B
Bellabanan
Guest
Ja, man klamrer seg til håpet til det motsatte er bevist. Men forstår at dere har det tungt nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, man klamrer seg til håpet til det motsatte er bevist. Men forstår at dere har det tungt nå![]()

Tusen takk [emoji4] hvordan går det med deg? [emoji173]
Takk som spør[emoji177]
Det begynner å komme seg nå etter SA for to uker siden! kroppen er tilbake i «gammelt» modus.. Har vært sykemeldt de to siste ukene, og frem til i morgen - og da går jeg ut i vinterferie, så da har jeg ihvertfall fått tid til å bero det hele[emoji5] men, utrolig kjipt hele greia...
Vi prøver igjen så fort det lar seg gjøre både den og neste syklus! Men, går det ikke da.. så får vi forhøre oss privat[emoji5]
Jeg er ho sikkert helt håpløs dum som tror vi kan klare det igjen, etter to år med prøving[emoji849]
Det er så hyggelig å høre om alle sammen[emoji177]
Takk som spør[emoji177]
Det begynner å komme seg nå etter SA for to uker siden! kroppen er tilbake i «gammelt» modus.. Har vært sykemeldt de to siste ukene, og frem til i morgen - og da går jeg ut i vinterferie, så da har jeg ihvertfall fått tid til å bero det hele[emoji5] men, utrolig kjipt hele greia...
Vi prøver igjen så fort det lar seg gjøre både den og neste syklus! Men, går det ikke da.. så får vi forhøre oss privat[emoji5]
Jeg er ho sikkert helt håpløs dum som tror vi kan klare det igjen, etter to år med prøving[emoji849]
Det er så hyggelig å høre om alle sammen[emoji177]

Om vi skal prøve på naturlig måten, kan jeg begynne på den en stund før eggløsning då?Optimalt bør man starte noen dager/1 uke før innsett.
Om vi skal prøve på naturlig måten, kan jeg begynne på den en stund før eggløsning då?
Tålmodighet lenge leve altså... 3 dpo og rugedag 1! Skrullehue...
Dere gravide her inne, hvor tidlig fikk dere positiv test?
Håper å kunne holde meg til mandag 5.mars, er da 14 dpo, og skal til legen. Er den positiv da så blir det blodprøve..
Innsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!
Lykke tilInnsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!

Lykke til med innsett [emoji4]Innsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!
Innsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!
Håper å kunne holde meg til mandag 5.mars, er da 14 dpo, og skal til legen. Er den positiv da så blir det blodprøve..
Det der var fint å se faktisk
livredd for at strekene mine bare er galskapDet der var fint å se faktisklivredd for at strekene mine bare er galskap
Testet du noen før 12dpo?