FEBRUAR 2018

12 dpo i dag, og har begynt å småblø... litt redd det er TR som er kommet[emoji22] Noen flere som har opplevd å blø? Har ikke testet enda...hadde tenkt å vente til onsdag i grunn.
Har du sluttet på progesteron?
Jeg har hatt menssmerter i dagevis, men ingen blødning..

Har du sluttet på progesteron?
Jeg har hatt menssmerter i dagevis, men ingen blødning..

Nei, bruker fortsatt Lutinus...[emoji15] Hvordan vet dere forresten hvor mange egg dere får på frys? Ventet på brev en uke nå, men ingenting kommet. Synes det er så rart om de ikke sier fra.

Nei, bruker fortsatt Lutinus...[emoji15] Hvordan vet dere forresten hvor mange egg dere får på frys? Ventet på brev en uke nå, men ingenting kommet. Synes det er så rart om de ikke sier fra.
Til oss skal de ringe...

12 dpo i dag, og har begynt å småblø... litt redd det er TR som er kommet[emoji22] Noen flere som har opplevd å blø? Har ikke testet enda...hadde tenkt å vente til onsdag i grunn.

Det kan være lutinusen som gjør at du blør litt! Den kan gi skjøre slimhinner!! Håper det er bare det[emoji8][emoji8] og så flink du er som ikke har testa!!!

De ringte oss, og så kom brevet etterhvert!

Hører til på UNN og fikk brev etter ei drøy uke om at de hadde fryst noe til oss.

Er a1 sine gtester bra? Snart tom for babyplan. Har 2 digitale men tør ikke bruke de, redd for negativt svar:(

Er a1 sine gtester bra? Snart tom for babyplan. Har 2 digitale men tør ikke bruke de, redd for negativt svar:(

A1 er bra[emoji1303][emoji1303] mye bedre enn CB early og plus!

Det er sant at den hvite er mindre sensitiv, men jeg mente egentlig å si at jeg håper at dagens tester ikke er «ekstra sensitive»/har mye fargestoff og at det er det som forårsaker sterkere streker. Uttrykte meg nok litt uklart. :)

Tusen takk! Må nok teste igjen i kveld...

Jeg har trua!! :happy:

Jeg har trua!! :happy:

Tusen takk, er så godt når noen har tro på at det skal gå bra! :-)

Av alle rare ting gleder jeg meg skikkelig til å komme hjem og sjekke ut hvordan dagens tester ser ut når de er tørket. Haha, dette blir man fullstendig sprø av.

tatt blodprøve og den var negativ!

Så da var det over og ut for meg denne måneden. :(

Gratulerer til alle som er blitt gravide. :-)

Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag :D Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)
Hvilken gravid app, vil dere anbefale?

Jeg fikk fantastiske nyheter fra Riksen i dag :D Jeg er gravid! Gjett om jeg skal på apoteket å kjøpe en digitaltest etter jobb.
Men hun sa jeg er i uke 4, skjønner ikke helt det. Det er da virkelig ikke mer enn 16 dager siden unnfangelsen (uttak 10.02)
Hvilken gravid app, vil dere anbefale?

Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Sykehusa regnet som regel termin fra innsett, vi regner fra uttak! Du er 4+2 og har termin 6.november[emoji5]

Jeg bruker preglife og gravid og barn[emoji5]

Back
Topp