FEBRUAR 2018

Er innlagt grunner overstimulering, det vurderes tapping av væske i buken.

For det ser ut som kroppen produserer hormoner - HCG nivået mitt er på 112..!
Er det noen som kan noe om nivå? Hva bør jeg ligge på?

Dette er ikke klinikken jeg hører til, men sykehuset i byen min.
De konsentrere seg ikke så mye om jeg er gravid, men at tilstand min forverres med overstiumleringen..

Håper du blir fort bra! Supert at du er gravid:D gratulerer så mye:D

Dette her er kanskje ganske rart å si, og veldig tidlig å si, men er så 100% sikker på at det her ikke går. Er sånn at jeg ikke orker å teste engang, har ikke lyst heller..Skjønner ikke hvor dette kommer fra egentlig, men kanskje vi bare kjenner det på oss når ting går riktig vei og ikke:sorry:

Kjenner til det! Jeg får som regel en magefølelse på om det har klaffet eller ikke! Og det har brukt å stemme! Men håper den snur til deg[emoji173]️[emoji173]️

Kjenner til det! Jeg får som regel en magefølelse på om det har klaffet eller ikke! Og det har brukt å stemme! Men håper den snur til deg[emoji173]️[emoji173]️

Ja.. Før jeg fant ut at jeg var gravid sist visste jeg testen kom til å være positiv.. Ja håper den snur.. ❤️

4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.

Krysser fingrene[emoji1317] Det er så nervepirrende den tiden fra uttak til innsett. Sender gode tanker[emoji93]

Dette her er kanskje ganske rart å si, og veldig tidlig å si, men er så 100% sikker på at det her ikke går. Er sånn at jeg ikke orker å teste engang, har ikke lyst heller..Skjønner ikke hvor dette kommer fra egentlig, men kanskje vi bare kjenner det på oss når ting går riktig vei og ikke:sorry:

Huff...kjenner den følelsen ja. Men ingenting er sikkert før det motsatte er bevist[emoji1317]

d6a669c78cd737c810ce6653c1db96c2.jpg

Gratulerer[emoji173]️ Det ser jo veldig bra ut!

Håper at overstimulering snart roer seg også[emoji1374]

Herremin, herremin! Jeg tørr ikke bli ordentlig glad! [emoji85] Owæ..
Har ikke tatt hjemmetest selv enda..

Hvordan takler mannen deres det når dere får negative tester ? Eller da dere fikk negative tester før.?

Og var du den som var mest "gira" på å begynne på nytt forsøk ??

Jeg går helt i kjelleren når jeg får negativ, 11 innsett og det går bare ikke. Spørte mannen idag om vi kunne begynne å tenke på nytt forsøk hos Hausken og få time så fort som mulig, men fikk bare tilbake at jeg måtte slappe av og det var KUN det jeg tenkte på, noe som stemmer. Men hadde håpet at han var like gira på prøve på nytt. Føler ikke han tar det så tungt :( så er det ingen som skjønner hvordan jeg har det. Venner og familie sier liksom bare at jeg må slappe av. Hater at de sier det :o

Håper det er greit at jeg spør her ❤❤ blir skikkelig glad når jeg ser dere andre får positivt test❤såå gøy !!

Hvordan takler mannen deres det når dere får negative tester ? Eller da dere fikk negative tester før.?

Jeg går helt i kjelleren når jeg får negativ, 11 innsett og det går bare ikke. Spørte mannen idag om vi kunne begynne å tenke på nytt forsøk hos Hausken og få time så fort som mulig, men fikk bare tilbake at jeg måtte slappe av og det var KUN det jeg tenkte på, noe som stemmer. Men hadde håpet at han var like gira på prøve på nytt. Føler ikke han tar det så tungt :( så er det ingen som skjønner hvordan jeg har det. Venner og familie sier liksom bare at jeg må slappe av. Hater at de sier det :o

Håper det er greit at jeg spør her [emoji173][emoji173] blir skikkelig glad når jeg ser dere andre får positivt test[emoji173]såå gøy !!

