Hører til på UNN og fikk brev etter ei drøy uke om at de hadde fryst noe til oss.
Hører også til UNN så håper også på brev i løpet av disse dagene. Syns bare å huske det kom fortere sist[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hører til på UNN og fikk brev etter ei drøy uke om at de hadde fryst noe til oss.
tatt blodprøve og den var negativ!
Så da var det over og ut for meg denne måneden.
Gratulerer til alle som er blitt gravide.
Det kan være lutinusen som gjør at du blør litt! Den kan gi skjøre slimhinner!! Håper det er bare det[emoji8][emoji8] og så flink du er som ikke har testa!!!
Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)
Hvilken gravid app, vil dere anbefale?
De ringte oss, og så kom brevet etterhvert!
Ja, det er å håpe, men syns nesten det var litt mye blod...må bare de det an[emoji5] Litt kjipt, men er jo forberedt på at det kan bli mange forsøk og opp og nedturer.
Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)
Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Sykehusa regnet som regel termin fra innsett, vi regner fra uttak! Du er 4+2 og har termin 6.november[emoji5]
Jeg bruker preglife og gravid og barn[emoji5]
St. Olavs .. sogner egentlig til UNN men har brukt fritt sykehusvalg kjenner jeg er glad for det på noen måter og irritert over det på andreHvor hører du til?
St. Olavs .. sogner egentlig til UNN men har brukt fritt sykehusvalg kjenner jeg er glad for det på noen måter og irritert over det på andre
På mandag 5/3 skal jeg til Porsgrunn for mitt 7. FER. Går på progynova nå, og skal ha dobbel dose Lutinus fra førstkommende onsdag (gulp, noen med erfaring med dette? Dobbel dose altså?). Fragmin fra innsett. Det er en blastocyst, så da er jeg vel 5 eller 6 DPO på insettsdato?
Beklager fravær, manglende trøsteklemmer, og heiarop!
Ligger lenket til sykehussenga fremdeles, 1 uke i dag. Har vært så forferdelig dårlig, men nå har jeg fått akupunktur mot kvalmen, så jeg klarer endelig å puste litt..
HCG nivået stiger, og onsdag er offisiell testdag for UNN. Men sykehuset i Bodø konstanterer/behandler meg som at jeg er gravid.
Klem til alle!
Har ikke prøvd dem Nei, gikk rett til st. Olavs pga at de har flere behandlinger i året og lenger erfaring på sykehuset.Har du brukt UNN tidligere? Hva var det du ikke likte? Har brukt de 2 ganger allerede, og har egentlig vært fornøyd selv om det ikke har blitt noe resultat. Dessverre har jeg hatt mange egg ut begge gangene, men de slutter å utvikle seg etter dag 3[emoji20] Blir vel nytt ferskforsøk etterhvert, selv om motivasjonen er litt laber akkurat nå...
Oi... Deet hørtes klissete ut du får handle inn store trusebind, for jeg er gjennom en hel pakke på vanlig dose lutinus!På mandag 5/3 skal jeg til Porsgrunn for mitt 7. FER. Går på progynova nå, og skal ha dobbel dose Lutinus fra førstkommende onsdag (gulp, noen med erfaring med dette? Dobbel dose altså?). Fragmin fra innsett. Det er en blastocyst, så da er jeg vel 5 eller 6 DPO på insettsdato?