FEBRUAR 2018

Ja, nå er det veldig spennende! Jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus. Legen sa at jeg ikke trengte progesteronstøtte. Etter litt vurdering frem og tilbake stolte jeg på henne... og kroppen min da :happy: Deilig å slippe de pillene da.

Føler med deg! :Heartred De dagene rundt testing er veldig nervepirrende! Jeg ønsker deg masse lykke til!

Så bra at det funket uten masse medisiner[emoji7][emoji7][emoji7] Må jo være det aller beste for kroppen.
Tusen takk for det, krysser fingrene for at det skal gå bra med alle her

Ja, bruker Lutinus x 3 pr.dag + Fragmin pga litt overstimulering. Skal visst gå på Lutinus til blodprøven er tatt, og den skal tas 8/3[emoji38]
Lurer på hvorfor noen får beskjed om å bruke Lutinus lenger og noen bare frem til testdato. På frys er det jo mye lenger, men rart med så ulik praksis på fersk... hvor lenge tenker du å gå på Lutinus?
På UNN er det vanlig at man tar blodprøve og så ringer man inn når den er tatt for å få svaret.

Veldig rart det der ja!! At det er så forskjellig fra klinikk til klinikk på ferskforsøka! Jeg velger å gå litt lenger, og fikk gå på Cyclogest istedet for Lutinus! Er ikke like mye gris heldigvis! Er den jeg har brukt på fryseforsøka!

Dette er så latterlig, men jeg føler så behov for å teste og sammenlikne tester. Skjønner jo at jeg absolutt tidligst kan få svak babystrek til helga og at Ovitrellen først må ut av kroppen, men jeg vil vite nå... (Og så er det jo ingenting å vite enda en gang, for de har jo aller mest sannsynlig ikke festet seg så tidlig som 3 dpo...). Sitter bare og surfer hver gang jeg har ledig tid for å lete etter sjanse for graviditet ved innsett av to, sjanse for tvillinger ved innsett av to og også enda mer optimistiske søk om tvillingsvangerskap, gravidklær og babyer og i det hele tatt. Nedturen kommer til å bli så utrolig stor hvis det ikke går denne gangen. Har liksom tatt seieren fullstendig på forskudd og fatter nesten ikke hvor denne optimismen kommer fra.

Vet det egentlig er alt for tidlig, men er det noen av dere som har fått noen symptomer?
Fokuset er jo kun på en plass for tiden[emoji23][emoji85][emoji15]

Jeg får 15/11 på babyverden og 12/11 på den danske siden, interessant..
Hvis jeg får innsett selvfølgelig.

Da har sikkert Norge og Danmark ulik svangerskapslengde[emoji5]

Uffaa! Mannen har feber, 2 dager før uttak. Har det noe å si? Leste noe ang mannen og feber ol, men var det helst noen mnd før det var snakk om? Finner ikke igjen det papiret her nå såklart :/ Han lurer også på om han kan ta Ibux, eller må han holde seg til Paracet?

Bruker Nhi foreløpig. På min utregning Vis vedlegget 245006men jeg skal høre litt med legen her hva de vanligvis bruker her siden noen teller 282 dager og andre 283

Hadde du innsett den 12?[emoji5]
Fikk ikke den kalkulatoren til å stemme, så måtte jukse med menstruasjonsdato for å få rett dato på befruktning. Fikk termindato 10/11 når jeg jukset slik at befruktningsdagen ble den 14/2 (dagen for uttak). Kompliserte greier[emoji23]

Jeg vil helst vite om negativt så tidlig som mulig! Går du på lutinus eller noen annen progesteron? Og hvor lenge skal du gå på den? Hvis du evt slutter på den før testdato, og forsøket er negativt, så vil du jo få blødning! Jeg skulle egentlig slutta på fredag, to uker etter uttak! Men jeg tør ikke slutte[emoji12]

Tar bare hjemmetest!

