FEBRUAR 2018

Er innlagt grunner overstimulering, det vurderes tapping av væske i buken.

For det ser ut som kroppen produserer hormoner - HCG nivået mitt er på 112..!
Er det noen som kan noe om nivå? Hva bør jeg ligge på?

Dette er ikke klinikken jeg hører til, men sykehuset i byen min.
De konsentrere seg ikke så mye om jeg er gravid, men at tilstand min forverres med overstiumleringen..
Sniker meg inn fra januargruppen :) 112 var eksakt samme nivå som hos meg 14dpo. Og jeg er gravid 8+4 nå :) Riksen var veldig fornøyd med at hcg nivået var så høyt!

Sniker meg inn fra januargruppen :) 112 var eksakt samme nivå som hos meg 14dpo. Og jeg er gravid 8+4 nå :) Riksen var veldig fornøyd med at hcg nivået var så høyt!

Så utrolig fint å høre. Tusen takk for at du skrev til meg! [emoji176]

d6db020db0937ce53a35bbd63c0b5dd0.heic

Puslet sammen dette i sta! En påminnelse til meg selv når jeg ligger å syns synd på meg selv under uttaket i morgen[emoji23][emoji173]️ Forhåpentligvis et bilde jeg kan putte i et fremtidig babyalbum[emoji173]️[/IMG]

Angrer for at jeg ikke gjorde noe sånt [emoji7]
Fantastisk !
MASSE lykke til i morgen [emoji1320][emoji1320][emoji173]️[emoji1317]

Jeg har mistet selv om jeg har brukt Lutinus. Tror det verste som kan skje, er at det utsetter litt hvis det har gått galt, men tror ikke at det utsetter i mange uker. Jeg har i hvert fall mistet tidlig på Lutinus. Jeg skal bruke det lengre pga habituell abort diagnose (tre aborter eller mer).

Jeg har også 3 aborter innser kalles det før uke 5? Men de er naturlige og ikke med ivf da[emoji848]

Har hatt så mange avbrutte forsøk og fått utskrevet lutinus hver gang så har vel sikkert 6 pk lutinus på resept som jeg ikke har hentet ut!
Hvordan trapper du ned og eventuelt når?[emoji848]
Da skal jeg ikke bråslutte[emoji15]
Nå har jeg jo aldri gjort dette før, men ser for meg at jeg fortsetter på tre til torsdag, så ned til to fredag og lørdag, og én mandag- torsdag. Kan absolutt hende at det ikke har noe for seg, men da føles det som om jeg gjør noe [emoji4]

Håper jeg faktisk får gjennomført disse planene. Kjenner jeg er veldig spent på test i morgen, håper ikke tr dukker opp før jeg får testet.

Så lei følelse å gå rundt med. Hvor mange dpo er du?

Fordelen for deg er at hvis det skulle vise seg at det går bra likevel, får du den oppturen! :) (Jeg er helt motsatt denne gangen og er så sikker på at det går, så kommer til å bli fullstendig knust hvis det ikke gjør det...)

Ja ikke noe gøy.. Men hadde vært helt utrolig å fått den oppturen ja:) jeg håper at den godfølelsen din stemmer!! :D og at jeg tar feil

Så lei følelse å gå rundt med. Hvor mange dpo er du?

Fordelen for deg er at hvis det skulle vise seg at det går bra likevel, får du den oppturen! :) (Jeg er helt motsatt denne gangen og er så sikker på at det går, så kommer til å bli fullstendig knust hvis det ikke gjør det...)

Er 9dpo i dagd ruge dag 4:)

Nå har jeg jo aldri gjort dette før, men ser for meg at jeg fortsetter på tre til torsdag, så ned til to fredag og lørdag, og én mandag- torsdag. Kan absolutt hende at det ikke har noe for seg, men da føles det som om jeg gjør noe [emoji4]

Håper jeg faktisk får gjennomført disse planene. Kjenner jeg er veldig spent på test i morgen, håper ikke tr dukker opp før jeg får testet.

