FEBRUAR 2018

Det må da være tidligst mulig med tanke på hvordan egget deler seg?
Skulle tro det ja, har ikke tatt hensyn til når på døgnet EL/festing da, men som regel har det festet seg 4 dpo..

Er i dag 4+2, men det er fortsatt veldig nervepirrende dager. I natt fikk jeg skikkelig menssmerter. Men det var ikke helt det samme, for smertene i livmoren kom og gikk med noen mintters intervall. Jeg fryktet selvfølgelig det verste! Men jeg har heldigvis ikke begynt å blø, og dagens test er lik gårsdagens. Håper det er livmora som holder på å utvide seg. Kjenner fortsatt litt murringer. Dette er å bli gal av!! :nailbiting:

Jeg er også 4+2 og kjente mye greier nedi der i går.. stakk skikkelig og veldig mye mensmurringer... kanskje deg bare er vanlig å kjenne mer nå som vi begge er 4+2?
Jeg har vært så negativ igjennom hele forsøket så prøver å tenke litt mer positivt [emoji85][emoji16][emoji1317]

Dumt spørsmål kanskje men [emoji15]
Har lastet ned den appen her... og det står jeg er i graviditetsuke 5, men på siden står det 4+2.
Kan noen forklare hvorfor det står sånn?
IMG_0413.jpg

Jeg er også 4+2 og kjente mye greier nedi der i går.. stakk skikkelig og veldig mye mensmurringer... kanskje deg bare er vanlig å kjenne mer nå som vi begge er 4+2?
Jeg har vært så negativ igjennom hele forsøket så prøver å tenke litt mer positivt [emoji85][emoji16][emoji1317]

Det i alle fall godt å få bekreftelse fra andre som har det på samme vis :happy: Spørs om det ikke er vanligere enn man tror. Men når smertene minner om menssmerter får jeg helt noia!! :woot: Jeg har egentlig vært nokså optimistisk. Men så leser jeg om andre som det har gått galt med, og da frykter jeg det verste selv.
Blir tre laaange uker til TUL. Har du fått tid?

Dumt spørsmål kanskje men [emoji15]
Har lastet ned den appen her... og det står jeg er i graviditetsuke 5, men på siden står det 4+2.
Kan noen forklare hvorfor det står sånn?
Vis vedlegget 245100

Er sånn det er, man er i graviditetsuke 5 i den uka vi er 4+0-4+6! Men ser du har feil graviditetslengde i appen din, vi er 4+4 idag! Gå på Innstillinger -> Min graviditet -> gravidutetslengde! Så velger du 40+3 [emoji5] da blir den riktig[emoji1303]

Har ikke klart å logge på forum på mange dager pga passord-trøbbel men nå kommer jeg endelig inn både på web og app! Gleder meg til å følge testingen til alle rugere dagene fremover[emoji846][emoji1305] Heier skikkelig på st februar blir en bra mnd for mange! Håper snart på en blødning etter avbrutt fryseforsøk så jeg kan komme i gang igjen. Noen sier at den skal komme et par dager etter avslutter progynova men merker ingen ting enda.... kanskje ledende follikkel som har tatt over hormonene nå og må vente på vanlig EL? Noen her som har erfaring med dette? Hadde virkelig håpet å bare få starte rett på ny runde progynova denne uken. Er sååå utålmodig[emoji23][emoji23]

4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.

4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.

Krysser fingrene! [emoji173]️

Så bra! Lykke til[emoji173]️ Jeg har uttak i morgen! Gruer meg, så håper vi får ut greit med egg også!

Er innlagt grunner overstimulering, det vurderes tapping av væske i buken.

For det ser ut som kroppen produserer hormoner - HCG nivået mitt er på 112..!
Er det noen som kan noe om nivå? Hva bør jeg ligge på?

Dette er ikke klinikken jeg hører til, men sykehuset i byen min.
De konsentrere seg ikke så mye om jeg er gravid, men at tilstand min forverres med overstiumleringen..

De konsentrere seg ikke så mye om jeg er gravid, men at tilstand min forverres med overstiumleringen..

Hvor mange dpo evt uker er du i dag da?

Krysser alt som krysses kan!!

Det er en fin verdi[emoji173]️ gratulerer, du er gravid[emoji8][emoji8]

Image1519127664.018232.jpg

Dette her er kanskje ganske rart å si, og veldig tidlig å si, men er så 100% sikker på at det her ikke går. Er sånn at jeg ikke orker å teste engang, har ikke lyst heller..Skjønner ikke hvor dette kommer fra egentlig, men kanskje vi bare kjenner det på oss når ting går riktig vei og ikke:sorry:

Back
Topp