FEBRUAR 2018

Tusen takk for det! [emoji813]red Det er første barnet ja. Ganske så uvirkelig etter å aldri ha fått en positiv graviditetstest på 4,5 år. Bare det er jo en stor milepæl, så nå håper vi spiren blir værende og utvikler seg slik den skal.

Ja, det er ganske nervepirrende dager for dere! Syns ofte det går greit frem til 7-8 dpo, men da begynner man å føle skikkelig på det! Masse lykke til videre i rugingen, blir spennende å høre fortsettelsen! [emoji813]red:happy:
Ja nå skal den bare klamre seg fast[emoji171] veldig spennende tid fremover for dere da[emoji171] krysser fingrene for dere har virkelig fortjent det etter 4,5 år[emoji17]

Ja blir spennende dager fremover[emoji85] håper de går fort[emoji171]

Hadde prøvd å slå meg til tro med at det ikke har gått, men jeg har enda ikke sluttet på progesteron og holder på å dø av mensmurringer. Har så akutt vondt at jeg måtte gå fra middagsbordet for å legge meg. :sorry: testdato på onsdag

Huff, stakkars! Utrolig hvor mye man må gjennom. Mensmurringer kan være utrolig vondt. Skjønner at du prøver å slå deg til ro med at det ikke har gått. Jeg har tenkt tanken selv også på bare å tenke at det ikke har gått, selv om jeg bare er 9 dpo, for det er så vondt å ha så mye håp og så blir det fullstendig knust. Du er i hvert fall skikkelig flink hvis du klarer å slå deg skikkelig til ro med det før testdag og dermed ikke teste eller håpe. (Hvis det likevel skulle ha gått ville det jo bli en super overraskelse).

Tusen takk for det! :Heartred Det er første barnet ja. Ganske så uvirkelig etter å aldri ha fått en positiv graviditetstest på 4,5 år. Bare det er jo en stor milepæl, så nå håper vi spiren blir værende og utvikler seg slik den skal.

Ja, det er ganske nervepirrende dager for dere! Syns ofte det går greit frem til 7-8 dpo, men da begynner man å føle skikkelig på det! Masse lykke til videre i rugingen, blir spennende å høre fortsettelsen! :Heartred:happy:

Så utrolig flott at du endelig er gravid etter så lang tid! Må være fantastisk! :-)

Enig i at det blir verre fra 7-8 dpo. Jeg følte meg ganske avslappet og rolig inntil igår (8 dpo), men nå vil jeg bare komme meg videre mot testdag. Så slitsomt!

Da får vi virkelig håpe at hun blir storesøster i 2018. :-)
Ja det hadde vært det beste å få fortelle henne det[emoji179][emoji64]

Så godt å kunne være på ett forum der alle går gjennom det samme å man føler at man får støtte å forståelse[emoji179] det er ikke alltid like lett å prate med de nærmeste om det[emoji17] så setter stor pris på å få være en del av dette forumet[emoji171]Takknemlig[emoji171]

Ja det hadde vært det beste å få fortelle henne det[emoji179][emoji64]

Så godt å kunne være på ett forum der alle går gjennom det samme å man føler at man får støtte å forståelse[emoji179] det er ikke alltid like lett å prate med de nærmeste om det[emoji17] så setter stor pris på å få være en del av dette forumet[emoji171]Takknemlig[emoji171]

Helt enig, forumet er helt uvurderlig! Denne prosessen er så utrolig slitsom og altoppslukende og det er så godt å kunne få oppbacking og trøst og å kunne dele tanker og erfaringer eller få svar fra noen som har vært gjennom det samme selv. Supert forum!

Ja, det er lurt å holde seg til enten morgen eller ettermiddagstester. Jeg ble kjempestressa av å ta begge tidspunkt, for streken varierte så voldsomt. Så jeg holdt meg til en om dagen siste uka denne gangen. Hadde egentlig tenkt å ta bare ettermiddagstester, men måtte bytte til morgenurin for jeg klarte ikke la være å gå på do i løpet av dagen!

Ja det blir jeg også, bare håper jeg klarer å holde meg:woot:

For en utrolig berg- og dalbane dette er! Jeg veksler mellom å tro at dette har gått bra til å være 100% sikker på at det ikke har gått. Dette følger jo selvsagt symptomene og de er ikke konstante. Stønn! :-( Når puppene kjennes mer ømme, tenker jeg at det har gått, når de er mindre ømme (som nå), tenker jeg at det ikke har gått. Når jeg har mensmurringer i magen, tenker jeg at nå kommer nok snart mensen, men hvis det stikker i livmoren, tenker jeg at det har gått. I øyeblikket er jeg helt sikker på at det ikke har gått, siden jeg både har mensmurring og puppene er mindre ømme. Tror jeg blir helt gal av dette. :-( Vil bare sove til fredag så jeg kan ta den endelige testen uten å oppleve alle disse timene med usikkerhet på forhånd. :-(

