FEBRUAR 2018

Har ikke prøvd dem Nei, gikk rett til st. Olavs pga at de har flere behandlinger i året og lenger erfaring på sykehuset.
Bare to av mine tretten klarte seg til dagen etter, kun ett ble 2-dagers og satt inn :confused: sykt skuffa.

Det skjønner jeg veldig godt! Hadde 13 ut sist og 16 ut nå, og et 2-dagers inn, og resten klarte seg ikke. Litt irritert nå for at jeg ikke ba dem vente til dag 3 for å se utviklingen siden det samme skjedde sist[emoji57] Har du noen på frys da siden bare det ene ble satt inn?

Det skjønner jeg veldig godt! Hadde 13 ut sist og 16 ut nå, og et 2-dagers inn, og resten klarte seg ikke. Litt irritert nå for at jeg ikke ba dem vente til dag 3 for å se utviklingen siden det samme skjedde sist
emoji57.png
Har du noen på frys da siden bare det ene ble satt inn?
Nei.. Det andre falt bort.
Frister å be dem dyrke alle til blasto og ikke ha innsett første ferskt om jeg ikke får 5-dagers... men får vel ikke viljen min :sorry:

Ups, gjorde visst noe feil her, men får ikke slettet...det nederste avsnittet har jeg skrevet, skulle svare Tigerbaby

tatt blodprøve og den var negativ!

Så da var det over og ut for meg denne måneden. :(

Gratulerer til alle som er blitt gravide. :)

Så leit å høre! Håper at det ikke tar altfor lang tid å komme over skuffelsen og at dere snart er i gang med et nytt forsøk og lykkes på det. Lykke til videre!

Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag :D Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)
Hvilken gravid app, vil dere anbefale?

Hurra! Gratulerer så mye! :-) Får man vite hvor høy hcg man har når man ringer? Fikk du tak i dem eller ringte de tilbake (samme dag)?

Beklager fravær, manglende trøsteklemmer, og heiarop!
Ligger lenket til sykehussenga fremdeles, 1 uke i dag. Har vært så forferdelig dårlig, men nå har jeg fått akupunktur mot kvalmen, så jeg klarer endelig å puste litt..

HCG nivået stiger, og onsdag er offisiell testdag for UNN. Men sykehuset i Bodø konstanterer/behandler meg som at jeg er gravid.

Klem til alle!

Stakkars deg, så ille! Det var du som var overstimulert og de skulle tappe væske, ikke sant? Må du bli der lenge? Godt at du er gravid i hvert fall, slik at du får en fin premie for å være så dårlig. Masse god bedring til deg!

12 dpo i dag, og har begynt å småblø... litt redd det er TR som er kommet[emoji22] Noen flere som har opplevd å blø? Har ikke testet enda...hadde tenkt å vente til onsdag i grunn.
Jeg spottet friskt blod på morgenen 11 og 15 dpo, samt en liten blødning på testdato, og jeg er fortsatt gravid [emoji4] har slått meg til ro med at det var lutinusen, har ikke hatt noen blødninger etter at jeg trappet ned på den etter positiv test. Hvor mye blør du?

tatt blodprøve og den var negativ!

Så da var det over og ut for meg denne måneden. :(

Gratulerer til alle som er blitt gravide. :-)
Huff, så trist å høre at dere ikke lyktes denne gangen [emoji173] ønsker dere masse lykke til ved neste forsøk, ta godt vare på hverandre!

Har ikke prøvd dem Nei, gikk rett til st. Olavs pga at de har flere behandlinger i året og lenger erfaring på sykehuset.
Bare to av mine tretten klarte seg til dagen etter, kun ett ble 2-dagers og satt inn :confused: sykt skuffa.

Oi... Deet hørtes klissete ut :hilarious: du får handle inn store trusebind, for jeg er gjennom en hel pakke på vanlig dose lutinus!
Ja, det er liksom klissete nok med enkeltdosene ;) Men, en veldig god sak :) <3

Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag :D Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)
Hvilken gravid app, vil dere anbefale?
I tillegg regner man graviditet fra første dag i siste mens, så man er faktisk "gravid" to uker før befruktning [emoji1]

Jeg bruker også Preg life og Gravid og barn, veldig fornøyd med de!

Stakkars deg, så ille! Det var du som var overstimulert og de skulle tappe væske, ikke sant? Må du bli der lenge? Godt at du er gravid i hvert fall, slik at du får en fin premie for å være så dårlig. Masse god bedring til deg!
Meg som er overstimulert ja. Tapper minimum 2 liter av buken hver dag, kvalmen presser på, og pusten min er kort. Vann i lungene også.
Slitsomt :(

Men som du sier, fin premie! Verdens fineste forhåpentligvis [emoji173]️

Tusen takk!

