Kloke testedamer, nå trenger jeg noen synspunkter.
Jeg er 4 dpo idag, to dager etter innsett. Igår 3 dpo kjente jeg to stikk på samme sted i livmorområdet rett etter hverandre. Har kjent liknende stikk noen ganger tidligere ved implantasjon, men det har da vært kraftigere stikk og de har kommet litt lengre tid etter eggløsning/egguthenting enn 3 dpo. Igår kveld var puppene mine plutselig blitt ømme (det kan utmerket godt skyldes Lutinus) og jeg opplevde også noen andre symptomer jeg pleier å få som gravid (men kan selvsagt komme av andre ting også, Lutinus for eksempel er en veldig god kandidat...). Jeg avskrev alt som forårsaket av Lutinus, for 3 dpo er tross alt veldig tidlig for implantasjon, selv om jeg har lest at det kan forekomme mellom 2 og 10 dpo, mens mellom 5 og 7 dpo er det vanligste.
Så kommer det store "men´et": jeg holder jo på å teste ut ovitrelle, og igår fikk jeg en knapt synlig strek uten farge på testen. Tenkte at testen kom til å bli negativ idag eller imorgen, men så er den sterkere idag og den er rosa! Jeg er bare 4 dpo, så det må vel skyldes forskjellig mengde fargestoff mellom testene eller kanskje urinen var mer konsentrert idag?
Produserer et eller to festede embryoer tilstrekkelig mengde hcg etter ett døgn til at det vil øke styrken på teststreken når det allerede er hcg der pga Ovitrelle?
Har noen opplevd å få sterkere teststrek når hcg synker? Er onestep-tester.
Jeg trodde aldri jeg skulle begynne å legge ut "teste ut Ovitrelle"-bilder så tidlig, men når streken er sterkere idag, så må jeg bare.
(lmn86: Jeg overtok like godt stafettpinnen, som du ville gi fra deg, for testespamming av tråden med en gang du gav deg. ;-) )
Synspunkter på hva dette er mottas med stor takk!
Vis vedlegget 245039
Lagt til: Tror kanskje at jeg tisset en gang natt til igår og ikke natt til idag. Kan det evt. gjøre utslaget og gi sterkere test idag?