Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Ja, jeg vil tro detAha! [emoji28] da har jeg gått inn å endret!
Er vi over den kjemiske når vi starter i graviditetsuke 6?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg vil tro detAha! [emoji28] da har jeg gått inn å endret!
Jeg tror også du er gravid[emoji173]️ kjipt med overstimulering! Håper du snart blir bedre [emoji4]
Aha! [emoji28] da har jeg gått inn å endret!
lmn86..! Oraklet! Hjelp! [emoji173]️
Jeg leker meg litt med tanken. Hvordan regner jeg ut hvor langt jeg er på vei evt? Og hvilken uke jeg er i..?
Hehe![emoji23][emoji23] I BV sin terminkalkulator så legger du inn uttaksdagen som unnfangelsesdato, og lengden på syklus lar du bare stå på 28 dager[emoji5] da får du riktig termin[emoji1303][emoji1303]
Selvom jeg har en lengre syklus enn 28?
Takk forresten!
Lutinus!
Fikk beskjed fra Porsgrunn i dag at det var bare nødvendig å ta lutinus frem til testdag som var i går men om jeg har igjen så kunne jeg ta resten av pakka.
Jeg har igjen en del i pakka, tror jeg åpnet den på lørdag om jeg ikke husker feil. Men jeg har hatt så mange avbrutte så jeg har resepter liggende på lutinus, ville dere hentet ut mer og ikke sagt noe?[emoji85]
Også lurte jeg litt på dette med at lutinus «stopper mens» om jeg velger å slutte vil jeg da eventuelt spontanabortere tidligere enn om jeg velger å fortsette? Jeg tenker om det jeg har i meg ikke er forenlig med liv .... assa hvorfor går dere andre på lutinus lengre?
Jeg vil heller spontanabortere i uke 5 enn i uke 12 fordi jeg har trosset i lutinus .... Man kan vel spontanabortere selvom man går på lutinus?
Huff føler meg så dum nå[emoji23][emoji85] håper dere forstår hva jeg mener...
Når det er ivf så bruker vi 28 dager uansett! Jeg har redigert innelgget og regnet ut for deg![emoji5]
Hvor mange pakker Lutinus fikk du resept på fra Porsgrunn? Jeg fikk på tre pakker, og med teatdag i morgen har jeg nesten en hel uke igjen ned lutinus dersom testen skulle bli positiv. Jeg tror jeg kommer til å ta det som er igjen, men kanskje trappe ned etter hvert. Har lest flere steder at det ikke er bra å bråslutte, men har ikke noe annet grunnlag for det enn det jeg har lest på ulike forum..Lutinus!
Fikk beskjed fra Porsgrunn i dag at det var bare nødvendig å ta lutinus frem til testdag som var i går men om jeg har igjen så kunne jeg ta resten av pakka.
Jeg har igjen en del i pakka, tror jeg åpnet den på lørdag om jeg ikke husker feil. Men jeg har hatt så mange avbrutte så jeg har resepter liggende på lutinus, ville dere hentet ut mer og ikke sagt noe?[emoji85]
Også lurte jeg litt på dette med at lutinus «stopper mens» om jeg velger å slutte vil jeg da eventuelt spontanabortere tidligere enn om jeg velger å fortsette? Jeg tenker om det jeg har i meg ikke er forenlig med liv .... assa hvorfor går dere andre på lutinus lengre?
Jeg vil heller spontanabortere i uke 5 enn i uke 12 fordi jeg har trosset i lutinus .... Man kan vel spontanabortere selvom man går på lutinus?
Huff føler meg så dum nå[emoji23][emoji85] håper dere forstår hva jeg mener...
Tusen takk. [emoji173]️
Forstår jeg dette rett så har jeg altså termin 2/11, og er på 4+0 i dag?!
Helt surrealistisk dette!!
2 dpo er fysisk umulig , og spesielt for oss med IVF for vi vet nøyaktig befruktningsdag.
One step er ikke bra tester. Er så utrolig svake, at de er vanskelige å tolke. Bedre å bruke andre tester, men kanskje ikke tidligtest da de kanskje kan være litt for følsomme
Ikke IVF, men hos meg pleier det feste seg 4dpo...
Så herlig at du har tatt over stafettpinnen så tidlig[emoji1303][emoji1303] kan sikkert være festesmerter du kjente, men jeg tror nok at det er litt for tidlig til at du kan få utslag på test! Jeg vil tippe det har vært forskjell i urinkonsentrasjon/fargestoff i testene som gjør at den er sterkere idag! Ser også at den er sterkere! Håper jeg tar feil, og at du evt setter verdensrekord i å få tidlig utslag på graviditet[emoji1303][emoji1303][emoji23][emoji23]
Samme her!! Er utrolig slitsomt!! Blir jo livredd!! Vi får krysse fingrene for at det bare er ligamentsmerter[emoji7][emoji7] jeg tør ikke slutte på progesteron, så det stopper vel uansett blødning!!
Det heter det[emoji5][emoji1303] er at livmoren utvider seg! Og det kan kjennes ut som menssmerter/mensmurringer! Og det er heeeelt normalt!!!
Ja jeg så det! Og jeg mista ganske tidlig sist jeg også! Men vi har bestemt oss for å glede oss over graviditeten, og ikke la frykten for ny abort ta over den gleden! Vi kommer til å bli like knust om vi mister uansett om vi har gledet oss eller vært konstant redde! Om vi kommer oss til termin så håper jeg at jeg kan se tilbake på en graviditet med glede, ikke at jeg lot frykten styre[emoji173]️
Jeg har mistet tidligere selv om jeg har gått på progesteron, så jeg tror ikke det stopper blødning hvis det har gått galt. Kanskje det kan utsette, men ikke stoppe helt. Menssmerter er jo vanlig i tidlig svangerskap uansett, så ikke bekymre dere så mye (men skjønner godt at dere gjør det, siden jeg ville gjort det samme selv...)
Tok ny test idag. Testen er nesten helt hvit. (Ovitrellen) er 13 dpo idag. Tviler sterkt på at den kommer til å stige nå. Siden den er veeldig svak nå, ser den nesten ikke. Skjønner ikke dette... 11 innsett og kun sett en positiv test. Og det var i 2015.. Blir så lei skjønner ikke hvorfor!! Må bare få det ut.
Vis vedlegget 245060
Min «ovitrielle-test». Negativ. Da får vi bare håpe det skjer et mirakel og den blir positiv etterhvert <3