Meg som er overstimulert ja. Tapper minimum 2 liter av buken hver dag, kvalmen presser på, og pusten min er kort. Vann i lungene også.

Tusen takk!
Herregud jeg håper dette går bra for deg :Heartred krysser fingre og tær!

Tusen takk!

Det hørtes jo helt grusomt ut med så mye væske i buken og vann i lungene i tillegg. Synes skikkelig synd på deg! Er du på bedringens vei eller regner de med at du snart blir bedre?

Håper virkelig at du blir friskere snart. Du får holde fast ved tanken på den fine belønningen til slutt og prøve å holde ut!

Det hørtes jo helt grusomt ut med så mye væske i buken og vann i lungene i tillegg. Synes skikkelig synd på deg! Er du på bedringens vei eller regner de med at du snart blir bedre?

Håper virkelig at du blir friskere snart. Du får holde fast ved tanken på den fine belønningen til slutt og prøve å holde ut!

De estimerer opptil 12 uker med plager, siden jeg er gravid. Men håper selvfølgelig på kortere tid. [emoji26]

Er litt bedre i kvalmen etter akupunkturen, men vesken er konstant [emoji85]

Det ene ekstra egget klarte seg til blasto stadiet og ble fryst i dag[emoji7] det så visst kjempefint ut!
I dag er jeg på rugedag 4, om man teller innsett som dag 1? Og 6 dpo! I dag tidlig våknet jeg av at det stakk noe innmari i livmoren (livmorområdet(?) et par ganger før det ga seg!
Tenkte forsiktig at jaa, plis vær festesmerter[emoji23] kan stemme det sånn ca 6 dpo? Er dog helt sikkert bare bivirkninger av lutinus![emoji85][emoji87]

Hurra! Gratulerer så mye! :) Får man vite hvor høy hcg man har når man ringer? Fikk du tak i dem eller ringte de tilbake (samme dag)?

Tusen takk :D Hun sa ikke hvor høy HCG nivået var, så jeg spurte. Rett under 400 hadde jeg, å det sa hun var bra. Jeg ringte rett over kl.12 (som er det tidligste man får svar vis man har tatt blodprøven samme dag) men da var det ingen som tok den. La igjen nummeret mitt og 30-35 min senere ringte de tilbake. Anbefaler å legge igjen nummeret. Veldig grei ordning.

Det ene ekstra egget klarte seg til blasto stadiet og ble fryst i dag[emoji7] det så visst kjempefint ut!
I dag er jeg på rugedag 4, om man teller innsett som dag 1? Og 6 dpo! I dag tidlig våknet jeg av at det stakk noe innmari i livmoren (livmorområdet(?) et par ganger før det ga seg!
Tenkte forsiktig at jaa, plis vær festesmerter[emoji23] kan stemme det sånn ca 6 dpo? Er dog helt sikkert bare bivirkninger av lutinus![emoji85][emoji87]

Så bra[emoji7][emoji7][emoji7]

Du var 2 dpo den dagen du satte inn! Vi regner sånn! St.Olavs regner innsett som 0 dpo, uavhengig om det er 2, 3 eller 5 dagers som settes inn, men det stemmer ikke! Egget er jo allerede befruktet! Så rugedag 4 stemmer med 6 dpo ja!! Kan godt være festesmerter du hadde!! Jeg hadde den 5 dpo denne gangen, og 7 dpo når jeg ble gravid sist!

Så bra[emoji7][emoji7][emoji7]

Du var 2 dpo den dagen du satte inn! Vi regner sånn! St.Olavs regner innsett som 0 dpo, uavhengig om det er 2, 3 eller 5 dagers som settes inn, men det stemmer ikke! Egget er jo allerede befruktet! Så rugedag 4 stemmer med 6 dpo ja!! Kan godt være festesmerter du hadde!! Jeg hadde den 5 dpo denne gangen, og 7 dpo når jeg ble gravid sist!

Åååå så spennende!! Jeg trodde egentlig kanskje det var litt tidlig[emoji7][emoji1374]
Kjenner ikke så mye annet enda da men.
Bare et forrykende sinne mot lutinus! HATER det.. Pokkers kliss!
Er mye svimmel og veldig trøtt også, å det er den teite lutinusen :( Lik hver gang jeg bruker det!

Ser også ut som jeg er 4 mnd på veg. Ekstremt oppblåst[emoji23]

Back
Topp