FEBRUAR 2018

Nå hadde jeg egentlig gitt opp igår, siden symptomene mine er svakere (eller svingende i hvert fall), men nå har jeg testet og er ikke strekene sterkere idag? 10 dpo idag, 12 dager etter ovitrelle. Til og med på one step kunne jeg idag skimte en strek og den har jeg ikke sett noe på på flere dager! Kan det være pga eventuelt mer konsentrert urin? Alle bildene er tatt før fristen utløp.

Babyplan tidligtester
Vis vedlegget 246107

Vis vedlegget 246109

Vanlige babyplantester
Vis vedlegget 246106

Vis vedlegget 246108
Synes de ser sterkere ut begge to ja.
Spennende!!!

Nå hadde jeg egentlig gitt opp igår, siden symptomene mine er svakere (eller svingende i hvert fall), men nå har jeg testet og er ikke strekene sterkere idag? 10 dpo idag, 12 dager etter ovitrelle. Til og med på one step kunne jeg idag skimte en strek og den har jeg ikke sett noe på på flere dager! Kan det være pga eventuelt mer konsentrert urin? Alle bildene er tatt før fristen utløp.

Babyplan tidligtester
Vis vedlegget 246107

Vis vedlegget 246109

Vanlige babyplantester
Vis vedlegget 246106

Vis vedlegget 246108

Ser strek på begge testene her[emoji7]

Jeg ser strek på begge testene!! :Heartred

Så bra! :-) Håper bare at det er babystrek og ikke forårsaket av mer sensitive tester idag/mer konsentrert urin... Kan nesten ikke vente til kvelden igjen nå. Gårsdagens kveldstest hadde knapt synlig strek, så håper på sterkere i kveld. :-)

Synes de ser sterkere ut begge to ja.
Spennende!!!

Åh, synes du, så godt å høre! :-) Jeg hadde egentlig kjempetro på dette forsøket i utgangspunktet, men igår gav jeg helt opp og i natt har jeg ligget og tenkt på at jeg ikke vet hvor mange forsøk/nedturer til jeg orker og at vi kanskje må sette en tidsfrist for når vi skal gi oss. Kanskje det ikke blir nødvendig nå? Har bare lyst til å ta en ny test med en gang!

Krysser fingrene for babystrek[emoji7]

Takk! :-) Jeg krysser alt jeg har selv også... :-) Tenk, enda en dag med usikkerhet (med mer positivt fortegn nå da :-) . Har egentlig brukt gårsdagen og deler av natten til å godta at det ikke har gått denne gangen heller, men så fikk jeg se testene idag...

Takk! :-) Jeg krysser alt jeg har selv også... :-) Tenk, enda en dag med usikkerhet (med mer positivt fortegn nå da :-) . Har egentlig brukt gårsdagen og deler av natten til å godta at det ikke har gått denne gangen heller, men så fikk jeg se testene idag...

De er hvertfall sterkere, så håper de fortsetter med det[emoji7][emoji7]

Så bra! :) Håper bare at det er babystrek og ikke forårsaket av mer sensitive tester idag/mer konsentrert urin... Kan nesten ikke vente til kvelden igjen nå. Gårsdagens kveldstest hadde knapt synlig strek, så håper på sterkere i kveld. :)

Den ene testen er jo ikke så sensitiv (hvit med rosa skrift). Det ble eg først klar over selv ved dette forsøket, etter å ha brukt de noen dager. Håper virkelig strekene blir sterkere de neste dagene! :happy:

Babyplan tidligtester

Vis vedlegget 246107

Vis vedlegget 246109

Vanlige babyplantester

Vis vedlegget 246106

Vis vedlegget 246108

Så spennende[emoji4] Krysser fingrene for at de sitter nå[emoji173]️

Babyplan tidligtester

Vis vedlegget 246107

Vis vedlegget 246109

Vanlige babyplantester

Vis vedlegget 246106

Vis vedlegget 246108

Jeg strek på begge og den nederste er sterkere! :D

Slår digital test ut positiv hvis det er kjemisk? o_O

Du kan dessverre få positiv digital selv om det er kjemisk. Det kalles kjemisk graviditet hvis det går galt før man kan se noe på ultralyd, tror det er ved 5+0 grensa går. Når det er sagt, ville jeg nok ha fått positiv digital på ytterst få av mine kjemiske graviditeter (har vel opplevd sju kjemiske/tidlige SA)

Har du testet idag?

Du kan dessverre få positiv digital selv om det er kjemisk. Det kalles kjemisk graviditet hvis det går galt før man kan se noe på ultralyd, tror det er ved 5+0 grensa går. Når det er sagt, ville jeg nok ha fått positiv digital på ytterst få av mine kjemiske graviditeter (har vel opplevd sju kjemiske/tidlige SA)

Har du testet idag?

Off så trist:( håper virkelig den sitter godt fast hos deg nå:Heartred krysser alt jeg har!
Testet i dag ja.. Litt sterkere enn i går men ikke mye. Var også litt rosa på papiret i dag.. Sikkert cyclogesten, mens er det for tidlig til å være og den kommer vel heller ikke når jeg tar progynova..

Den ene testen er jo ikke så sensitiv (hvit med rosa skrift). Det ble eg først klar over selv ved dette forsøket, etter å ha brukt de noen dager. Håper virkelig strekene blir sterkere de neste dagene! :happy:

Det er sant at den hvite er mindre sensitiv, men jeg mente egentlig å si at jeg håper at dagens tester ikke er «ekstra sensitive»/har mye fargestoff og at det er det som forårsaker sterkere streker. Uttrykte meg nok litt uklart. :-)

Tusen takk! Må nok teste igjen i kveld...

12 dpo i dag, og har begynt å småblø... litt redd det er TR som er kommet[emoji22] Noen flere som har opplevd å blø? Har ikke testet enda...hadde tenkt å vente til onsdag i grunn.

Back
Topp