Herlig! Gratulerer! Kanskje det er to der inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte bare Ovitrellen i juni da jeg hadde ferskfirsøk, så da hadde jeg one step og de blå fra billigtester.no. Så har ikke prøvd dem til uttestingen
Det blir veldig spennende[emoji4] Forstår godt at du ikke ville begynne på klexane og og prednisolon før. Man vet jo aldri hva slags reaksjon det kan gi å blande ulike medisiner (spes når ikke legen vet om det). Jeg mener å huske at jeg begynte på klexane ved innsett p Hausken.
Masse lykke til[emoji173]️
Er svakt positivt med onestep jeg har fått nå 12 dpo. Håper det er et godt tegn Men det er så vidt jeg ser streken!!
Nå er det virkelig Det! Hvordan går det med deg?Wuuhuu!! Så bra!! NÅ skal det bli din tur [emoji4][emoji173]️
Aha! Spennende[emoji85] mannen er super stressa over tvillinger men jeg synes det hadde vært litt stas jeg da [emoji16] dobbel lykke!
Ja hadde nok ikke kommet gjennom alt like bra uten
Uttak ferdig og 9 egg ut, er kjempefornøyd! Og de fant sædceller ved TESA, så nå krysses fingrene for telefonen i morgen.
Lettere stressa her nå. Satte nettop siste sprøyta med Cetrotide.
Satte inn sprøyta å skulle til å presse når jeg SEE at jeg har glemt å fjerne luften fra når jeg trakk opp væsken. Fikk panikk og tok sprøyten ut, fjernet luft og satte på nytt :/ altså samme spiss to ganger. Apotekene her (bygda) har ikke sånt som lagervare, og ja, jeg måtte jo bare få satt den Flere som har gjort samme feil? Bør jeg varsle klinikken? Redd jeg får kjeft, heh
Med ekstra smertestillende så gikk det ganske bra.Hurra! Gikk uttaket greit?
Herlig! Gratulerer! Kanskje det er to der inne?
Det er jo stas, i hvert fall når man har slitt med å få det til. Det er jo ikke gitt at man får det til en gang til, og med tvillinger blir det jo søsken på ett forsøk. Jeg synes det hadde vært kjempegøy med tvillinger (hvis jeg blir gravid) og prøver å skyve bort den lille panikken som innimellom dukker opp ved tanken på det.
Riksen er vel det sykehuset som har flest ivf-behandlinger i året, så vi får bare regne med at de har funnet en metode som fungerer. Det var mest stas å se embryoet plassert på rett sted, og kan godt hende det er mer en ekstra service til oss enn helt nødvendig for et godt resultat [emoji4]Nei, de må åpenbart ikke det, for de hadde ikke det på Riksen. Har lest om flere nå som har hatt innsett uten ultralyd på Riksen, så ser ikke ut som om de bruker det der. De har kanskje en formening om hvor lang livmorhalsen er og så sender de innsettskateteret et stykke forbi det? Jeg vet virkelig ikke, men må si at jeg foretrekker innsett med ultralyd...
Nei, de må åpenbart ikke det, for de hadde ikke det på Riksen. Har lest om flere nå som har hatt innsett uten ultralyd på Riksen, så ser ikke ut som om de bruker det der. De har kanskje en formening om hvor lang livmorhalsen er og så sender de innsettskateteret et stykke forbi det? Jeg vet virkelig ikke, men må si at jeg foretrekker innsett med ultralyd...
Nå er det virkelig Det! Hvordan går det med deg?
Se der ja, jubler gratulerer [emoji2] [emoji173]
Den øverste var i hvert fall veldig fin [emoji4] hvis onestep er kjent for å være dårlige kan det være verdt å teste med et annet merke?Den nederste er one step 11/12 dpo
Gratulerer [emoji813]️[emoji813]️
Uttak ferdig og 9 egg ut, er kjempefornøyd! Og de fant sædceller ved TESA, så nå krysses fingrene for telefonen i morgen.
Ja, de har helt vanvittig lang ventetid mellom innsett og test ved UNN! Klarer du å vente såå lenge? Hører til St.Olavs, og der er det to uker! Jeg synes jo dèt er lenge!! Testa jo positivt for en uke siden[emoji12][emoji12][emoji12] og testdag er idag[emoji23][emoji23]
Kanskje [emoji16] hadde vært litt kos! Kanskje tvillinger på oss begge