Den nederste er one step 11/12 dpoEr svakt positivt med onestep jeg har fått nå 12 dpo. Håper det er et godt tegn Men det er så vidt jeg ser streken!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nederste er one step 11/12 dpoEr svakt positivt med onestep jeg har fått nå 12 dpo. Håper det er et godt tegn Men det er så vidt jeg ser streken!!
Nå skal det ruges frem til 29 oktober!!! [emoji173]️[emoji1320]
Er svakt positivt med onestep jeg har fått nå 12 dpo. Håper det er et godt tegn Men det er så vidt jeg ser streken!!
Er svakt positivt med onestep jeg har fått nå 12 dpo. Håper det er et godt tegn Men det er så vidt jeg ser streken!!
Bilde??[emoji7][emoji7]
Jeg var 17 dpo (egga en dag mindre, 16 dager etter befruktning)
Se der ja[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ god følelse ja? Helt suveren synes jeg hvertfall[emoji7][emoji7]
Flere som har problemer? Ble utlogget uten at jeg hadde gjort noe, å nå kommer jeg ikke inn på appen igjen
Jaa.. tester hver dag nå for å se når ovitrelle er utav kroppen. Tok nettopp en test og den var nett lik testen som jeg tok i går. Trodde den sku bli svakere for hver dag...Åh, så spennende! Det er jo veldig snart!
Flere som har problemer? Ble utlogget uten at jeg hadde gjort noe, å nå kommer jeg ikke inn på appen igjen
Jaa.. tester hver dag nå for å se når ovitrelle er utav kroppen. Tok nettopp en test og den var nett lik testen som jeg tok i går. Trodde den sku bli svakere for hver dag...
Hei Lurer på om jeg kan melde meg inn her sammen med dere?
Hadde innsett på fredag av et 2-dagers 4-delt egg...nå venter jeg bare i spenning på testdato, vet ikke om jeg tør å teste så tidlig...
Var alt for rask med å skrive at de var like hehe... ser nå at den er svakere enn testen i går tror ikke det går denne gangen heller.Kanskje den holder på å stige igjen[emoji7][emoji7]
Var alt for rask med å skrive at de var like hehe... ser nå at den er svakere enn testen i går tror ikke det går denne gangen heller.
Ja. Men jeg er jo 12 dpo. Hadde jeg vært gravid så regner jeg vell egentlig med at testen blir sterkere og ikke svakere.. ?Men om det er ovitrelle du tester ut, så er vel det positivt eller?