FEBRUAR 2018

Så bra! Kjekt å vite hvis det ikke holder med de nærmere 100 testene jeg har liggende... :-)

Haha[emoji23][emoji23] jeg har tatt 35 stk til nå! Blir vel 1 digital til forhåpentligvis[emoji7][emoji7]

Noen som vet hvor lang tid en blasto bruker på å feste seg?

Veldig forskjellig! Fra et par dager til en uke! VictoriaH fikk vel positiv 9 dpo, men det var fersk blasto! Fryseegg kan vel være litt tregere! Jeg tror jeg hadde hatt positiv test 9/10 dpo om jeg hadde testa tidligere på mitt fryseforsøk hvor jeg ble gravid! Pga styrken på testen 11 dpo!

Haha[emoji23][emoji23] jeg har tatt 35 stk til nå! Blir vel 1 digital til forhåpentligvis[emoji7][emoji7]

Ja, testekjøpingen tok visst litt overhånd. Tenkte at jeg aldri skulle oppleve å gå tom igjen og måtte kjøpe dyre apotektester, slik jeg måtte i romjula. Har vel 40 eltester også. Viktig å ha hele utvalget...

3+ på digital skjønner jeg at du har lyst til å se, ja. :-)

Dvs at du er 6 dpo imorra ja[emoji5] jeg fikk positiv ovitrellestrek 6 og 7 dpo, blank 8 dpo og babystrek 9 dpo! Kom en svaaaak strek på 8 dpo etter den var tørka[emoji5] dpo står for days past ovulation, så blir egentlig litt feil å bruke for oss! Men vi regner uttaksdag som EL, og dagen etter 1 dpo[emoji5] lettere å regne med enn rugedager, for hvilke rugedag man tester positivt avhenger veldig av hvor mange dagers egg man setter inn[emoji5][emoji5]

Ja, ditt egg var jo tredagers, så da er det vel lettere å få positiv tidligere[emoji5] Er enda usikker når jeg skal teste... har så inderlig lyst at den skal bli positiv denne gangen, men jeg forbereder meg nok med at det ikke går[emoji51] Så blir iallefall ikke nedturen like stor[emoji5]
Tar dere alle blodprøve på testdato?

Ja, ditt egg var jo tredagers, så da er det vel lettere å få positiv tidligere[emoji5] Er enda usikker når jeg skal teste... har så inderlig lyst at den skal bli positiv denne gangen, men jeg forbereder meg nok med at det ikke går[emoji51] Så blir iallefall ikke nedturen like stor[emoji5]
Nei, fått beskjed om å ta urinprøve hjemme

Nei, kun vanlig graviditetstest hjemme. Men har avtale med fastlegen med blodprøver dersom testene blir positive.

Veldig forskjellig! Fra et par dager til en uke! VictoriaH fikk vel positiv 9 dpo, men det var fersk blasto! Fryseegg kan vel være litt tregere! Jeg tror jeg hadde hatt positiv test 9/10 dpo om jeg hadde testa tidligere på mitt fryseforsøk hvor jeg ble gravid! Pga styrken på testen 11 dpo!

Okei:rolleyes:Blir lange dager dette her :wacky:

Jeg vil helst vite om negativt så tidlig som mulig! Går du på lutinus eller noen annen progesteron? Og hvor lenge skal du gå på den? Hvis du evt slutter på den før testdato, og forsøket er negativt, så vil du jo få blødning! Jeg skulle egentlig slutta på fredag, to uker etter uttak! Men jeg tør ikke slutte[emoji12]

Tar bare hjemmetest!

Jeg skulle ikke ta blodprøve på testdato, bare hjemmetest. Har mulighet til å ta blodprøve hos fastlegen. Men enn så lenge har jeg ikke behov for det. Har ikke gått på progesteronstøtte og ingen TR ved IKM, så da stoler jeg på de positive testene enn så lenge

Jeg er så lei akkurat nå, sint og lei meg for alt :( uten grunn.
Stressa pga skolearbeid, stressa pga jeg føler at jeg ikke er nok på arbeidsplassen min og ildsint for alt.

