FEBRUAR 2018

Jeg fikk blendahvite tester i går 13 dpo og negativ digital. Har ikke orket å ta test i dag en gang. Skal ta en ny til helga og hvis den fremdeles er negativ slutter jeg på medisinene.

Så føler absolutt med deg :-(

Blir nok en pause på meg i mars fra IVF, men skal ta blodprøve på mandag og høre med riksen først.

Så kjedelig med negative tester, men ikke gi opp før testedag!

Tok en ny nå, ser det bedre på Den? Kanskje bare skyggesiden ? Ser litt grå ut. Men det er vell bare ovitrelle som er på vei ut :(

Det er jo en strek! Kanskje du skulle bedt om å få ta blodprøver med to dagers mellomrom så får du vite helt sikkert hvordan det går og så slipper du å gå slik å lure på om du er gravid eller ikke. Det gjorde jeg ved forrige IVF-forsøk og det var veldig greit å få vite. Det kan være Ovitrelle og det kan være at du produserer hcg litt sent eller at embryoet festet seg sent og det derfor ikke er produsert så mye hcg enda. Håper for deg!

De jeg brukte med begge barna![emoji2] Var egentlig fornøyd med de rosa babyplan og da.

Jeg er også fornøyd med de! Funka gull her nå[emoji7][emoji7] men wondfo er bedre 25 mlu!

På A1-testen var det jo tydelig en strek! Håper at det ikke er Ovitrellen som henger i. Hvor mye tok du?
Tok 13 klikk av den på søndag 11/2, så tok jeg resten av den 14/2. Når jeg ser på testen nå så er den nesten helt vekke. Ser den nesten ikke nå. Så er nok ovitrelle! Skal ringe sykehuset i morgen. Lurer på hva som skjer videre da:(

Back
Topp