Så bra! Kjekt å vite hvis det ikke holder med de nærmere 100 testene jeg har liggende...
Haha[emoji23][emoji23] jeg har tatt 35 stk til nå! Blir vel 1 digital til forhåpentligvis[emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Kjekt å vite hvis det ikke holder med de nærmere 100 testene jeg har liggende...
Noen som vet hvor lang tid en blasto bruker på å feste seg?
Haha[emoji23][emoji23] jeg har tatt 35 stk til nå! Blir vel 1 digital til forhåpentligvis[emoji7][emoji7]
Kjøpte begge deler tenkte det var lettest med strimler hvis jeg tør å teste tidlig
Dvs at du er 6 dpo imorra ja[emoji5] jeg fikk positiv ovitrellestrek 6 og 7 dpo, blank 8 dpo og babystrek 9 dpo! Kom en svaaaak strek på 8 dpo etter den var tørka[emoji5] dpo står for days past ovulation, så blir egentlig litt feil å bruke for oss! Men vi regner uttaksdag som EL, og dagen etter 1 dpo[emoji5] lettere å regne med enn rugedager, for hvilke rugedag man tester positivt avhenger veldig av hvor mange dagers egg man setter inn[emoji5][emoji5]
Nei, fått beskjed om å ta urinprøve hjemmeJa, ditt egg var jo tredagers, så da er det vel lettere å få positiv tidligere[emoji5] Er enda usikker når jeg skal teste... har så inderlig lyst at den skal bli positiv denne gangen, men jeg forbereder meg nok med at det ikke går[emoji51] Så blir iallefall ikke nedturen like stor[emoji5]
Tar dere alle blodprøve på testdato?
Nei, kun vanlig graviditetstest hjemme. Men har avtale med fastlegen med blodprøver dersom testene blir positive.Ja, ditt egg var jo tredagers, så da er det vel lettere å få positiv tidligere[emoji5] Er enda usikker når jeg skal teste... har så inderlig lyst at den skal bli positiv denne gangen, men jeg forbereder meg nok med at det ikke går[emoji51] Så blir iallefall ikke nedturen like stor[emoji5]
Veldig forskjellig! Fra et par dager til en uke! VictoriaH fikk vel positiv 9 dpo, men det var fersk blasto! Fryseegg kan vel være litt tregere! Jeg tror jeg hadde hatt positiv test 9/10 dpo om jeg hadde testa tidligere på mitt fryseforsøk hvor jeg ble gravid! Pga styrken på testen 11 dpo!
Ja, ditt egg var jo tredagers, så da er det vel lettere å få positiv tidligere[emoji5] Er enda usikker når jeg skal teste... har så inderlig lyst at den skal bli positiv denne gangen, men jeg forbereder meg nok med at det ikke går[emoji51] Så blir iallefall ikke nedturen like stor[emoji5]
Offisiell testdag[emoji173]️
Vis vedlegget 244882
Vis vedlegget 244883
Nå kan dere andre få ta over teste-spammingen her! Sier meg fornøyd med testingen nå, og prøver på 3+ om en ukes tid[emoji7][emoji7]
Ja, ditt egg var jo tredagers, så da er det vel lettere å få positiv tidligere[emoji5] Er enda usikker når jeg skal teste... har så inderlig lyst at den skal bli positiv denne gangen, men jeg forbereder meg nok med at det ikke går[emoji51] Så blir iallefall ikke nedturen like stor[emoji5]
Jeg vil helst vite om negativt så tidlig som mulig! Går du på lutinus eller noen annen progesteron? Og hvor lenge skal du gå på den? Hvis du evt slutter på den før testdato, og forsøket er negativt, så vil du jo få blødning! Jeg skulle egentlig slutta på fredag, to uker etter uttak! Men jeg tør ikke slutte[emoji12]
Tar bare hjemmetest!
Jeg skulle ikke ta blodprøve på testdato, bare hjemmetest. Har mulighet til å ta blodprøve hos fastlegen. Men enn så lenge har jeg ikke behov for det. Har ikke gått på progesteronstøtte og ingen TR ved IKM, så da stoler jeg på de positive testene enn så lenge
Det er bare utrolig forskjellig, virker ikke som om noen av dem har en god grunn til det.Ja, bruker Lutinus x 3 pr.dag + Fragmin pga litt overstimulering. Skal visst gå på Lutinus til blodprøven er tatt, og den skal tas 8/3[emoji38]
Lurer på hvorfor noen får beskjed om å bruke Lutinus lenger og noen bare frem til testdato. På frys er det jo mye lenger, men rart med så ulik praksis på fersk... hvor lenge tenker du å gå på Lutinus?
På UNN er det vanlig at man tar blodprøve og så ringer man inn når den er tatt for å få svaret.
Det er bare utrolig forskjellig, virker ikke som om noen av dem har en god grunn til det.
Jeg skal bare gå på lutinus til to dager før test-dato.. blir jo helt tullerusk av dette svineriet så jeg gleder meg til å slutte sånn at jeg får ha slufsa mi ifred.
Jeg har brukt både tostreker.no og billigtester.no, vært fornøyd med begge [emoji4]Hvor kjøper dere forresten testene deres? Noen som har bestill på billigetester.no?
Supert, takk Jeg hører til UNN, og det er første barnet ja. Hadde et forsøk i høst som ble avbrutt og et frys før jul, men det var av litt dårlig kvalitet etter frysern, så det gikk ikke så bra. Er helt ny på dette med forum, men synes det er så spennende å følge flere i samme situasjon
Ingen blodprøve på meg heller, kun hjemmetest.Ja, ditt egg var jo tredagers, så da er det vel lettere å få positiv tidligere[emoji5] Er enda usikker når jeg skal teste... har så inderlig lyst at den skal bli positiv denne gangen, men jeg forbereder meg nok med at det ikke går[emoji51] Så blir iallefall ikke nedturen like stor[emoji5]
Var det fersk eller fryseforsøk du hadde? Så spennende[emoji7][emoji7] Grugleder meg til å teste[emoji23]