FEBRUAR 2018

Negativ test idag.
Ringe sykepleieren og fikk bare beskjed om at legen kunne ringe meg på tirsdag...så kunne jeg spør om alt jeg lurer på da.
Det er så dårlig. Syns privat er såå mye bedre enn offentlig! Her det liksom bare " så dumt, kan ikke hjelpe deg mer, hade ". Ååh Så sur :p
Dritt lei. Nå klager jeg bare, beklager :p

St Olavs ringer kun etter egguttak om alle egg faller fra, men, jeg kommer til å dra i dag, å kunne tenkt meg å visst hvordan det ligger an, bare så jeg får forberedt meg[emoji85] noen som har ringt dem for å høre dagen etter uttak allikevel?

Mange her inne som har brukt babyklister denne runden? :)

Tja.. men startet ikke før kanskje sånn 9 dpo og har ikke tatt det veldig mye.. sånn 1-2 ganger om dagen. Men sluttet nå for noen dager siden[emoji4][emoji85]

Fryseegget mitt gikk i dvale sist, så fikk svaaakt utslag på test 12dpo kveld. Ikke gi opp før om et par dager[emoji173]️[emoji173]️

Åja går det også ann ja.. Får teste hver dag fra nå.. Har så lite tro på at jeg noen gang vil lykkes med dette:(

Forteller dere til mannen om negative tester før testdag?

Ja, det gjør jeg. Han føler seg ganske på sidelinjen gjennom prosessen. Ja, bortsett fra å fyre av noen svømmere på bestilling ;) Så jeg prøver å inkludere mannen mest mulig, både når det gjelder opp- og nedturer

Åja går det også ann ja.. Får teste hver dag fra nå.. Har så lite tro på at jeg noen gang vil lykkes med dette:(

Skjønner det. Gikk rett i kjelleren når jeg fikk negativ test sist, men lærte å ha litt ekstra is i magen med disse fryseeggene[emoji1374] det føles håpløst til tider ja :-/ men det er jo ikke noe alternativ å gi opp[emoji173]️

Skjønner det. Gikk rett i kjelleren når jeg fikk negativ test sist, men lærte å ha litt ekstra is i magen med disse fryseeggene[emoji1374] det føles håpløst til tider ja :-/ men det er jo ikke noe alternativ å gi opp[emoji173]️

Får prøve å lære meg det jeg også:) gi opp kan vi ikke:Heartbigred

Ja, det gjør jeg. Han føler seg ganske på sidelinjen gjennom prosessen. Ja, bortsett fra å fyre av noen svømmere på bestilling ;) Så jeg prøver å inkludere mannen mest mulig, både når det gjelder opp- og nedturer

Samme her.. Ble litt lei seg nå, men kan jo fortsatt være et lite håp:Heartred

Back
Topp