Ja, det var helt supert med to inn! Har aldri hatt to som var gode nok til å settes inn ved innsett tidligere.
Jeg hadde egentlig tenkt å spørre hver lege jeg møtte om å få støttebehandling, men jeg glemte det selvsagt både ved siste kontroll og uttaket. På innsett hadde jeg den samme som jeg hadde på første kontroll, så henne hadde jeg allerede spurt og fått nei.
Jeg skal ta Lutinus til uke 12 hvis jeg blir gravid, ellers ingenting. :-( Jeg løser det på egenhånd og begynte på prednisolon dagen etter uttak. Jeg skulle jo egentlig ha begynt første sprøytedag hvis jeg hadde fulgt samme opplegg som jeg har brukt tidligere, men jeg tok ikke sjansen på at det kunne være noen interaksjoner mellom medisinene ved uttaket og prednisolon. Idag begynner jeg med klexane. Det skulle jeg egentlig også ha begynt med første sprøytedag, men tok ikke sjansen på det heller siden det med blodfortynnende er økt blødningsfare ved inngrep og jeg da ikke ville informere legene om at jeg tok medisiner på egenhånd. Blødde enormt mye på uttaket, så var veldig glad for at jeg ikke hadde satt i gang med klexane før det. Hadde jeg brukt klexane på egenhånd og fått den blodmengden, vet jeg virkelig ikke hva jeg hadde gjort...