FEBRUAR 2018

tatt blodprøve og den var negativ!

Så da var det over og ut for meg denne måneden. :(

Gratulerer til alle som er blitt gravide. :-)

Æsj[emoji20][emoji20] så utrolig kjipt!! Lykke til med neste forsøk[emoji8][emoji8]

Det kan være lutinusen som gjør at du blør litt! Den kan gi skjøre slimhinner!! Håper det er bare det[emoji8][emoji8] og så flink du er som ikke har testa!!!

Ja, det er å håpe, men syns nesten det var litt mye blod...må bare de det an[emoji5] Litt kjipt, men er jo forberedt på at det kan bli mange forsøk og opp og nedturer.

Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag :D Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)
Hvilken gravid app, vil dere anbefale?

Gratulerer[emoji3]

De ringte oss, og så kom brevet etterhvert!

Hadde også håpet de skulle ringe om det ikke gikk, hadde virkelig troa på de 8 som var igjen etter innsett. Krysser fingrene for at det kanskje dukker opp et brev de nærmeste dagene[emoji5][emoji1317]

Ja, det er å håpe, men syns nesten det var litt mye blod...må bare de det an[emoji5] Litt kjipt, men er jo forberedt på at det kan bli mange forsøk og opp og nedturer.

Synd, men det er faktisk greit å være forberedt på det ja[emoji20][emoji20]

Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag :D Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)

GRATULERER!! Herlig å få bekreftelse på blodprøven :Heartred:Heartred:Heartred

tatt blodprøve og den var negativ!

Så da var det over og ut for meg denne måneden. :(

Gratulerer til alle som er blitt gravide. :)

Så utrolig trist at det ikke klaffet denne gangen. Ta godt vare på hverandre <3
Lykke til videre uansett!

Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Sykehusa regnet som regel termin fra innsett, vi regner fra uttak! Du er 4+2 og har termin 6.november[emoji5]

Jeg bruker preglife og gravid og barn[emoji5]

Tusen takk!!
Ok, 4+2 skal jeg notere meg.

Hurra!! Gratulerer så mye! :love7

Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️

Beklager fravær, manglende trøsteklemmer, og heiarop!
Ligger lenket til sykehussenga fremdeles, 1 uke i dag. Har vært så forferdelig dårlig, men nå har jeg fått akupunktur mot kvalmen, så jeg klarer endelig å puste litt..

HCG nivået stiger, og onsdag er offisiell testdag for UNN. Men sykehuset i Bodø konstanterer/behandler meg som at jeg er gravid.

Klem til alle!

St. Olavs .. sogner egentlig til UNN men har brukt fritt sykehusvalg :p kjenner jeg er glad for det på noen måter og irritert over det på andre

Har du brukt UNN tidligere? Hva var det du ikke likte? Har brukt de 2 ganger allerede, og har egentlig vært fornøyd selv om det ikke har blitt noe resultat. Dessverre har jeg hatt mange egg ut begge gangene, men de slutter å utvikle seg etter dag 3[emoji20] Blir vel nytt ferskforsøk etterhvert, selv om motivasjonen er litt laber akkurat nå...

På mandag 5/3 skal jeg til Porsgrunn for mitt 7. FER. Går på progynova nå, og skal ha dobbel dose Lutinus fra førstkommende onsdag (gulp, noen med erfaring med dette? Dobbel dose altså?). Fragmin fra innsett. Det er en blastocyst, så da er jeg vel 5 eller 6 DPO på insettsdato? :)

På mandag 5/3 skal jeg til Porsgrunn for mitt 7. FER. Går på progynova nå, og skal ha dobbel dose Lutinus fra førstkommende onsdag (gulp, noen med erfaring med dette? Dobbel dose altså?). Fragmin fra innsett. Det er en blastocyst, så da er jeg vel 5 eller 6 DPO på insettsdato? :)

Så spennende!! Masse lykke til! Om blastoen er 5 dager så er du 5 dpo på innsett ja[emoji7]

Beklager fravær, manglende trøsteklemmer, og heiarop!
Ligger lenket til sykehussenga fremdeles, 1 uke i dag. Har vært så forferdelig dårlig, men nå har jeg fått akupunktur mot kvalmen, så jeg klarer endelig å puste litt..

HCG nivået stiger, og onsdag er offisiell testdag for UNN. Men sykehuset i Bodø konstanterer/behandler meg som at jeg er gravid.

Klem til alle!

Uff, så slitsomt!! Men bra du blir tatt vare på, og at du fortsatt er gravid[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Har du brukt UNN tidligere? Hva var det du ikke likte? Har brukt de 2 ganger allerede, og har egentlig vært fornøyd selv om det ikke har blitt noe resultat. Dessverre har jeg hatt mange egg ut begge gangene, men de slutter å utvikle seg etter dag 3[emoji20] Blir vel nytt ferskforsøk etterhvert, selv om motivasjonen er litt laber akkurat nå...
Har ikke prøvd dem Nei, gikk rett til st. Olavs pga at de har flere behandlinger i året og lenger erfaring på sykehuset.
Bare to av mine tretten klarte seg til dagen etter, kun ett ble 2-dagers og satt inn :confused: sykt skuffa.

Oi... Deet hørtes klissete ut :hilarious: du får handle inn store trusebind, for jeg er gjennom en hel pakke på vanlig dose lutinus!

Back
Topp