Der sa du noe lurt, blir nok å teste tidlig her for å få vite om det er negativt så fort som mulig:confused:

Dette er så latterlig, men jeg føler så behov for å teste og sammenlikne tester. Skjønner jo at jeg absolutt tidligst kan få svak babystrek til helga og at Ovitrellen først må ut av kroppen, men jeg vil vite nå... (Og så er det jo ingenting å vite enda en gang, for de har jo aller mest sannsynlig ikke festet seg så tidlig som 3 dpo...). Sitter bare og surfer hver gang jeg har ledig tid for å lete etter sjanse for graviditet ved innsett av to, sjanse for tvillinger ved innsett av to og også enda mer optimistiske søk om tvillingsvangerskap, gravidklær og babyer og i det hele tatt. Nedturen kommer til å bli så utrolig stor hvis det ikke går denne gangen. Har liksom tatt seieren fullstendig på forskudd og fatter nesten ikke hvor denne optimismen kommer fra.
Jeg Og! Jeg sitter å søker på ting hele dagen! Klarer ikke la vær å tenke på noe annet. Tror jeg har søkt på alle mulige måter idag om menssmerte før positiv test, menssmerte 12dpo osv. Men blir helt gal av dette!!:o

Uffaa! Mannen har feber, 2 dager før uttak. Har det noe å si? Leste noe ang mannen og feber ol, men var det helst noen mnd før det var snakk om? Finner ikke igjen det papiret her nå såklart :/ Han lurer også på om han kan ta Ibux, eller må han holde seg til Paracet?
holde seg til paracet. hvor høy feber har han? fortell klinikken om det når dere kommer med prøven sånn at de vet
Hadde du innsett den 12?[emoji5]
Fikk ikke den kalkulatoren til å stemme, så måtte jukse med menstruasjonsdato for å få rett dato på befruktning. Fikk termindato 10/11 når jeg jukset slik at befruktningsdagen ble den 14/2 (dagen for uttak). Kompliserte greier[emoji23]
jeg og bringebæra hadde uttak den 12, derfor har jeg satt datoene slik at det blir befruktning til den dagen... også jukset mye med datoer for å si det sånn.... går man etter siste mens skulle jeg hatt 7.nov og det stemmer ikke overhode for det er jo innsett som befruktning

Har ingenting å si! Mannen min hadde uka før uttak ifjor, og da fikk vi beskjed om at det kunne vært et problem om han hadde hatt febe tre MÅNEDER før uttak!!! Er så lang tid sæden bruker fra den «lages» til den «kommer ut»!

holde seg til paracet. hvor høy feber har han? fortell klinikken om det når dere kommer med prøven sånn at de vet

jeg og bringebæra hadde uttak den 12, derfor har jeg satt datoene slik at det blir befruktning til den dagen... også jukset mye med datoer for å si det sånn.... går man etter siste mens skulle jeg hatt 3.nov og det stemmer ikke overhode

Stemmer ikke med min mens overhode heller, men det er vel befruktningsdatoen som er viktigst vil jeg tro[emoji5]

Der sa du noe lurt, blir nok å teste tidlig her for å få vite om det er negativt så fort som mulig:confused:

Gjør det! Jeg har slutta på Cyclogest noen dager før testdato på mine negative forsøk, uten å sagt noe til St.Olavs såklart[emoji12][emoji12]

Stemmer ikke med min mens overhode heller, men det er vel befruktningsdatoen som er viktigst vil jeg tro[emoji5]
haha, hva har unn sagt til deg? lurer på hvordan de regner, for st.olavs regner insett som befruktning uansett alder på knøttet, og selv en stein skjønner jo at det blir jo feil :hilarious:

Gjør det! Jeg har slutta på Cyclogest noen dager før testdato på mine negative forsøk, uten å sagt noe til St.Olavs såklart[emoji12][emoji12]
kan jeg f.eks gjøre det for å tirre mensen på plass? for hvis jeg får mens neste uke er løpet mitt for eksamen kjørt :sorry: så det blir liksom dobbelt-skuff om jeg får mensen fordi jeg må ta eksamen om 1 år

haha, hva har unn sagt til deg? lurer på hvordan de regner, for st.olavs regner insett som befruktning uansett alder på knøttet, og selv en stein skjønner jo at det blir jo feil :hilarious:

kan jeg f.eks gjøre det for å tirre mensen på plass? for hvis jeg får mens neste uke er løpet mitt for eksamen kjørt :sorry: så det blir liksom dobbelt-skuff om jeg får mensen fordi jeg må ta eksamen om 1 år

Jeg hadde ikke slutta før på ferskforsøk! Der slutter du jo allerede to dager før test! På fryseforsøk er testdato 19 dpo, og man skal egentlig gå på cyclogest/progynova tom uke 10! På mitt første ferskforsøk så slutta jeg på Lutinus når jeg skulle, og blødningen kom på testdato!

Back
Topp