Min har takla det litt bedre enn meg, men han blir lei seg ja! Han har villet kjøre på med nytt forsøk med en gang, men har latt meg ta den avgjørelsen siden det er min kropp som proppes med hormoner! Etter det siste negative forsøket i høst så klikket han litt på meg fordi jeg ikke ville drikke på fest den dagen vi hadde testdag, og da var han veldig tydelig på at jeg måtte prøve å fokusere på noe annet og ikke la det styre hele livet! Han sa han savnet kona si, og at han ikke sett meg smile og le ordentlig på mange måneder! Og det var helt sant!!! Det fikk meg til å tenke, selvom måten han gjorde det på ikke var fin! Etter det har jeg prøvd å fokusere litt på andre ting, og det hjalp meg! Vi hadde to mnd pause i jula, og det var helt nydelig! Og nødvendig!! Før det hadde jeg forsøk tre sykluser på rad!

Håper det er greit at jeg spør her [emoji173][emoji173] blir skikkelig glad når jeg ser dere andre får positivt test[emoji173]såå gøy !!

Det virker som samboeren min lar meg bestemme når det passer meg. Han sier ikke så mye, men trøster meg og er med på kontroller evt.
Vi har vært i gjennom 4 forsøk nå (siste ble avbrutt). Jeg var litt lei meg i noen dager, men så må jeg se fremover. Jeg fikk avtalt en samtale hos Hausken noen dager etter avbrutt forsøk (på Riksen) for å kunne ha en plan. Jeg har nå fått et opplegg og kan starte når jeg føler for det. Jeg synes det hjelper å ha et forsøk å se frem til (uansett når det blir[emoji4]).

Man blir litt oppsatt på å få det til så er veldig vanskelig å tenke på noe annet. Jeg føler at livet blir satt litt på hold mens man holder på...
vanskelig for andre å forstå dessverre.
Men må nesten bare holde ut, skal lykkes snart håper jeg[emoji4]

Det heter det[emoji5][emoji1303] er at livmoren utvider seg! Og det kan kjennes ut som menssmerter/mensmurringer! Og det er heeeelt normalt!!!

Ja jeg så det! Og jeg mista ganske tidlig sist jeg også! Men vi har bestemt oss for å glede oss over graviditeten, og ikke la frykten for ny abort ta over den gleden! Vi kommer til å bli like knust om vi mister uansett om vi har gledet oss eller vært konstant redde! Om vi kommer oss til termin så håper jeg at jeg kan se tilbake på en graviditet med glede, ikke at jeg lot frykten styre[emoji173]️
Tror dette er så viktig oppi alt dette [emoji173] det er bekymringer omtrent fra man blir henvist til ivf, og de blir ikke mindre etter hvert som man starter prosessen. Jeg tror spesielt vi ivf-ere bruker mye energi på å bekymre oss også etter positiv test, selv om det eneste det bidrar til er at vi blir mentalt utslitt. Kjempefint at dere klarer å glede dere over graviditeten og skyve bekymringene litt til siden [emoji4]

Det i alle fall godt å få bekreftelse fra andre som har det på samme vis :happy: Spørs om det ikke er vanligere enn man tror. Men når smertene minner om menssmerter får jeg helt noia!! :woot: Jeg har egentlig vært nokså optimistisk. Men så leser jeg om andre som det har gått galt med, og da frykter jeg det verste selv.
Blir tre laaange uker til TUL. Har du fått tid?

Man må bare forsøke å være optimistisk... jeg er forberedt(så forberedt man kan være) på at det kan gå galt. Men jeg prøøøver å være optimistisk [emoji85][emoji16]

Jeg har ikke fått noen konkret time, jeg hører til Porsgrunn og fikk bare melding i stad om jeg ville ha den hos de eller her i nærheten. Bor et stykke unna Porsgrunn. Men hun skrev alt etter 12.3. Så håper jeg får noe nærme den datoen [emoji16] har du fått time?

Er sånn det er, man er i graviditetsuke 5 i den uka vi er 4+0-4+6! Men ser du har feil graviditetslengde i appen din, vi er 4+4 idag! Gå på Innstillinger -> Min graviditet -> gravidutetslengde! Så velger du 40+3 [emoji5] da blir den riktig[emoji1303]

Aha! [emoji28] da har jeg gått inn å endret!
Er vi over den kjemiske når vi starter i graviditetsuke 6?

Owæææ. Kan dette være mulig! Herregud!! Tusen takk!!

Jeg tror også du er gravid[emoji173]️ kjipt med overstimulering! Håper du snart blir bedre [emoji4]

Back
Topp