FEBRUAR 2018

Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Nå er det kjøring straka vegen til Trondheim og uttak! [emoji42][emoji42] Håper angsten fortsatt er rolig når vi kommer fram[emoji173]️

Masse lykke til! Dette kommer til å gå kjempebra:) :Heartred

Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Nå er det kjøring straka vegen til Trondheim og uttak! [emoji42][emoji42] Håper angsten fortsatt er rolig når vi kommer fram[emoji173]️
Masse lykke til!

Det hjelper sikkert godt med medisinene! Masse lykke til!

Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]

Åh, så spennende! Lykke til med testingen!

Det blir spennende! Jeg har pleid å ha to befruktede og ett har pleid å klare seg. Denne gangen hadde jeg også to befruktede og begge klarte seg så jeg fikk satt inn begge. Du hadde vel fire, hvis jeg husker riktig, så du har jo dobbelt så stor sjanse som meg til at det skal gå bra. Lykke til! :-)
Pleid å ha 3 hvor 1 har klart seg, så krysser fingrene for to nå!

Jeg har testet igjen idag 5 dpo (uttesting av Ovitrelle) og strekene var egentlig akkurat like sterke som igår, så dette gjorde meg ikke noe klokere. Kanskje, kanskje tok det litt lengre tid før streken kom på One step og muligens var streken litt tynnere på Babyplan, som eventuelt kan tyde på lavere hcg-nivå idag, men fargen var like sterk som igår på begge. (Redigert: Kom på at urinen så mindre konsentrert ut idag enn igår, så da er det også en feilkilde...) Dumme tester, de må da skjønne at de må bli enten svakere eller sterkere og at de ikke kan holde på på denne måten!

Redigert: Ville det være lurt av meg å bruke tidligtester også? Er det lettere å se fargeøkning/nedgang på dem? Sparer litt på dem, derfor jeg ikke har brukt dem hittil, men skulle gjerne vite om det går opp eller ned...

Last edited:
Tatt pillecoctail nå i bilen! Spent på hvordan jeg reagerer på dem! Straks framme på St Olavs! Har sovet som en Stein hele veien heldigvis, men kjenner hjertepumpa begynner å slå igjen nå[emoji85]

Tatt pillecoctail nå i bilen! Spent på hvordan jeg reagerer på dem! Straks framme på St Olavs! Har sovet som en Stein hele veien heldigvis, men kjenner hjertepumpa begynner å slå igjen nå[emoji85]
Masse masse lykke til! Dette kommer til å gå kjempebra!

Det er utrolig hvor nervepirrende det kan være å gjøre noe så enkelt som å gå på do [emoji23] tror de på kontoret må tro jeg sliter med magen så mye jeg løper frem og tilbake mellom kontorplassen og toalettene!

Jeg ønsker deg masse lykke til med uttaket i dag!! :Heartred

Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]

Imponerende at du ikke har testet før testdato. Føler med deg i dag :Heartred De timene kommer til å bli laaaange og nervepirrende. Vanskelig å fokusere på noe annet. Det blir spennende å høre hvordan det går!

Back
Topp