FEBRUAR 2018

Hvilken uke/dag kan man tidligst ta ultralyd?
Kommer an på hvor og hva du er ute etter å se.
Ved 5 uker bør man kunne se gestasjonssekk og muligens plommesekken. Ved 6 uker kan du ser hjerteaktivitet, men du kan like gjerne ikke se det selv om alt er bra.
Tror IVF-klinikkene helst ønsker man har passert 7 eller 8 uker før UL.

Var på UL 6+0 nå og klarte se hjerteaktivitet.

Hvordan takler mannen deres det når dere får negative tester ? Eller da dere fikk negative tester før.?

Og var du den som var mest "gira" på å begynne på nytt forsøk ??

Jeg går helt i kjelleren når jeg får negativ, 11 innsett og det går bare ikke. Spørte mannen idag om vi kunne begynne å tenke på nytt forsøk hos Hausken og få time så fort som mulig, men fikk bare tilbake at jeg måtte slappe av og det var KUN det jeg tenkte på, noe som stemmer. Men hadde håpet at han var like gira på prøve på nytt. Føler ikke han tar det så tungt :( så er det ingen som skjønner hvordan jeg har det. Venner og familie sier liksom bare at jeg må slappe av. Hater at de sier det :eek:

Håper det er greit at jeg spør her ❤❤ blir skikkelig glad når jeg ser dere andre får positivt test❤såå gøy !!
Det jeg har konkludert med er at denne prøvinga er en prøvelse for forholdet. Hver mnd de 2 siste år har jeg hatt noen dårlige dager når tr kommer og det ikke gikk den mnd heller. Tærer på mye å ha det slik.. da vi hadde første IVF i januar ble ting annerledes for da var jeg overlatt til andre og slappet mer av sånn sett. Men stresset etter innsett og da jeg fikk negativ test var tøft å takle. Jeg testet tidlig og det var ikke han enig i. Så jeg gjorde det i skjul, men det dårlige humøret er vanskelig å skjule. Da biter vi tennene sammen og tenker at det går over etterhvert. Men kunne ønske jeg hadde fått litt mer trøst og omsorg. Min mann var nok skuffet han også, men viser det lite og det kommer i skyggen av min skuffelse. Jeg er veldig klar for nytt forsøk og vil ha det fortest mulig. Han virker mer avslappet til det hele, trur egentlig ikke han kommer til å vise ordentlige følelser omkring dette før jeg får positiv test.

Grusomt når man blir sittende å vente lengre en planlagt. Nå føler jeg at medisinene omtrent ikke fungerer, og har lyst til å be om mer for å roe nervene om ikke annet, men vet ikke hvem jeg skal snakke med :(
Herregud som jeg syter... Beklager[emoji85] Den pingla forhold til dere tøffe

Enig! Den ventetiden er helt forferdelig når man sitter og gruer seg. Håper alt gikk fint!

Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys!
Testdato 9.mars.

Last edited:
Innsett vel gjenno.ført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys!
Testdato 9.mars.

Så herlig[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] gratulerer som ruger[emoji173]️[emoji173]️ nå blir det baby[emoji173]️[emoji173]️

Ser det ikke på bilde... veldig svak

Jeg fikk blendahvite tester i går 13 dpo og negativ digital. Har ikke orket å ta test i dag en gang. Skal ta en ny til helga og hvis den fremdeles er negativ slutter jeg på medisinene.

Så føler absolutt med deg :-(

Blir nok en pause på meg i mars fra IVF, men skal ta blodprøve på mandag og høre med riksen først.

Jeg fikk blendahvite tester i går 13 dpo og negativ digital. Har ikke orket å ta test i dag en gang. Skal ta en ny til helga og hvis den fremdeles er negativ slutter jeg på medisinene.

Så føler absolutt med deg :-(

Blir nok en pause på meg i mars fra IVF, men skal ta blodprøve på mandag og høre med riksen først.

Uff:( ❤❤er ikke noe gøy... har du hatt mange forsøk ??

Uff:( ❤❤er ikke noe gøy... har du hatt mange forsøk ??

Synes også det ser ut som du har to streker på testen :-) Tipper du er gravid!

Det var 1. IVF, men 2. innsett. Har enda 20 embryo på frys, men nå er jeg sååå lei av å være i systemet. Skjønner ikke hvordan du har greid 11 innsett, du er mentalt sterk!

Synes også det ser ut som du har to streker på testen :) Tipper du er gravid!

Det var 1. IVF, men 2. innsett. Har enda 20 embryo på frys, men nå er jeg sååå lei av å være i systemet. Skjønner ikke hvordan du har greid 11 innsett, du er mentalt sterk!
Kan vær det er ovitrelle :( tok den forrige onsdag.

20 på frys?!?! Shit du er heldig !!❤❤ men skjønner du er lei!!:( ja jeg må jo bare gjør det. Vil ikke gi opp! Selv om jeg blir utrolig sliten..

Back
Topp