Samme hvor tid jeg begynne med det?Var en dansk side, Google fructus femina. 10 dråper 3 ganger om dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme hvor tid jeg begynne med det?Var en dansk side, Google fructus femina. 10 dråper 3 ganger om dagen.
Optimalt bør man starte noen dager/1 uke før innsett.Samme hvor tid jeg begynne med det?
Hvor kjøpte du babyklister ? Er det sånn jeg må ta hver dag, eller hvordan fungerer det ??
Ja. Han vet at jeg ikke klarer å holde meg. Begynner alltid tidlig å testeForteller dere til mannen om negative tester før testdag?
Ja. Han vet at jeg ikke klarer å holde meg. Begynner alltid tidlig å teste
Blenda hvit test her 11dpo rugedag 6.
Mange her inne som har brukt babyklister denne runden?
Fryseegget mitt gikk i dvale sist, så fikk svaaakt utslag på test 12dpo kveld. Ikke gi opp før om et par dager[emoji173]️[emoji173]️
Tja.. men startet ikke før kanskje sånn 9 dpo og har ikke tatt det veldig mye.. sånn 1-2 ganger om dagen. Men sluttet nå for noen dager siden[emoji4][emoji85]
Forteller dere til mannen om negative tester før testdag?
Åja går det også ann ja.. Får teste hver dag fra nå.. Har så lite tro på at jeg noen gang vil lykkes med dette
Skjønner det. Gikk rett i kjelleren når jeg fikk negativ test sist, men lærte å ha litt ekstra is i magen med disse fryseeggene[emoji1374] det føles håpløst til tider ja :-/ men det er jo ikke noe alternativ å gi opp[emoji173]️
Ja, det gjør jeg. Han føler seg ganske på sidelinjen gjennom prosessen. Ja, bortsett fra å fyre av noen svømmere på bestilling Så jeg prøver å inkludere mannen mest mulig, både når det gjelder opp- og nedturer
Samme her.. Ble litt lei seg nå, men kan jo fortsatt være et lite håp
10 dpo er fortsatt tidlig [emoji173]Skuffet over negativ i dag 10dpo..
Tusen takk [emoji4] hvordan går det med deg? [emoji173]Heihei!
Jeg har scrolla meg raskt igjennom og er helt overveldet[emoji1317][emoji1317]
Her var det MANGE gode nyheter!
GRATULERER alle sammen[emoji177][emoji177]