Okei 9 dpo i dag da
Jepp[emoji1303][emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei 9 dpo i dag da
Skulle tro det ja, har ikke tatt hensyn til når på døgnet EL/festing da, men som regel har det festet seg 4 dpo..Det må da være tidligst mulig med tanke på hvordan egget deler seg?
Er i dag 4+2, men det er fortsatt veldig nervepirrende dager. I natt fikk jeg skikkelig menssmerter. Men det var ikke helt det samme, for smertene i livmoren kom og gikk med noen mintters intervall. Jeg fryktet selvfølgelig det verste! Men jeg har heldigvis ikke begynt å blø, og dagens test er lik gårsdagens. Håper det er livmora som holder på å utvide seg. Kjenner fortsatt litt murringer. Dette er å bli gal av!!
Jeg er også 4+2 og kjente mye greier nedi der i går.. stakk skikkelig og veldig mye mensmurringer... kanskje deg bare er vanlig å kjenne mer nå som vi begge er 4+2?
Jeg har vært så negativ igjennom hele forsøket så prøver å tenke litt mer positivt [emoji85][emoji16][emoji1317]
Dumt spørsmål kanskje men [emoji15]
Har lastet ned den appen her... og det står jeg er i graviditetsuke 5, men på siden står det 4+2.
Kan noen forklare hvorfor det står sånn?
Vis vedlegget 245100
Kanskje fordi du er inne i den femte uka??
Du er fullgåtte 4+2, men i din femte ukeDumt spørsmål kanskje men [emoji15]
Har lastet ned den appen her... og det står jeg er i graviditetsuke 5, men på siden står det 4+2.
Vis vedlegget 245100
Dumt spørsmål kanskje men [emoji15]
Vis vedlegget 245100
4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.
4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.
Er innlagt grunner overstimulering, det vurderes tapping av væske i buken.
For det ser ut som kroppen produserer hormoner - HCG nivået mitt er på 112..!
Er det noen som kan noe om nivå? Hva bør jeg ligge på?
Dette er ikke klinikken jeg hører til, men sykehuset i byen min.
De konsentrere seg ikke så mye om jeg er gravid, men at tilstand min forverres med overstiumleringen..
Hvor mange dpo evt uker er du i dag da?
14 DPO i dag..
Er innlagt grunner overstimulering, det vurderes tapping av væske i buken.
For det ser ut som kroppen produserer hormoner - HCG nivået mitt er på 112..!
Er det noen som kan noe om nivå? Hva bør jeg ligge på?
Dette er ikke klinikken jeg hører til, men sykehuset i byen min.
De konsentrere seg ikke så mye om jeg er gravid, men at tilstand min forverres med overstiumleringen..