B
Bellabanan
Guest
Sto med testen i hånda nå, men ombestemte meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Nå er det kjøring straka vegen til Trondheim og uttak! [emoji42][emoji42] Håper angsten fortsatt er rolig når vi kommer fram[emoji173]️
Masse lykke til!Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Nå er det kjøring straka vegen til Trondheim og uttak! [emoji42][emoji42] Håper angsten fortsatt er rolig når vi kommer fram[emoji173]️
Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]
Pleid å ha 3 hvor 1 har klart seg, så krysser fingrene for to nå!Det blir spennende! Jeg har pleid å ha to befruktede og ett har pleid å klare seg. Denne gangen hadde jeg også to befruktede og begge klarte seg så jeg fikk satt inn begge. Du hadde vel fire, hvis jeg husker riktig, så du har jo dobbelt så stor sjanse som meg til at det skal gå bra. Lykke til!
Åh, så spennende! Lykke til med testingen!
Tusen takk [emoji4]ÅÅ så spennende! lykke til
Hvilken uke/dag kan man tidligst ta ultralyd?
Pleid å ha 3 hvor 1 har klart seg, så krysser fingrene for to nå!
Tror det er tidligst etter 7-8 uker. Jeg vil være 8+3
Masse masse lykke til! Dette kommer til å gå kjempebra!Tatt pillecoctail nå i bilen! Spent på hvordan jeg reagerer på dem! Straks framme på St Olavs! Har sovet som en Stein hele veien heldigvis, men kjenner hjertepumpa begynner å slå igjen nå[emoji85]
Hadde håpet at du skulle si tidligere... Jeg har hørt uke 7 og uke 8, så håpet bare at noen kunne si uke 6... Blir gøy da!
Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]
Noen som vet hvor jeg skal på St Olavs? Kvinne-barn-senteret?
Tatt pillecoctail nå i bilen! Spent på hvordan jeg reagerer på dem! Straks framme på St Olavs! Har sovet som en Stein hele veien heldigvis, men kjenner hjertepumpa begynner å slå igjen nå[emoji85]