For en utrolig berg- og dalbane dette er! Jeg veksler mellom å tro at dette har gått bra til å være 100% sikker på at det ikke har gått. Dette følger jo selvsagt symptomene og de er ikke konstante. Stønn! :-( Når puppene kjennes mer ømme, tenker jeg at det har gått, når de er mindre ømme (som nå), tenker jeg at det ikke har gått. Når jeg har mensmurringer i magen, tenker jeg at nå kommer nok snart mensen, men hvis det stikker i livmoren, tenker jeg at det har gått. I øyeblikket er jeg helt sikker på at det ikke har gått, siden jeg både har mensmurring og puppene er mindre ømme. Tror jeg blir helt gal av dette. :-( Vil bare sove til fredag så jeg kan ta den endelige testen uten å oppleve alle disse timene med usikkerhet på forhånd. :-(

Uff, føler så med deg!! Er en grunn til at disse rugeukene blir kalt skrulleukene! Man blir jo helt gal av det, og det tar så himla på!!! Håper du har mye å finne på de neste dagene slik at tiden går litt raskere[emoji173]️

Uff, føler så med deg!! Er en grunn til at disse rugeukene blir kalt skrulleukene! Man blir jo helt gal av det, og det tar så himla på!!! Håper du har mye å finne på de neste dagene slik at tiden går litt raskere[emoji173]️

Takk! Ja, jeg føler meg fullstendig skrullete. All min mentale kapasitet dreier seg om kun en ting for tiden, er jeg gravid eller ikke? Jeg er fullstendig ubrukelig til alt annet enn testing og det som hører med. Våkner i tillegg i 2-3-4-tida om natten og er våken i noen timer, og så sovner jeg igjen rett før klokka ringer og jeg må opp. Er forsåvidt vant til å ha søvnproblemer, men denne ekstreme trøttheten på dagtid, tar virkelig kaka. Kan det være at jeg blir ekstra trøtt av Lutinus, tro?

Så utrolig flott at du endelig er gravid etter så lang tid! Må være fantastisk! :)

Enig i at det blir verre fra 7-8 dpo. Jeg følte meg ganske avslappet og rolig inntil igår (8 dpo), men nå vil jeg bare komme meg videre mot testdag. Så slitsomt!

Føler veldig med deg :Heartred De dagene der er så langsomme, og det er vanskelig å fokusere på noe annet. Nervene er i høyspent! Jeg håper inderlig at du lykkes denne gangen, og det blir spennende å følge deg! :Heartred:Heartred:Heartred

Føler veldig med deg :Heartred De dagene der er så langsomme, og det er vanskelig å fokusere på noe annet. Nervene er i høyspent! Jeg håper inderlig at du lykkes denne gangen, og det blir spennende å følge deg! :Heartred:Heartred:Heartred

Tusen takk! :-) Har null tro på at det har gått akkurat nå, kjennes heller ut som om mensen er like om hjørnet, dessverre, men jeg får bare vente og se, teste videre og håpe. :-)

Takk! Ja, jeg føler meg fullstendig skrullete. All min mentale kapasitet dreier seg om kun en ting for tiden, er jeg gravid eller ikke? Jeg er fullstendig ubrukelig til alt annet enn testing og det som hører med. Våkner i tillegg i 2-3-4-tida om natten og er våken i noen timer, og så sovner jeg igjen rett før klokka ringer og jeg må opp. Er forsåvidt vant til å ha søvnproblemer, men denne ekstreme trøttheten på dagtid, tar virkelig kaka. Kan det være at jeg blir ekstra trøtt av Lutinus, tro?

Mulig det er en bivirkning av Lutinus![emoji5]

Nå hadde jeg egentlig gitt opp igår, siden symptomene mine er svakere (eller svingende i hvert fall), men nå har jeg testet og er ikke strekene sterkere idag? 10 dpo idag, 12 dager etter ovitrelle. Til og med på one step kunne jeg idag skimte en strek og den har jeg ikke sett noe på på flere dager! Kan det være pga eventuelt mer konsentrert urin? Alle bildene er tatt før fristen utløp.

Babyplan tidligtester

E2EE32C1-2FD9-4D89-9999-6EEB37BC00DD.jpeg

F1BBA066-3011-4BAE-93A3-6F150D743BF1.jpeg

Vanlige babyplantester

7CBFD75D-E159-48AD-B39F-78DE223AB5DC.jpeg

3613E155-D848-44FA-84DB-0BB53AACEFD2.jpeg

Last edited:
Nå hadde jeg egentlig gitt opp igår, siden symptomene mine er svakere (eller svingende i hvert fall), men nå har jeg testet og er ikke strekene sterkere idag? 10 dpo idag, 12 dager etter ovitrelle. Til og med på one step kunne jeg idag skimte en strek og den har jeg ikke sett noe på på flere dager! Kan det være pga eventuelt mer konsentrert urin? Alle bildene er tatt før fristen utløp.

Babyplan tidligtester
Vis vedlegget 246107

Vis vedlegget 246109

Vanlige babyplantester
Vis vedlegget 246106

Vis vedlegget 246108

Jeg ser strek på begge testene!! :Heartred

Back
Topp