Jeg vil helst vite om negativt så tidlig som mulig! Går du på lutinus eller noen annen progesteron? Og hvor lenge skal du gå på den? Hvis du evt slutter på den før testdato, og forsøket er negativt, så vil du jo få blødning! Jeg skulle egentlig slutta på fredag, to uker etter uttak! Men jeg tør ikke slutte[emoji12]

Tar bare hjemmetest!

Ja, bruker Lutinus x 3 pr.dag + Fragmin pga litt overstimulering. Skal visst gå på Lutinus til blodprøven er tatt, og den skal tas 8/3[emoji38]
Lurer på hvorfor noen får beskjed om å bruke Lutinus lenger og noen bare frem til testdato. På frys er det jo mye lenger, men rart med så ulik praksis på fersk... hvor lenge tenker du å gå på Lutinus?
På UNN er det vanlig at man tar blodprøve og så ringer man inn når den er tatt for å få svaret.

Jeg skulle ikke ta blodprøve på testdato, bare hjemmetest. Har mulighet til å ta blodprøve hos fastlegen. Men enn så lenge har jeg ikke behov for det. Har ikke gått på progesteronstøtte og ingen TR ved IKM, så da stoler jeg på de positive testene enn så lenge

Var det fersk eller fryseforsøk du hadde? Så spennende[emoji7][emoji7] Grugleder meg til å teste[emoji23]

Ja, bruker Lutinus x 3 pr.dag + Fragmin pga litt overstimulering. Skal visst gå på Lutinus til blodprøven er tatt, og den skal tas 8/3[emoji38]
Lurer på hvorfor noen får beskjed om å bruke Lutinus lenger og noen bare frem til testdato. På frys er det jo mye lenger, men rart med så ulik praksis på fersk... hvor lenge tenker du å gå på Lutinus?
På UNN er det vanlig at man tar blodprøve og så ringer man inn når den er tatt for å få svaret.
Det er bare utrolig forskjellig, virker ikke som om noen av dem har en god grunn til det.
Jeg skal bare gå på lutinus til to dager før test-dato.. blir jo helt tullerusk av dette svineriet så jeg gleder meg til å slutte sånn at jeg får ha slufsa mi ifred. :hilarious:

Det er bare utrolig forskjellig, virker ikke som om noen av dem har en god grunn til det.
Jeg skal bare gå på lutinus til to dager før test-dato.. blir jo helt tullerusk av dette svineriet så jeg gleder meg til å slutte sånn at jeg får ha slufsa mi ifred. :hilarious:

Haha, slufsa Ja, det er noe skikkelig griseri. Synes nesten det var verre på frys, da måtte jeg bruke 2 tbl x3[emoji13] så lenge det gir positivt resultat så gjør jeg nesten hva som helst[emoji85]

Supert, takk:-) Jeg hører til UNN, og det er første barnet ja. Hadde et forsøk i høst som ble avbrutt og et frys før jul, men det var av litt dårlig kvalitet etter frysern, så det gikk ikke så bra. Er helt ny på dette med forum, men synes det er så spennende å følge flere i samme situasjon:-)

Hei!

Velkommen!

Jeg tilhører også UNN, testdato 28/2. Første forsøk.

Spennende [emoji4]

Ingen blodprøve på meg heller, kun hjemmetest.

Var det fersk eller fryseforsøk du hadde? Så spennende[emoji7][emoji7] Grugleder meg til å teste[emoji23]

Ja, nå er det veldig spennende! Jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus. Legen sa at jeg ikke trengte progesteronstøtte. Etter litt vurdering frem og tilbake stolte jeg på henne... og kroppen min da :happy: Deilig å slippe de pillene da.

Føler med deg! :Heartred De dagene rundt testing er veldig nervepirrende! Jeg ønsker deg masse lykke til!

Back
Topp