Har du ikke testet en eneste gang enda? Når har du testdato? [emoji16]
Krysser fingrene for deg!! [emoji1317][emoji1317]

Aldri gjort dette med lutinus før jeg heller [emoji5]

d6db020db0937ce53a35bbd63c0b5dd0.heic

Puslet sammen dette i sta! En påminnelse til meg selv når jeg ligger å syns synd på meg selv under uttaket i morgen[emoji23][emoji173]️ Forhåpentligvis et bilde jeg kan putte i et fremtidig babyalbum[emoji173]️[/IMG]

Fantastisk!!
Flaks at jeg har spart på maange av sprøytene mine! Det skal jeg også gjøre!! :)

Da er Forumappen lasta ned igjenn.. Vi er klar for søskenforsøk. Dette blir vårt 5.forsøk,vårt 4. ble avbrutt da det tilfeldigvis ble oppdaga 1(senere flere) svulster i livmor,etter operasjon og oppfølging har vi fått klarsignal og er tilbake til start :-)
Har starta med Progynova og satser på Fryseforsøk på naturlig syklus. UL tirsdag 27.feb for å se hvordan vi ligger an... Det vil vel gjerne si at jeg hører til Mars [emoji23]?? Ble muligens litt overivrig her[emoji4] Uansett,spennende å være i gang igjenn.

Da er Forumappen lasta ned igjenn.. Vi er klar for søskenforsøk. Dette blir vårt 5.forsøk,vårt 4. ble avbrutt da det tilfeldigvis ble oppdaga 1(senere flere) svulster i livmor,etter operasjon og oppfølging har vi fått klarsignal og er tilbake til start :)
Har starta med Progynova og satser på Fryseforsøk på naturlig syklus. UL tirsdag 27.feb for å se hvordan vi ligger an... Det vil vel gjerne si at jeg hører til Mars
emoji23.png
?? Ble muligens litt overivrig her
emoji4.png
Uansett,spennende å være i gang igjenn.
Det er absolutt lov å være overivrig! Må ta de små gledene vi finner i hverdagen :Heartred

...sa tigern og gulpet seg selv i munnen.. flotters, ble visst for søt:knegg:

Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Nå er det kjøring straka vegen til Trondheim og uttak! [emoji42][emoji42] Håper angsten fortsatt er rolig når vi kommer fram[emoji173]️

Har du ikke testet en eneste gang enda? Når har du testdato? [emoji16]
Krysser fingrene for deg!! [emoji1317][emoji1317]

Aldri gjort dette med lutinus før jeg heller [emoji5]
Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]

Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Nå er det kjøring straka vegen til Trondheim og uttak! [emoji42][emoji42] Håper angsten fortsatt er rolig når vi kommer fram[emoji173]️
Masse lykke til i dag, håper på flotte egg ut [emoji4] tenk på den potensielle medaljen, og pust med magen [emoji173]

Så lenge minst et egg har klart seg så blir det innsett [emoji4] Håper selvfølgelig på å sette inn to!

Det blir spennende! Jeg har pleid å ha to befruktede og ett har pleid å klare seg. Denne gangen hadde jeg også to befruktede og begge klarte seg så jeg fikk satt inn begge. Du hadde vel fire, hvis jeg husker riktig, så du har jo dobbelt så stor sjanse som meg til at det skal gå bra. Lykke til! :-)

Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]

ÅÅ så spennende! :D lykke til:D

Jeg har også 3 aborter innser kalles det før uke 5? Men de er naturlige og ikke med ivf da[emoji848]

De kaller det vel gjerne kjemisk graviditet fram til man kan se noe på ultralyd, og det er vel i uke 5, tror jeg? Jeg har maaange... :-( To fra IVF og resten fra naturlig befruktning. Tror det er ni totalt, inkludert en MA og en exu. De fleste veldig tidlige, slik at jeg får symptomer og en svak strek i en eller noen få dager og så begynner jeg å blø omtrent på den tiden jeg skal ha mensen eller litt etter. Noen har vart lengre, slik som MA´en der jeg kom til uke 11, men embryoet hadde stoppet å utvikle seg 6+3. Da jeg hadde exu ble jeg operert i uke 10.

Mulig jeg er på viddene nå, men det innlegget jeg svarte på først handlet om å fortsette med Lutinus lenger, ikke sant? Når du har tre aborter/kjemiske graviditeter bak deg og har mer Lutinus, ville jeg absolutt ha fortsatt. Det skader jo ikke, etter hva jeg har forstått. Både gynekolog privat to ulike steder, lokalsykehuset og Rikshospitalet har sagt at jeg skal ta det til uke 10-12, så det har vært skjønn enighet når det gjelder meg i hvert fall.

Back
Topp