kliss ut i fosser innimellom. Æsj! Hvis dette går bra nå, skal jeg bruke det til uke 12. Grøss!

Jeg tror du er graviid:Heartbigred:Heartbigred:love7

Håper så veldig! Det ser jo ut på testene som jeg er gravid, jeg ble bare litt mer bekymret siden kveldstesten igår var litt sterkere enn morgentesten idag. Hadde hatt urinen i blæra ca dobbelt så lenge på morgentesten idag som på kveldstesten igår, men det kan jo selvsagt ha vært en test med sterkt fargestoff igår kveld. Økningen fra morgenen igår virker vel ok i hvert fall.

Heldigvis våknet jeg kvalm og med ømme pupper idag (tenkte faktisk før jeg testet at "Nå har de, altså puppene, endelig skjønt det"). Hadde jeg våknet uten symptomer, hadde jeg jo fått helt panikk nå...

Har du testet idag?

I know, lutinus er noe skikkelig herk!! Glad jeg fikk cyclogest istedet for Lutinus, myyye bedre!!!

Hehe, skikkelig oppblåst jeg også!! Ser meget gravid ut! Er jo det, men magen er bare luft[emoji23][emoji23][emoji23]

Er det ikke så mye bivirkninger av Cyclogest eller er det bare det at det ikke kommer så mye rester ut? (Ikke det at det er "bare", altså...)

Jeg er faktisk også ganske oppblåst, bare 11 dpo. Har egentlig følt at magen har vært som en ballong fra noen dager før uttak. Den er heldigvis litt bedre nå, men jeg har bare kunnet bruke en av buksene mine i to uker nå - den videste og mest elastiske. Hvordan skal dette gå, tro?

Vis vedlegget 246263 Vis vedlegget 246258

Vis vedlegget 246259 Vis vedlegget 246260 Vis vedlegget 246264

Vis vedlegget 246262

Du er nok gravid ja[emoji7] som nevnt før innpå her så lønner det seg å enten holde seg til morgen eller kveldstester om du skal bruke teststreker som sammenligningsgrunnlag! Så tidlig så har urinkonsentrasjon og ulik mengde med fargestoff i testene mye å si! Mange får sterkest streker på ettermiddag/kveld! Å ta flere tester pr dag kan skape unødvendig uro, for de kan variere ila dagen eller fra kvelden før!

Ser det øker og skjønner det rett og slett ikke! Er livredd faktisk! Er så redd det bare er kjemisk! Alt for uvirkelig for meg:Heartred har kommet rosa på papiret to ganger i dag også:(må jeg ta digital på testdag? For å si ifra til st Olavs? Skjønner ikke hvorfor jeg er så redd den digtale.

Den digitale er ikke skummel, altså. Det går nok bra! :-) Men jeg pleier også å vente til jeg er helt sikker på at streken er sterk nok til at den digitale blir positiv. Er så nedtur hvis den sier "ikke gravid", liksom... Har bare opplevd det en gang da, og da var jeg heller ikke gravid, så ikke så rart. :-)

Skjønner godt at du er livredd for kjemisk! Det er jeg også, men vi må bare prøve så godt vi kan å slappe av og la tiden gå og plutselig er vi forbi de magiske 5+0. :-) Hvilken dpo er du idag? Du er vel på god vei mot 5+0 allerede, du?

Back
Topp